یک Kindle Scribe 16 گیگابایتی با کمترین قیمت در آمازون برای جمعه سیاه دریافت کنید

۱۰۵ دلار صرفه جویی کنید: کیندل کاتب در آمازون به قیمت ۲۶۴٫۹۹ دلار به فروش می رسد جمعه سیاه فروش که تخفیف ۲۸ درصدی دارد. این است پایین ترین قیمت ما از آخرین روز پرایم آمازون دیده ایم.


Amazon Kindle Scribe

۲۶۴٫۹۹ دلار در آمازون (۱۰۵ دلار صرفه جویی کنید)



اکنون بهترین زمان ممکن برای افزودن یک کتابخوان الکترونیکی جدید به مجموعه ابزارهای فناوری خود است. چه به دنبال هدیه ای عالی برای کرم کتاب در لیست خرید امسال خود باشید و چه می خواهید از پایگاه خود ارتقاء داده شود. روشن شدنآمازون شما را با رژه خود تحت پوشش قرار می دهد فروش جمعه سیاه که در حال حاضر از خط لوله پایین می آیند. مورد مورد نظر: Amazon Kindle Scribe به پایین‌ترین قیمت خود بازگشته است، و می‌توانید اکنون آن را برای هدیه قبل از تعطیلات برای خود انتخاب کنید یا چیزی را در لیست آرزوهای خواننده مورد علاقه خود بررسی کنید.

از ۱۷ نوامبر، می توانید دریافت کنید ۱۶ گیگابایت Kindle Scribe به قیمت ۲۶۴٫۹۹ دلار، که از قیمت معمول ۳۶۹٫۹۹ دلار کمتر است. این ۱۰۵ دلار تخفیف و پس انداز ۲۸ درصدی است که Scribe را به پایین ترین سطح خود در روز پرایم آمازون بازمی گرداند. شما همچنین می توانید از بین را انتخاب کنید مدل ۳۲ گیگ برای ۲۷۹٫۹۹ دلار (قیمت معمولی ۳۸۹٫۹۹ دلار) و مدل ۶۴ گیگ اگر به فضای بیشتری نیاز دارید به قیمت ۳۰۴٫۹۹ دلار (قیمت معمولی ۴۱۹٫۹۹ دلار).

این لوکس ترین تجربه کیندل در حال حاضر است. همچنین این کیندلی تنها کیندلی است که قلم دارد و می‌توانید از آن برای یادداشت کردن چیزها، مانند نوت‌بوک جوهر الکترونیکی استفاده کنید. می توانید تمام کتاب های مورد علاقه خود را بخوانید، سپس یادداشت برداری کنید و بعداً همه آنها را دیجیتالی کنید. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۰٫۲ اینچی ۳۰۰ppi با نور جلو، ابزارهای متنوعی برای استفاده برای تبدیل و ویرایش آثار خود، انواع مختلف براش ها، و طولانی ترین عمر باتری در میان مدل های Kindle است و آمازون ادعا می کند که “ماه ها مطالعه و مطالعه را ارائه می دهد” هفته ها نوشتن” با یک بار شارژ.

این فروش احتمالاً تا زمانی که موجودی تمام می‌شود در دسترس خواهد بود، بنابراین اگر قصد دارید چندین مورد را دریافت کنید، باید سریع اقدام کنید. فروش جمعه سیاه می تواند به طور دردناکی زودگذر باشد.


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-kindle-scribe-deal-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *