کنسول AWS: درک مرکز مرکزی برای مدیریت منابع خدمات وب آمازون

زنی با یک ژاکت نارنجی در حال تایپ کردن روی لپ تاپ خود


گتی ایماژ



  • کنسول مدیریت AWS به شما امکان می دهد به تمام خدمات ابری خود دسترسی داشته باشید.
  • ویژگی های صورتحساب و امنیتی نیز در کنسول AWS یافت می شود.
  • برای پشتیبانی عملی، می‌توانید با پشتیبانی AWS یک مورد باز کنید و در Slack یک به یک چت کنید.
تبلیغات

تبلیغات

کنسول مدیریت AWS یک برنامه وب است که به کاربران AWS امکان دسترسی به مجموعه ای از خدمات و ابزارها برای مدیریت منابع AWS را می دهد.

با استفاده از کنسول، می‌توانید منابع آنلاین، صورت‌حساب، امنیت و موارد دیگر را مدیریت کنید (اگرچه منابع خاصی که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید به طرح اشتراک خاص شما بستگی دارد). همچنین در هر کجا که باشید در دسترس است – در یک مرورگر وب برای رایانه رومیزی یا لپ تاپ شما و همچنین برنامه های iOS و Android برای دستگاه های تلفن همراه.

در اینجا یک نمای کلی از کنسول مدیریت AWS و نحوه یادگیری بیشتر در مورد استفاده از آن برای مدیریت ابری خود آورده شده است.

ساده ترین راه برای دریافت پاسخ به سؤالات کنسول خود و دریافت پشتیبانی فنی در مورد کنسول AWS این است که با سایر اعضای انجمن AWS در AWS تماس بگیرید. پاسخ: پست تالارهای بحث و گفتگو. در اینجا می‌توانید سؤالات ارسال کنید، کتابخانه موجود پاسخ‌ها و موضوعات بحث را مرور کنید و به مرکز دانش AWS دسترسی پیدا کنید. کارمندان AWS، مشتریان و سایر مشارکت کنندگان آگاه شامل گروه هایی در re:Post هستند.

تبلیغات

تبلیغات

ساده ترین راه برای یافتن سرویس در AWS چیست؟

AWS مانند داشبوردی است که به شما امکان می دهد به تمام خدمات و ابزارهایی که برای مدیریت خود نیاز دارید دسترسی داشته باشید AWS اشتراک، ابونمان. برای پیدا کردن یک سرویس خاص، را انتخاب کنید خدمات منوی کشویی در سمت چپ بالای پنجره، و سپس باید همه خدمات را بر اساس دسته بندی گروه بندی کنید. در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید نوار جستجو در بالای صفحه – اگر نام دقیق چیزی را که به دنبال آن هستید بدانید، بسیار مفید است.

کنسول AWS از چه زبان برنامه نویسی استفاده می کند؟

این آمازون کنسول مدیریت AWS، مانند هر برنامه وب معمولی، به تعداد انگشت شماری از زبان های محبوب نوشته شده است. پشتیبان عمدتاً در جاوا کدگذاری شده است، در حالی که قسمت جلویی بر روی زبان های مختلفی از جمله جاوا اسکریپت، HTML و CSS ساخته شده است.

با این حال، خود کنسول فقط سطح AWS را خراش می دهد. با بیش از یک سوم کل سرویس های ابری که بر روی AWS اجرا می شوند، تنوع زیادی در برنامه ها، ابزارهای توسعه و پلتفرم های ادغام شده در AWS وجود دارد. جاوا، جاوا اسکریپت، پایتون، سی پلاس پلاس و دات نت در سرویس‌های AWS نقش برجسته‌ای دارند، اگرچه بسیاری از سرویس‌های تخصصی با ابزارهای دیگر نیز توسعه یافته‌اند.

از کجا می توانم اسناد و پشتیبانی کنسول AWS را پیدا کنم؟

در حالی که کنسول AWS دروازه ای به مجموعه ای خیره کننده از خدمات ابری ارائه می دهد و ممکن است برای کاربران جدید ترسناک باشد، اسناد زیادی برای تسهیل منحنی یادگیری در دسترس است و همه آنها در صفحه اصلی کنسول مدیریت AWS یافت می شود. . برای مثال، می‌توانید صدها آموزش عملی را انجام دهید و تعداد قابل توجهی از وبینارهای درخواستی را تماشا کنید. همه اینها علاوه بر یک کتابخانه مرجع کامل AWS است مستندات.

تبلیغات

تبلیغات

مهم نیست که چه سطح خدمات یا اشتراکی در AWS دارید، خدمات مشتریان آمازون برای داشبورد ۲۴/۷ است. می‌توانید با ایجاد یک کیس پشتیبانی در کنسول مدیریت AWS با پشتیبانی AWS صحبت کنید نماد علامت سوال و انتخاب کنید مرکز پشتیبانی.

از آنجا، می توانید یک مورد ایجاد کنید و منتظر پاسخ تیم پشتیبانی باشید. شما حتی می توانید در یک چت زنده با پشتیبانی AWS در مورد پرونده خود در Slack شرکت کنید. ایمیل جزئیات پرونده شما باید حاوی اطلاعاتی درباره کانالی باشد که باید برای راه اندازی مکالمه به آن ملحق شوید.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

آمازون
AWS
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/aws-console

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *