گوگل ۱۸ ویژگی جدید و شیرین را به دستگاه های پیکسل شما اضافه می کند

هر سال، کاهش ویژگی‌های پیکسل در دسامبر به اندازه کافی به عرضه گوشی‌های پیکسل جدید نزدیک می‌شود که گوگل معمولاً به ما بسیار بزرگ می‌دهد. رها کردن با ویژگی های بیشتر از آنچه در نسخه های دیگر مانند این مشاهده می کنیم. برای Drop دسامبر ۲۰۲۳، ما تعداد زیادی چیزهای جدید را برای Pixel 5a از طریق خط Pixel 8 دریافت می کنیم، از جمله مدل جدید Gemini AI گوگل که روی Pixel 8 Pro اجرا می شود.

با این حال، همه چیز در این Pixel Feature Drop جدید مجهز به هوش مصنوعی نیست، بنابراین بیایید به همه چیزهای جدید برای دستگاه Pixel شما بپردازیم. اوه، فراموش نکن به تمام اشکالاتی که رفع شده اند نیز نگاه کنید.

ویژگی های Gemini AI برای Pixel 8 Pro: ممکن است ابتدا چیزهای هوش مصنوعی را از سر راه برداریم، زیرا این اخبار بزرگ روز گوگل است. گوگل هوش مصنوعی Gemini را به اشکال مختلف معرفی کرد که یکی از آنها Gemini Nano است که “کارآمدترین مدل ساخته شده برای کارهای روی دستگاه” است. نانو چیزی است که روی پیکسل ۸ پرو اجرا می شود و اکنون دو ویژگی جدید را تامین می کند.

  • در Recorder خلاصه کنید. این ویژگی از برنامه ضبط کننده گوگل برای خلاصه کردن مکالمات ضبط شده شما استفاده می کند و برای انجام این کار نیازی به اتصال شبکه ندارد، زیرا باز هم، این اتفاق با Gemini Nano در دستگاه روی می دهد.
  • پاسخ هوشمند در Gboard. در مرحله بعد، یک ویژگی از طریق Gboard داریم که در پیش نمایش توسعه دهندگان با WhatsApp است. همانطور که از نامش پیداست، هوش مصنوعی با استفاده از آگاهی مکالمه که در نوار تکمیل خودکار Gboard ظاهر می‌شود، پاسخ‌های “با کیفیت بالا” را به شما ارائه می‌دهد.

گوگل ۱۸ ویژگی جدید و شیرین را به دستگاه های پیکسل شما اضافه می کند

تقویت ویدیو با دید در شب: این پیش‌نمایش در زمان عرضه Pixel 8 انجام شد و اکنون در Pixel 8 Pro در دسترس است. وقتی فیلم‌های لرزان یا ناقص ضبط می‌کنید، اکنون می‌توانید آن‌ها را با مدل‌های عکاسی محاسباتی در فضای ابری پردازش کنید تا قبل از بازگشت به دستگاه خود برای اشتراک‌گذاری، رنگ، نور، تثبیت و دانه‌بندی را تنظیم کنید. این فناوری Video Boost همچنین Night Sight را برای ویدیو اضافه می‌کند و به ویدیوهای شما در نور کم کمک می‌کند بهتر از همیشه به نظر برسند.

این هوش مصنوعی روی دستگاه نیست، بنابراین ما روشن هستیم.

دید در شب در تایم لپس: شما در مورد این ویژگی می دانید زیرا همین دیروز در موردش نوشتیم، اما بله، Night Sight in Time Lapse بخشی از ویژگی دسامبر است. برای استفاده، وقتی هوا تاریک است، Pixel 8 یا Pixel 8 Pro خود را با سه پایه (یا ابزار تثبیت‌کننده دیگر) تنظیم می‌کنید و تاریکی را ضبط می‌کنید. بسته به مدت زمانی که ضبط می کنید، باید کلیپ های ۱۰ ثانیه ای واقعاً منظمی دریافت کنید.

بسیار خوب، زمان آن رسیده است که به سمت ویژگی‌هایی برویم که تقریباً برای همه دستگاه‌های Pixel که هنوز پشتیبانی می‌شوند، عرضه می‌شوند.

  • نور پرتره در Google Photos: گوگل می گوید که یک مدل هوش مصنوعی جدید “تعادل نور را برای حذف آسان سایه های خشن و بهبود عکس های پرتره” در برنامه Google Photos فعال می کند و عکس ها می توانند قدیمی یا جدید باشند.
  • ارتقا رفع محو کردن عکس برای حیوانات خانگی: ابزار Photo Unblur که Google برای شفاف‌تر نشان دادن عکس‌های خارج از فوکوس شما استفاده می‌کند، با وضوح بهتر برای عکس‌های سگ یا گربه ارتقا یافته است.
  • تلفن پیکسل به عنوان وب کم: در ماه سپتامبر هنگام اجرای نسخه بتا این به‌روزرسانی دسامبر، ما به اشتراک گذاشت که می توانید از دستگاه Pixel خود به عنوان وب کم استفاده کنید. گوگل امروز آن را به عنوان بخشی از حذف این ویژگی رسمی کرد. همچنین به راحتی کار می کند، شما فقط گوشی خود را به رایانه وصل می کنید و سپس به عنوان گزینه وب کم در دسترس خواهد بود.
  • ویژگی تصویر پاک: هنگام اسکن اسناد Google Drive، ممکن است آن تصاویر تولید شده دارای لکه یا لکه باشند. گوگل در حال اضافه کردن یک ابزار “پاک” است که به شما امکان می دهد موارد ناخوشایند را بکشید و یک تصویر تمیز دریافت کنید.

  • Pixel Fold Dual Screen Preview: 6 نفر از شما که دارای Pixel Fold هستید ویژگی جدیدی به نام Dual Screen Preview دریافت می کنید که عکس گرفتن از افراد را آسان تر می کند. با استفاده از صفحه بیرونی به عنوان پیش‌نمایش، آن سوژه‌های عکس می‌توانند ژست یا ظاهر خود را قبل از گرفتن عکس ببینند. این مرتب است.
  • حالت تعمیر: Google در حال اضافه کردن یک حالت تعمیر است که اطلاعات شخصی شما را در زمانی که به هر دلیلی نیاز به تعمیر دارید، “محافظت و حفظ می کند”. برای پیدا کردن این مورد، فقط “حالت تعمیر” را در تنظیمات خود جستجو کنید.

  • کلیدهای رمز در Password Manager: مدیر گذرواژه Google شما اکنون می‌تواند حساب‌های شما را که از کلیدهای عبور پشتیبانی می‌کنند شناسایی کند و به شما کمک کند آنها را اضافه کنید.
  • پاسخ های صفحه تماس: در Call Screen، دستگاه Pixel شما اکنون می‌تواند پاسخ‌های متنی را پیشنهاد دهد که امیدواریم با شرایط تماس شما مناسب‌تر باشد، به‌علاوه آن را در Pixel Watch نیز پیدا خواهید کرد و به شما امکان می‌دهد بدون دست زدن به تلفنتان به تماس‌ها پاسخ دهید.

  • قفل گوشی Pixel Watch: بله، اکنون می‌توانید از Pixel Watch خود برای باز کردن قفل گوشی خود در نزدیکی خود استفاده کنید، که بسیار عالی است زیرا حسگرهای اثرانگشت در تلفن‌های Pixel همچنان می‌خورند و وقتی نورها کم است، قفل با چهره عالی نیست.
  • Pixel Watch (نسل اول): Google در حال افزودن همگام‌سازی DND و Bedtime Mode به Pixel Watch اصلی است، مانند آنچه در Pixel Watch 2 داشتیم. صفحه‌های ساعت جدید (Adventure و Analog Arcs) و سبک‌های پیچیده به‌روزرسانی شده برای Watch 2 نیز اکنون در ساعت هستند. ۱٫
  • Pixel Tablet Clear Calling، Spatial Audio: اکنون پاک کردن تماس به کاهش نویز پس‌زمینه و افزایش صدای شما در هنگام تماس ویدیویی با رایانه لوحی ساخته‌شده توسط Google کمک می‌کند. اگر یک جفت Pixel Buds Pro دارید، تبلت Pixel هم اکنون می‌تواند از مزایای صوتی فضایی استفاده کند یا می‌توانید از طریق بلندگوهای تبلت همان تجربه فضایی را ببینید.
  • برنامه ضبط زبان های جدید: گوگل می گوید Recorder را به ۲۸ زبان جدید برای رونویسی گسترش داده است.
  • تماس من را مستقیم کنید و برای من نگه دارید: این دو ویژگی به شماره‌های تجاری “بدون پیشوند رایگان” و همچنین در بریتانیا گسترش یافته است.
  • ساعت و آب و هوا: در نهایت، تب World Clock در اپلیکیشن ساعت اکنون آب و هوا را نشان می دهد. این در واقع جدید نیست.

این چیزهای جدیدی است که باید امتحان کنید و وارد کنید. همه این موارد جدید در زمان خودش در حال گسترش است، بنابراین اگر فوراً همه آن را نبینید تعجب نکنید. گوگل پس از اعلام این موارد، وقت شیرین خود را صرف حذف این موارد می کند.

در اینجا در دسترس بودن همه ویژگی های جدید برای هر دستگاه است:

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/06/december-pixel-feature-drop-adds-big-ai-features-much-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *