گوگل به تلفن‌های پیکسل کمک می‌کند تا حساب‌ها را به راحتی به Passkey ارتقا دهند

در اواسط سال گذشته، گوگل حمله خود به رمز عبور را با معرفی کلیدهای عبور آغاز کرد. این کلیدهای عبور وارد شدند به عنوان آینده ورود به چیزهاهمانطور که آنها از سایر دستگاه های اطراف شما برای تأیید استفاده می کنند شما هستند شمابه جای اینکه از شما بخواهند به رمزهای عبوری که کاملاً امن نیستند اعتماد کنید.

امروز، گوگل اعلام کرد که با تعدادی از شرکت‌های بزرگ همکاری کرده است تا به شما در ارتقای کلیدهای عبور با سرویس‌هایشان کمک کند. لیست شرکت ها شامل Adobe، Best Buy، DocuSign، eBay، Kayak، Money Forward، Nintendo، PayPal، Uber و Yahoo! ژاپن. TikTok به زودی به این گروه خواهد پیوست.

گوگل به تلفن‌های پیکسل کمک می‌کند تا حساب‌ها را به راحتی به Passkey ارتقا دهند

برای جابه‌جایی به کلیدهای عبور با این شرکت‌ها، ابتدا Google Password Manager را باز می‌کنید. ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که روی راه‌انداز تلفن Pixel خود به سمت بالا بکشید و سپس آن را جستجو کنید. پس از داخل شدن، ممکن است دکمه “Simplify your sign in” را به سمت بالا مشاهده کنید (در بالا مشاهده می شود). با ضربه زدن روی آن به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که گذرواژه‌هایی را که با شرکت‌هایی که Google با آن‌ها در کلیدهای عبور همکاری کرده‌اید، ذخیره کرده‌اید، فهرست می‌کند. هر شریک یک میانبر برای کمک به شما ارائه می دهد و سپس به راحتی از رمز عبور به کلید عبور تغییر می کند.

آیا با این همه صحبت های رمز عبور گیج شده اید؟ خوب، ما یک توضیح دهنده داریم درست همین جا. در آن پست، ما در مورد استفاده از تلفن خود به عنوان رمز عبور، ترکیب رایانه و تلفن به عنوان رمز عبور و غیره صحبت می کنیم. حتی می توانید در برخی شرایط از ساعت هوشمند خود به عنوان رمز عبور استفاده کنید. اساساً، تلفن شما به وسیله‌ای برای ورود شما به چیزهایی تبدیل می‌شود، زیرا دارای معیارهای ایمن مانند اثر انگشت یا پین یا قفل با چهره است.

گوگل می‌گوید این شرکای جدید باید از همین امروز فعال شوند، و من واقعاً برخی از آنها را از طریق مدیر رمز عبور خود می‌بینم.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/30/google-is-helping-pixel-phones-easily-upgrade-accounts-to-passkeys/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *