گیفت کارت ۵۰ دلاری Xbox در این معامله جمعه سیاه ۵ دلار تخفیف دارد

این روزها، شاید خریدن یک بازی ویدیویی برای کسی به عنوان هدیه، دشوارتر از همیشه باشد. نه تنها هزاران گزینه وجود دارد، بلکه ممکن است گیرنده مورد نظر شما قبلاً به یک بازی معین در پلتفرم دیگری دسترسی داشته باشد یا ممکن است قبلاً در سرویس اشتراکی که برای آن پرداخت می کند گنجانده شده باشد. کارت هدیه احتمالاً شرط مطمئن تری است. برای این منظور، می توانید ۱۰ درصد در گیفت کارت های ایکس باکس و پلی استیشن برای جمعه سیاه صرفه جویی کنید. در هر دو آمازون و هدفمی توانید یک گیفت کارت ۵۰ دلاری ایکس باکس را با قیمت ۴۵ دلار تهیه کنید.

این تقریبا برای پوشش سه ماه دسترسی به Xbox Game Pass Ultimate کافی است. که اکنون ۱۷ دلار در ماه هزینه دارد. از طرف دیگر، این برای پرداخت چهار ماه دسترسی به Xbox Game Pass (با ۱۱ دلار در ماه) یا پنج ماه PC Game Pass (10 دلار در ماه) کافی است. اگر گیرنده شما انتخاب کند که برای Game Pass با کارت هدیه خود پرداخت کند، به کتابخانه ای از صدها بازی دسترسی خواهد داشت. البته آنها همیشه می‌توانستند بازی‌ها را به طور کامل بخرند.

گیفت کارت های پلی استیشن پلاس نیز در آمازون ۱۰ درصد تخفیف دارند. آ کارت هدیه ۷۰ دلاری به ۶۳ دلار کاهش یافته استدر حالی که الف گزینه ۳۰ دلاری با قیمت ۲۷ دلار به فروش می رسد. اولی پنج ماه دسترسی به PlayStation Plus Extra را پوشش خواهد داد. مشابه Game Pass، این سطح از خدمات اشتراک سونی شامل دسترسی به صدها بازی PS4 و PS5 است. PS Plus Extra 15 دلار در ماه، ۴۰ دلار در هر سه ماهه یا ۱۳۵ دلار در سال هزینه دارد.

آخرین اما نه کم اهمیت، عضویت ۱۲ ماهه Nintendo Switch Online Family است با قیمت ۳۲ دلار (معمولاً ۳۵ دلار) در آمازون موجود است. این یک هدیه خوب برای خانواده‌هایی است که حداقل دو نینتندو سوییچ دارند – عضویت خانوادگی به هشت نفر اجازه می‌دهد از Nintendo Switch Online استفاده کنند. این سرویس شامل دسترسی به چندنفره آنلاین، و همچنین کتابخانه ای از NES و SNES کلاسیک و چند انحصاری از نوع بتل رویال از نینتندو، مانند تتریس ۹۹ و F-Zero 99.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a-50-xbox-gift-card-is-5-off-in-this-black-friday-deal-164130270.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/a-50-xbox-gift-card-is-5-off-in-this-black-friday-deal-164130270.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *