کیانو ریوز این مستند جدید فرمول ۱ را به فیلمی که باید ببینید تبدیل کرده است: زمانی که پخش می شود

کیانو ریوز این مستند جدید فرمول ۱ را به فیلمی که باید ببینید تبدیل کرده است: زمانی که پخش می شود

سفر براون مملو از افسانه هاست و ارزش یک بازخوانی سینمایی را دارد. در سال ۲۰۰۹، هوندا تیم فرمول ۱ خود را به مبلغ نمادین یک پوند به راس براون، مدیر سابق تیم فروخت. تنها شرط این بود که تیم منحل نشود و در بالاترین سطوح به فعالیت در مدار رقابتی F1 ادامه دهد. با حمایت مرسدس، براون در واقع با موفقیت شروع کرد و در اولین دو مسابقه در آن فصل پیروز شد.

پشت فرمان جنسون باتن راننده بریتانیایی بود که اولین قهرمانی خود را در همان سال به دست آورد. پس از پیروزی در شش مسابقه از هفت مسابقه افتتاحیه فصل ۲۰۰۹، باتن در بقیه سال با حفظ موقعیت های سکو مشکل داشت، اما همچنان توانست عنوان سازندگان را برای خود و همچنین تیم براون به دست آورد. کل حماسه نیز بسیار تلخ است.

از یک طرف، براون بازیکنانی مانند لوئیس همیلتون، سباستین فتل، کیمی رایکونن و فرناندو آلونسو را با باتن در راس آن قرار داد. با این حال، نه باتن و نه براون نتوانستند فصل‌های باشکوه فصل ۲۰۰۹ را دوباره مرور کنند. با چنین داستان شادابی در دست و شخصیت کاریزماتیک ریوز که تمام درام های سریع را بازگو می کند، «براون: داستان فرمول ۱ غیرممکن» به نظر باید تماشا کرد. خوشبختانه، برای احساس هجوم آدرنالین نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت، زیرا هر چهار قسمت در ۱۵ نوامبر برای مخاطبان Hulu کاهش می یابد.


منبع: https://www.slashgear.com/1437295/keanu-reeves-formula-1-documentary-hulu/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *