یک الگوریتم رایگان می تواند باغ شما را به هنری برای گرده افشان ها تبدیل کند

یک الگوریتم رایگان می تواند باغ شما را به هنری برای گرده افشان ها تبدیل کند

هنر الکساندرا دیزی گینزبرگ مدتهاست که نقطه تلاقی بین طبیعت و فناوری را بررسی کرده است. بگیرید احیای حق تعالی به عنوان مثال، یک پروژه مشترک بین دانشمندان و هنرمندان که از DNA یک گیاه دارویی حفاظت شده برای رایحه گیاهی را که به سمت انقراض رانده شده است زنده کنید بیش از یک قرن پیش

با دانستن این موضوع، جای تعجب نیست که زمانی که گینزبرگ توسط او سفارش داده شد پروژه عدن (در کنار بنیاد هنری گایا و Google Arts and Culture) برای ارائه یک اثر هنری که به بحران گرده افشان می پردازد، تصمیم گرفت یک اثر نه تنها در مورد، بلکه برای گرده افشان ها نتیجه یک الگوریتم آنلاین است که برای ریشه کن کردن تعصب انسان طراحی شده و باغی را ایجاد می کند که نیازهای زنبورها، زنبورها، پروانه ها و سوسک ها را به جای اینکه فقط چشم انسان را خشنود کند، برآورده می کند.

پروژه، به نام رهگذر گرده افشان تا کنون سه قسط رسمی دارد – یکی در پروژه عدن خودش در کورنوال، یکی در لندن باغ کنزینگتونو یکی در بنیاد هنر LAS در برلین. اما تأثیر واقعی این پروژه از دسترسی به آن ناشی می شود – مردم می توانند آثار هنری دوستدار گرده افشان خود را با مراجعه به گرده افشان.هنر و وارد اندازه گیری ها و شرایط باغ خود می شوند. مانند رهگذر گرده افشان از داده های geospecific استفاده می کند، در حال حاضر فقط در کشورهای اروپایی در دسترس است.

در این Mashable Original، گینزبرگ پروژه خود را معرفی می کند و ما را در مراحل طراحی اثر هنری دوستدار گرده افشان خودمان راهنمایی می کند.


منبع: https://mashable.com/video/pollinator-pathmaker-algorithm-garden-art-alexandra-daisy-ginsberg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *