یک Amazon Fire TV Stick 4K فقط با ۴۴٫۹۹ دلار بگیرید تا بتوانید در تعطیلات برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

۲۵% پس انداز: این Amazon Fire TV Stick 4K به قیمت ۴۴٫۹۹ دلار به فروش می رسد که کمتر از قیمت اصلی آن ۵۹٫۹۹ دلار است. این تخفیف ۱۵ دلاری است.


Amazon Fire TV Stick 4K Max

۴۴٫۹۹ دلار در آمازون (۱۵ دلار صرفه جویی کنید)



سال رو به پایان است، باور کنید یا نه. روزهای پایانی سال ۲۰۲۳ در راه است، و با توجه به اینکه بسیاری از مردم تعطیلات را جشن می گیرند یا از کار خود مرخصی می گیرند، این بدان معناست که سرویس های استریم احتمالاً تمرین خواهند کرد. به این ترتیب، زمان مناسبی برای تهیه یک مورد جدید است دستگاه پخش جریانی. می‌توانید همین الان یکی را با تخفیف عالی دریافت کنید، درست به موقع برای یک هدیه تعطیلات لحظه آخری.

از ۱۲ دسامبر، Amazon Fire TV Stick 4K Max فقط با قیمت ۴۴٫۹۹ دلار به فروش می رسد. این ۱۵ دلار از قیمت عادی آن ۵۹٫۹۹ دلار و تخفیف ۲۵ درصدی است. در حالی که این نیست پایین ترین قیمتی که دیده ایمدر حالی که در پایان سال دوباره در معرض فروش قرار می گیرد، هنوز هم بسیار ارزش دست اندازی دارد.

Fire TV Stick 4K Max سریعترین است Fire TV Stick هنوز. در حالی که با همه چیزهایی که مدل های قبلی را ارزشمند می کرد ارائه می شود، اما با کیفیت پخش بهتر، پشتیبانی از WiFi 6E و سازگاری با HDR10+، Dolby Vision و صدای Dolby Atmos، اوضاع را کمی افزایش می دهد. WiFi 6E به این معنی است که تجربه پخش جریانی شما بر اساس اتصال اینترنت شما (و روتری که می تواند آن را مدیریت کند) بسیار روانتر و سریعتر است.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

به‌علاوه، Fire TV Ambient Experience به شما امکان می‌دهد خود را متحول کنید تلویزیون هوشمند به چیزی شبیه به تلویزیون قاب سامسونگ، که در آن می توانید عکس های با کیفیت بالا را در حالی که دستگاه بیکار است نمایش دهید. همچنین فضای زیادی برای ذخیره عکس‌ها خواهید داشت، زیرا این دستگاه ۱۶ گیگابایت فضای زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد که بیشترین میزان موجود در Fire TV Stick است.

این دستگاه هنوز برای ارسال تا کریسمس در حال حاضر در دسترس است، اما اگر قصد دارید آن را به عنوان هدیه بدهید، باید سریع عمل کنید.

موضوعات
جریان


منبع: https://mashable.com/article/dec-21-amazon-fire-stick-4k-max-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *