گوگل در حال آزمایش یادداشت های انجمن برای نتایج جستجو است

گوگل در حال آزمایش قابلیتی است که به افراد اجازه می دهد یادداشت های خود را به نتایج جستجو اضافه کنند تا همه ببینند. در تئوری، این امر باعث می‌شود نتایج مفیدتر باشد و کمی دیدگاه انسانی را ارائه دهد – مانند بازخورد در پیوندهای دستور غذا یا نکات مربوط به درخواست‌های سفر – بنابراین افراد بهتر می‌توانند اطلاعات مربوط به خود را پیدا کنند. اکنون به عنوان یک ویژگی انتخاب در آزمایشگاه های جستجوی Google در دسترس هستند.

Search Labs جایی است که گوگل ویژگی‌های جدیدی را آزمایش می‌کند که ممکن است در نهایت به موتور جستجوی پرچم‌دار خود برسد یا نرود. برای کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند و در آزمایش یادداشت‌ها شرکت کرده‌اند، یک دکمه یادداشت‌ها در جستجو و کشف ظاهر می‌شود و با ضربه زدن روی آن، تمام اطلاعات بینش‌هایی که افراد دیگر درباره یک مقاله به اشتراک گذاشته‌اند، نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید عکس‌های خود را اضافه کنید و آن را با برچسب‌ها، عکس‌ها و در نهایت (فقط برای کاربران آمریکایی)، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی بپوشانید.

یادداشتی در مورد دستور غذا از جستجوی Google
گوگل

در حالی که یادداشت‌های جامعه تا حدودی مانند دستور العملی برای فاجعه در عصر اطلاعات نادرست و ترولینگ افسارگسیخته به نظر می‌رسند، به ویژه با گنجاندن تصاویر هوش مصنوعی، گوگل می‌گوید از «ترکیبی از حفاظت‌های الگوریتمی و اعتدال انسانی استفاده می‌کند تا مطمئن شود یادداشت‌ها اینگونه هستند. تا حد امکان ایمن، مفید و مرتبط، و برای محافظت در برابر محتوای مضر یا توهین‌آمیز.» این شرکت همچنین به دنبال راه هایی است که به صاحبان سایت اجازه دهد یادداشت هایی را به صفحات خود اضافه کنند.

این هنوز فقط یک آزمایش است و کاربران این فرصت را خواهند داشت تا بازخورد خود را بر اساس تجربیات خود با Notes ارسال کنند. این ویژگی آزمایشی برای آزمایشگاه‌های جستجو در Android و iOS در ایالات متحده و هند آغاز شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-is-testing-community-sourced-notes-for-search-results-173022736.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-is-testing-community-sourced-notes-for-search-results-173022736.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *