گزارش نهایی: ۵۰۵ نفر از ۷۰۰ کارمند OpenAI، از جمله یکی از بنیانگذاران، ایلیا سوتسکور، به بقیه هیئت مدیره می گویند که استعفا دهند.

گزارش نهایی: ۵۰۵ نفر از ۷۰۰ کارمند OpenAI، از جمله یکی از بنیانگذاران، ایلیا سوتسکور، به بقیه هیئت مدیره می گویند که استعفا دهند.

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


در یک چرخش تکان دهنده از حماسه ای که در OpenAI در حال آشکار شدن است، صبح دوشنبه قبل از ساعت ۶ صبح خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ۵۰۰ کارمند از ۷۰۰ کارمند OpenAI از بقیه هیئت مدیره OpenAI خواسته اند استعفا دهد.

در نامه ای که توسط دوازده کارمند عالی رتبه، از جمله، در کمال تعجب، یکی از بنیانگذاران ایلیا سوتسکور، امضا شد، گروه گفت که اگر اعضای هیئت مدیره فورا استعفا ندهند، ممکن است از کار کنار بروند. گزارشگر کارا سویشر در اوایل روز دوشنبه در توییتی گفت که این نامه از ۵۰۵ نفر از ۷۰۰ کارمند شرکت پشتیبانی می شود و در آن یک نسخه از نامه را به اشتراک گذاشته است.

در این نامه، این گروه از رهبران اعلام کردند که پس از تصمیم به اخراج سام آلتمن، مدیر عامل شرکت، به نگرانی‌های هیئت مدیره گوش داده‌اند و سعی کرده‌اند با اعضای هیئت مدیره برای ایجاد ثبات همکاری کنند، اما اعضای هیئت مدیره با حقایق خاص یا هیچ پاسخی به آنها پاسخ نداده‌اند. شواهد مکتوب در مورد ادعاهای او این گروه گفت که متوجه شده اند که هیئت مدیره قادر به انجام وظایف خود نیست و با بد نیت در حال مذاکره هستند.

این گروه گفت که ظرف دو روز پس از این تصمیم، هیئت مدیره، مدیر عامل موقت میرا موراتی را «برخلاف منافع شرکت» جایگزین کرده است. شما همچنین به تیم رهبری اطلاع دادید که اجازه دادن به شرکت برای نابودی “با ماموریت مطابقت دارد”.

رویداد VB

تور تاثیر هوش مصنوعی

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

در ادامه نامه آمده است: «اقدامات شما آشکار کرده است که شما قادر به نظارت بر OpenAI نیستید. ما نمی توانیم برای یا با افرادی که فاقد شایستگی، قضاوت و مراقبت از مأموریت و کارمندان ما هستند کار کنیم.”

این گروه گفت که مایکروسافت به آن اطمینان داده است که در صورت انتخاب برای پیوستن به آن، موقعیت هایی برای همه کارکنان OpenAI در شرکت تابعه جدید وجود دارد. آنها گفتند که به زودی از سمت خود استعفا خواهند داد مگر اینکه تمام اعضای فعلی هیئت مدیره استعفا دهند و هیئت مدیره دو مدیر اصلی مستقل جدید مانند برت تیلور و ویل هرد را منصوب کند و سم آلتمن و گرگ براکمن را بازگرداند.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/breaking-report-505-of-700-employees-at-openai-including-co-founder-illya-sutskever-tell-the-remaining-board-to-resign/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *