یک سواری هیجان انگیز الکتریکی بی پایان قابل تنظیم

یک سواری هیجان انگیز الکتریکی بی پایان قابل تنظیم

دور اول Ioniq 5 Ns تا مارس ۲۰۲۴ به نمایندگی های هیوندای نمی رسد، به این معنی که هنوز چند جزئیات مهم وجود دارد که هنوز نمی دانیم. Range احتمالاً در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد، اما می‌توانید شرط ببندید که N در مسافت ۲۶۰ مایلی Ioniq 5 Long Range AWD ضربه خواهد خورد.

قیمت گذاری نیز در حال حاضر TBD است و این می تواند برای برخی از مشتریان دردسرساز باشد. خودروهای N احتراق داخلی هیوندای همیشه به‌طور شگفت‌آوری مقرون به صرفه بوده‌اند، اما با توجه به اینکه خودروی برقی N-ified از یک Ioniq 5 با بار کامل ساخته می‌شود، اگر قیمت اولیه MSRP آن چیزی بین ۶۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ دلار باشد، شوکه نخواهم شد.

پس دوباره، اینطور نیست که Ioniq 5 N رقابت قانونی در فضای EV داشته باشد. نزدیکترین دشمن آن در واقع خواهر و برادرش است: کیا EV6 GT. با این حال، Ioniq 5 N بسیار قابل توجه است – و منظورم این است به طور قابل ملاحظه – رانندگی جالب تر و هیجان انگیز تر است. EV6 GT شبیه یک EV6 سریع است، اما Ioniq 5 N یک حیوان همه جانبه است.

با این حال، بیش از هر چیز، Ioniq 5 N من را برای آینده محصولات عملکردی هیوندای تشویق می کند. دانستن اینکه این شرکت قادر است روحیه بمب‌افکن خودروهای N خود را با پیشرانه الکتریکی قوی نگه دارد، به این معنی است که ما باید منتظر چیزهای زیادی باشیم. Ioniq 6N کسی هست؟ شرط می بندم یکی از آن ها پاره می کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1452247/2025-hyundai-ioniq-5-n-first-drive/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *