«کوچک‌ترین پردازنده گرافیکی خارجی» آزمایش شده است و می‌تواند بهترین ارتقاء لپ‌تاپ تا کنون باشد – به همین دلیل

«کوچک‌ترین پردازنده گرافیکی خارجی» آزمایش شده است و می‌تواند بهترین ارتقاء لپ‌تاپ تا کنون باشد – به همین دلیل

«جعبه GPU» GPD ممکن است یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ارائه به‌روزرسانی گرافیکی لپ‌تاپ شما بدون پرداخت هزینه برای دستگاه جدید باشد، یا خودت GPU رو عوض کن.

GPD G1 بیشتر شبیه a است پریز بیش از هر چیز دیگری و با توجه به تعداد زیادی پورت که ارائه می دهد، در واقع می تواند به عنوان یکی از آنها عمل کند. اما مزیت اضافه‌ای را به همراه دارد که قابلیت‌های گرافیکی دستگاه شما را افزایش می‌دهد.

با وزن ۸۶۷ گرم و ابعاد ۲۲۵ x 111 x 30 میلی متر، واحد توسعه گرافیکی سبک وزن شامل یک پردازنده گرافیکی Radeon RX 7600M XT مجهز به ۸ گیگابایت است. GDDR6 حافظه

نشریه ژاپنی PC Watchکه دستگاه را آزمایش کرد، ادعا می کند عملکرد آن نزدیک به عالی است Nvidia GeForce RTX 3070 کارت گرافیک – که به ندرت افتضاح است.

جعبه GPU تقویت کننده عملکرد

محک زدن توسط PC Watch تأثیری را که در افزایش امتیازات بازی بر روی یک نوت بوک تجاری ThinkPad X1 Carbon Gen9، مجهز به CPU Intel Core i7-1165G7 با ویندوز ۱۱ پرو داشت، نشان می دهد.

هنگامی که سیستم در مقایسه با Final Fantasy XV Windows Edition محک زده شد، در صورت عدم اتصال به GPD G1 امتیاز ۱۳۷۳ را ثبت کرد که در صورت اتصال با ۵۹۰ درصد افزایش به ۸۹۰۰ رسید. معیار پروتکل آبی نیز از ۲۳۱۹ – “زیر حداقل سخت افزار مورد نیاز” – به ۱۱۹۳۷ – “عالی” افزایش یافت.

این سایت در صفحه نمایش داخلی ThinkPad به این نتایج دست یافت، با ۳۰ درصد کاهش امتیاز هنگام اتصال به صفحه نمایش خارجی با وضوح ۲۵۶۰ x 1440 پیکسل از طریق HDMI.

سپس آزمایش با استفاده از PCMark 10 و PCMark 10 Extended انجام شد تا نشان دهد افزودن GPD G1 چه تأثیری در تنظیمات اداری روزانه بیشتر می‌تواند داشته باشد. امتیازات برای اولی ۱۷ درصد و برای دومی ۵۱ درصد افزایش یافت – که نشان می دهد تأثیر این GPU خارجی خاص قابل توجه است.

تست با امتیاز بهره‌وری Procyon’s Office، با معیارهای انجام شده در مقابل برنامه های کاربردی مایکروسافت آفیس از جمله اکسل، ورد، پاورپوینت و اوت لوک، افزایشی ۶٫۱ درصدی ایجاد کردند.

نه تنها عملکرد را افزایش می دهد، بلکه به عنوان یک ایستگاه اتصال نیز دوچندان می شود و آن را به همراهی عالی برای امروز تبدیل می کند. بهترین لپ تاپ های تجاری – بسیاری از آنها فاقد طیف وسیعی از گزینه های اتصال مورد نیاز کاربران سازمانی هستند.

علاوه بر پردازنده گرافیکی Radeon RTX، سه درگاه USB-A 3.2 3.2، یک کارت خوان SD، دو پورت DisplayPort 1.4، یک پورت HDMI 2.1، در کنار یک پورت OCuLink و یک پورت USB 4.0 وجود دارد. پایین دست؟ فقط یک پورت USB Type-C با انتقال انرژی وجود دارد – و بدون اتصال اترنت.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/the-worlds-smallest-external-gpu-has-been-tested-and-it-could-be-the-best-laptop-upgrade-yet-heres-why

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *