یک جفت هدفون حذف نویز Beats Studio3 با قیمت ۹۹ دلار در Walmart امتیاز بگیرید

۲۵۰٫۰۵ دلار پس انداز کنید: در نوامبر ۲۲، والمارت+ اعضا می توانند یک جفت هدفون حذف نویز Beats Studio3 را تنها با قیمت ۹۹ دلار خریداری کنند. این یک صرفه جویی قابل توجه ۲۵۰٫۰۵ دلاری از قیمت اصلی فهرست است. همه خریداران دیگر همچنان می توانند این هدفون را با قیمت تخفیف ۱۶۹ دلاری خریداری کنند.



یک جفت هدفون حذف نویز Beats Studio3 با قیمت ۹۹ دلار در Walmart امتیاز بگیرید

اعتبار: Beats توسط Dr. Dre

هدفون حذف نویز Beats Studio3

۹۹ دلار در Walmart (صرفه جویی ۲۵۰٫۰۵ دلار)



آمازون ممکن است پادشاه خرید آنلاین با Prime Day باشد، اما جمعه سیاه هنوز هم قابل استفاده است، و Walmart با معاملات دسترسی زودهنگام Walmart+ به طرز شگفت انگیزی دست به کار نمی شود.

در ۲۲ نوامبر، شکارچیان مقرون به صرفه، عاشقان موسیقی، و خریداران اولیه هدایای باهوش می توانند یک جفت هدفون حذف نویز Beats Studio3 را با قیمت ۹۹ دلار در والمارت بربایند – اما فقط در صورتی که شما یک هدفون باشید. عضو Walmart+. فروش از ظهر به وقت محلی برای اعضای Walmart+ شروع می‌شود، اما اگر هنوز یکی از آن‌ها نیستید نگران نباشید – همچنان می‌توانید این هدفون را با قیمت ۱۶۹ دلار تهیه کنید، که در مقایسه با قیمت معمولی آن هنوز یک سرقت است.

را هدفون حذف نویز Beats Studio3 به طور فعال نویزهای خارجی را مسدود کنید تا بهترین تجربه شنیداری ممکن را به شما ارائه دهد، چه در قطار هستید، چه در یک کافه کار می کنید، یا سعی می کنید در خانه ای پر از بچه هایی که جیغ می زنند تمرکز کنید. این هدفون با ۲۲ ساعت عمر باتری و تراشه W1 اپل برای اتصال بی‌وقفه بلوتوث، برای کسانی که به دنبال آرامش اندکی در هرج و مرج هستند، بی‌خبر است.

جالب‌تر این است که هدفون حذف نویز Beats Studio3 دارای شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای است، بنابراین می‌توانید تا ۳ ساعت زمان پخش را حتی زمانی که باتری شما رو به اتمام است، داشته باشید.

در حالی که شما می توانید برای Walmart+ ثبت نام کنید برای استفاده از این معامله، نمی توانید فقط برای دوره آزمایشی ۳۰ روزه ثبت نام کنید و انتظار داشته باشید که قیمت تخفیف دار را دریافت کنید. (با عرض پوزش، ما آن را نیز امتحان کردیم، اما Walmart بسیار جلوتر از ما است.) برنامه های Walmart+ با قیمت ۱۲٫۹۵ دلار در ماه یا ۹۸ دلار در سال در دسترس هستند.


منبع: https://mashable.com/article/nov-22-beats-studio-3-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *