کمتر از یک ماه دیگر رسماً به روز پرایم روز بعدی باقی مانده است

به روز رسانی: ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱:۰۰ بامداد EDT ما این پست را با آخرین اطلاعات درباره زمان شروع دومین فروش پرایم دی آمازون به روز کرده ایم.

آن را به آمازون بسپارید تا نه تنها یکی، بلکه برای ما بیاورد دو عظیم روز نخست فروش در یک سال

به دنبال سابقه ای که در سال گذشته افتتاحیه فروش دسترسی زودهنگام Prime (معروف به اولین روز غیررسمی پرایم ۲) ایجاد شد، آمازون در اوایل پاییز امسال رویداد فروش گسترده دیگری را برگزار می کند: Prime Big Deal Days از تاریخ شروع خواهد شد. سه شنبه ۱۰ مهر تا چهارشنبه ۱۱ مهر.

اگر تعجب می‌کنید که چرا آنها تصمیم گرفته‌اند نام تصادفی دیگری را به جای این که آن را دومین روز پرایم ۴۸ ساعته نامگذاری کنند، در فروش بگذارند، حدس شما به اندازه ما خوب است.

از Prime Big Deal Days چه انتظاری داریم

چیزی که ما مجبور نیستیم حدس بزنیم این است که این فروش مملو از معاملات اولیه جمعه سیاه خواهد بود که در فصل تعطیلات به صدا در می آیند. مقداری پرفروش ترین ها از روز نخست جولای کیندل‌ها، فایر استیک‌ها و ایرپادها بودند، بنابراین انتظار داریم که معاملات مشابه بیشتری را شاهد باشیم.

امیدواریم هنوز مقداری پول نقد باقیمانده از هجوم آمازون ماه جولای داشته باشید (که بزرگترین روز پرایم خرده فروش تا کنون بود، زیرا ما فکر می کنیم Prime Day (نسخه اکتبر) به همان اندازه خوب خواهد بود، اگر بهتر نباشد.

در طول تابستان، خرده فروشان دوست دارند والمارت، هدفو بهترین خرید بار دیگر فروش خود را به رقیب Prime Day داشتند. آیا آنها ماه آینده از این روند پیروی می کنند یا منتظر می مانند تا شور و شوق جمعه سیاه شروع شود؟ ما هنوز کاملاً نمی دانیم، اما تعجب نمی کنیم. هر اتفاقی بیفتد، حتما دنبال کنید پوشش تخصصی خرید ماشبل برای به روز ماندن با همه چیزهای Prime Day و فراتر از آن.

موضوعات
آمازون
روز نخست


منبع: https://mashable.com/article/when-next-prime-day-2023-what-we-know

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *