گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ لو رفت به سطح جدیدی رسید

تاشوهای جدید سامسونگ، گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶، به طور رسمی در ۱۰ ژوئیه وارد بازار می شوند. قبل از اینکه به آنجا برسیم، همانطور که معمولاً برای عرضه های سامسونگ اتفاق می افتد، همه چیز را می دانیم. در یک نشت جدید امروز، ما در حال بررسی رسمی هر دو دستگاه در تمام رنگ‌های استاندارد هستیم، زیرا یک خرده‌فروش اشتباه کرده و آنها را مانند همیشه پست کرده است.

مردمی در Winfuture لیست را مشاهده کرد و سپس تصاویر را برای دیدن جهان به اشتراک گذاشت. ما Galaxy Z Fold 6 را در ۳ رنگ دریافت می کنیم، در حالی که Galaxy Z Flip 6 باید حداقل در ۴ رنگ عرضه شود. به خاطر داشته باشید که سامسونگ دوست دارد رنگ های آنلاین انحصاری را نیز بفروشد که معمولاً فقط مستقیماً از سامسونگ در دسترس هستند. ما هنوز نمی دانیم که آن رنگ ها چه خواهند بود.

GALAXY Z FOLD 6 COLORS: ما نام رسمی برای اولین مجموعه از رنگ‌ها در Fold 6 نداریم، اما به نظر می‌رسد که متالیک تیتانیوم، صورتی مستقیم و سپس آبی تیره یا بنفش است. همه را می توان در زیر مشاهده کرد، بنابراین با خیال راحت آنها را همانطور که فکر می کنید سامسونگ نامگذاری می کند، نام ببرید.

اگر من مورد علاقه داشتم، احتمالاً تیتانیوم متالیک است، بیشتر به این دلیل که آن سایه تیره‌تر بنفش مایل به آبی برای مدت طولانی خیلی تیره خواهد بود. فکر کنم حالم بهم میخوره در مورد صورتی، خوب، عاشقان صورتی می توانند از آن لذت ببرند.

گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ لو رفت به سطح جدیدی رسید

GALAXY Z FLIP 6 COLORS: اکنون، برای Flip 6، به نظر می رسد سامسونگ سرگرمی بیشتری دارد. ما آبی روشن، سبز نعنایی، زرد روشن و سپس یک رنگ تیتانیومی استاندارد داریم. همه بسیار عالی هستند، و آن رنگ زرد واقعاً فقط برای عامل سرگرم کننده مرا فرا می خواند.

با این حال، دیدن رنگ سبز نعنایی جالب است، زیرا گوگل اخیراً این رنگ را انتخاب کرده است. شخصی در یک شرکت بازاریابی تصمیم گرفت که سبز نعنایی همان رنگ باشد آی تی رنگ سال به نظر می رسد

و بس، دوستان. رنگ ها!

حتما Galaxy Fold 6 یا Galaxy Flip 6 خود را رزرو کنید و ۵۰ دلار رایگان بگیرید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/28/galaxy-z-fold-6-and-flip-6-leaks-hit-new-level-with-official-images-colors/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *