کدام کلاس را در فینال انتخاب کنید؟

قبل از اینکه بتوانید به کانون توجه بپرید و شروع به رقابت در تیراندازی پیچیده به سبک گیم‌شو کنید که فینال شما باید انتخاب کنید که چه نوع شخصیتی را بازی خواهید کرد. در حالی که این عنوان به دلیل حرکات سریع و روان و ارائه سبک ورزشی متمایز است، از بسیاری از روندهای آشنای دیگر پیروی می کند. تیراندازهای رقابتی، از جمله چندین کلاس. با تمرکز بر تیم های سه نفره، منطقی است که سه نوع کلاس وجود دارد – سبک، متوسط ​​و سنگین. انتخاب کلاس شما نه تنها ظاهر شخصیت شما را تغییر می دهد، بلکه تخصص، سلاح و ابزارهایی را که می توانید استفاده کنید نیز تغییر می دهد. به علاوه، دانستن اینکه چگونه کلاس شما به بهترین شکل کار می کند، شما را به دارایی بسیار ارزشمندتری برای تیمتان تبدیل می کند. در اینجا آمده است که هنگام رقابت در کدام کلاس باید انتخاب کنید فینال.

کلاس نور

استودیو Embark

از سبک‌ترین‌ها شروع می‌کنیم و به سمت بالا حرکت می‌کنیم، ما کلاس Light سریع اما شیک را داریم. شخصیت شما براق‌ترین و سخت‌ترین ضربه زدن به آن دسته است، اما در عین حال کمترین سلامتی را برای جبران دارد. اسلحه های انتخابی شما شامل تپانچه، SMG، تفنگ، تفنگ ساچمه ای و شمشیر است، بنابراین این کلاس از شما می خواهد که برای وارد آوردن خسارت از نزدیک و شخصی خود را به دست آورید.

برای تخصص ها، شما سه گزینه برای حمایت از این سبک بازی تهاجمی دارید. شنل در صورت ایستادن شما را نامرئی می کند، اما در هنگام حرکت به سختی دیده می شود. گریپلینگ هوک، خوب، دقیقاً همین است. Dash به شما امکان می دهد یک جوک سریع برای بستن شکاف ها یا طفره رفتن از آتش ورودی انجام دهید. از نظر ابزارک، شما به مجموعه نارنجک‌ها، برخی حسگرها، یک تفنگ شوکر و غیره دسترسی دارید.

کلاس متوسط

توصیه می کنیم ابتدا با ساخت Medium شروع کنید تا احساس کنید بازی در سطح “عادی” چگونه است. این کلاس اساساً از همه نظر از جمله اندازه، سرعت و سلامت متعادل است. گزینه‌های سلاح شما بسیار متنوع‌تر هستند و به شما امکان می‌دهند با برد بیشتری از جمله هفت تیر، تفنگ ساچمه‌ای، تفنگ تهاجمی و نارنجک‌انداز بازی کنید. این کلاس را می توان تقریباً به عنوان یک نقش حمایتی برای تیم در نظر گرفت که وقتی در مورد تخصص های آن صحبت می کنیم معنی بیشتری پیدا می کند.

برای توانایی‌های خاص، سازه‌های متوسط ​​دارای یک Healing Beam است که می‌تواند هم تیمی‌ها را شفا دهد، یک برجک نگهبان که به‌طور خودکار به سمت دشمنان شلیک می‌کند، و Recon Senses را برای نمایان کردن موقت حریف از طریق پوشش دریافت می‌کند. گجت های قابل توجه عبارتند از زیپ لاین، مین، پد پرش و دفیبریلاتور.

کلاس سنگین

استودیو Embark

در نهایت به پسر بزرگ سه گانه یعنی Heavy می رسیم. این کلاس ممکن است تنبل به نظر برسد، اما با یک استخر سلامتی عظیم و قدرت شلیک عظیم، برای قفل کردن اهداف عالی هستند. شما فقط یک اسفنج گلوله به عنوان یک Heavy نیستید، بلکه خطرناک ترین قاتل با خروجی آسیب دیوانه کننده نیز هستید. فقط به یاد داشته باشید که شما یک هدف بزرگ هستید و نمی توانید در مناطق باز به این راحتی حرکت کنید. با تیم خود بمانید و مسیرهای هوشمندانه ای را انتخاب کنید تا از این کلاس بیشترین استفاده را ببرید. در جبهه سلاح، شما به LMG ها، یک تفنگ ساچمه ای، یک نارنجک انداز، یک پتک و حتی یک شعله افکن نگاه می کنید.

توانایی‌های سنگین بر روی سبک تهاجمی یا دفاعی متمرکز شده‌اند و به شما فضایی می‌دهند تا کلاس را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. Charge ‘N’ Slam انتخاب تهاجمی شماست که به شما این امکان را می دهد که به جلو حرکت کنید و از هر مانعی که بر سر راه خود قرار دارد عبور کنید، یا می توانید از آن در هوا برای ضربه زدن مستقیم به پایین استفاده کنید. Goo Gun برعکس است و به شما امکان می دهد گوی های گو را اسپری کنید که بتوانید با آن موانع موقت کوچکی بسازید. Mesh Shield شما را به یک سپر هولوگرافیک مجهز می کند تا هر گونه آسیب وارده را از جلو منحرف کند، اما همچنان به شما و هم تیمی هایتان اجازه می دهد از طریق آن شلیک کنید. ابزارهای ساخت Heavy تقریباً همه مواد منفجره هستند، مانند RPG، نارنجک، مین و C4، اما همچنین دارای یک سپر گنبدی برای تنوع است.

توصیه های سردبیران







برای تخصص ها، شما سه گزینه برای حمایت از این سبک بازی تهاجمی دارید. شنل در صورت ایستادن شما را نامرئی می کند، اما در هنگام حرکت به سختی دیده می شود. گریپلینگ هوک، خوب، دقیقاً همین است. Dash به شما امکان می دهد یک جوک سریع برای بستن شکاف ها یا طفره رفتن از آتش ورودی انجام دهید. از نظر ابزارک، شما به مجموعه نارنجک‌ها، برخی حسگرها، یک تفنگ شوکر و غیره دسترسی دارید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/the-finals-best-classes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *