یکی از طرفداران The Crew به دنبال پیگیری قانونی در مورد تعطیلی بازی است

یوتیوبر راس اسکات، AKA Cursed Farms، در حال بررسی شروع یک دعوی حقوقی دسته جمعی در مورد تعطیلی برنامه است. خدمه – بازی مسابقه ای آنلاین ۲۰۱۴ یوبی سافت که برنامه ریزی شده است در پایان مارس تعطیل می شود.

به عنوان PCGamesN گزارش هادر ویدئویی که در ۱۸ ژانویه منتشر شد، اسکات اظهار داشت که از گزارش در مورد بازی هایی مانند این که در حال تعطیل شدن هستند، “بی حال” است و “ترجیح می دهد کاری انجام دهد” تا به این وضعیت کمک کند. او معتقد است که در این مورد «در واقع به سناریوی کامل برای اقدام قانونی نزدیک است» و آخرین ویدیو به‌عنوان وسیله‌ای برای ایجاد ایده‌هایی برای چگونگی ادامه، قبل از شروع بالقوه جمع‌آوری کمک مالی برای آن در آینده.

اسکات معتقد است که یک زاویه خوب وجود دارد که می توان از طریق قانون حمایت از مصرف کننده، برای اقدام قانونی در مورد خاموش شدن بازی استفاده کرد. استدلالی که او پیشنهاد کرد به این بستگی دارد که “با مجوز دائمی فروخته می شود، نه اشتراک”. او استدلال می کند که این به این معنی است که “به ما یک کالا می فروختند نه یک خدمت” که به زودی “محروم” خواهد شد. […] با تمام ارزش بعد از نقطه فروش.»

وی افزود: “ممکن است این بحث نیز پابرجا نباشد، در این صورت من فکر می کنم حداقل در ایالات متحده هیچ راهی برای متوقف کردن این رویه وجود ندارد.” با این حال، او همچنان امیدوار است که بتواند تأثیری داشته باشد، زیرا به تعداد «غیربازی‌کننده‌هایی» اشاره کرد که از مشکل بزرگ شدن خاموش شدن ناگهانی بازی‌های فقط آنلاین آگاه نیستند.

وی ادامه داد: با به چالش کشیدن قانونی بودن آن، می‌توانیم این موضوع را به یک موضوع سیاه و سفید تبدیل کنیم. “اگر ما ببازیم، می‌خواهم سخت ببازم. اگر فرصتی برای جلوگیری از این اتفاق وجود نداشته باشد، می‌خواهم یک قاضی به چهره ما بگوید که وقتی بازی‌های ویدیویی می‌خریم، هیچ حقوق مصرف‌کننده و مالکیتی بر آنچه برای آن هزینه می‌کنیم نداریم. پایان.”

اسکات همچنین می‌گوید که اگر نظری در این مورد داشته باشد، نمی‌خواهد هیچ پیشنهاد تسویه حسابی از سوی یوبی‌سافت را بپذیرد، زیرا «این نکته در واقع بزرگ‌تر از بازی و بزرگ‌تر از یوبی‌سافت است». او افزود، تنها تسویه حسابی که او می پذیرفت، اصلاحیه ای بود که باید ایجاد کرد خدمه بدون هیچ گونه پشتیبانی بیشتر از سوی یوبی سافت قابل پخش است.

در یک پست اسکات که پس از اشتراک‌گذاری ویدیو در توییتر/X منتشر شد، اظهار داشت که قبلاً «ایمیل‌های چند صفحه‌ای زیادی درباره اقدامات قانونی احتمالی» از بینندگان دریافت کرده است. با این حال، او بعدا تکرار کرد که «ممکن است شکایتی وجود داشته باشد یا نباشد، اما من هر راه قانونی را که بتوانم مقرون به صرفه و داخلی دنبال خواهم کرد. [and] بین المللی.”

باید دید که آیا اقدامی از برنامه اسکات انجام می شود یا خیر، اما در حال حاضر، خدمه دیگر برای خرید دیجیتالی موجود نیست. مالکان موجود تا ۳۱ مارس می توانند آن را بازی کنند.

نگاهی به برخی بازی‌های خارق‌العاده بیشتر در لیست‌های ما بیندازید بهترین بازی های کامپیوتر، بهترین بازی های PS5 و بهترین بازی های Xbox Series X.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/one-fan-of-the-crew-is-considering-pursuing-legal-action-over-the-games-shutdown

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *