۴ کار آینده‌نگر که Humane Ai Pin می‌تواند به عنوان جایگزین گوشی هوشمند انجام دهد

این پین هوش مصنوعی انسانی سرانجام در روز پنج شنبه عرضه شد و در معرض دید عموم قرار گرفت اولین نگاه عمیق در پوشیدنی هوش مصنوعی بدون صفحه نمایش که می خواهد جایگزین گوشی هوشمند شود.

Humane که توسط کارمندان سابق اپل، عمران چادری و بتانی بونگیوورنو هدایت می‌شود، تا این هفته در حالت مخفی کار می‌کرد و به هیپ آی پین به عنوان آینده محاسباتی افزود. البته باید دید. هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا Ai Pin به اندازه آیفون انقلابی است یا اینکه جدید بودن آن نتوانست قدرت ماندگاری داشته باشد، صحبت نمی کند.

صرف نظر از این، Ai Pin دارای قابلیت‌های چشمگیری است که یک مورد قانع‌کننده برای بدون صفحه‌نمایش ایجاد می‌کند. بیایید نگاهی به ویژگی‌های آینده‌نگرانه‌ای بیندازیم که Ai Pin در گوشی هوشمند قرار می‌گیرد.

۱٫ به جای صفحه نمایش، Ai Pin روی کف دست شما پخش می شود

Humane Ai Pin را به عنوان یک گوشی ضدهوشمند معرفی می کند، جایی که به جای اینکه به صفحه نمایش از پایین نگاه کنید، می توانید با دنیای اطراف خود تعامل داشته باشید. اما گاهی اوقات به تصاویر بصری نیاز دارید. برای جبران آن، Ai Pin با یک “نمایشگر جوهر لیزری” ساخته شده است که می تواند روی کف دست شما پخش شود. شبیه به روی ویژگی اپل واچ دوبار ضربه بزنید، ضربه زدن انگشت اشاره و شست روی هم می تواند موسیقی را متوقف یا پخش کند. سایر حرکات شامل کج کردن دست به جلو، عقب یا پایین است که همگی اعمال خاصی دارند.

۴ کار آینده‌نگر که Humane Ai Pin می‌تواند به عنوان جایگزین گوشی هوشمند انجام دهد
یک مینی پروژکتور لیزری می تواند تصاویری را روی دست شما نمایش دهد که با حرکات دست و انگشت قابل کنترل هستند.
اعتبار: انسانی

۲٫ Ai Pin می خواهد فرمان صوتی را بیشتر به یک چیز تبدیل کند

از آنجایی که صفحه نمایش وجود ندارد، حالت اصلی ارتباط Ai Pin از طریق صدا است. Humane از مدل OpenAI برای مدیریت جستجو و انجام وظایف از طریق فرمان صوتی یا آنچه که Ai Mic می نامد استفاده می کند.

ChatGPT در حال حاضر نسخه ای از این را دارد، بنابراین مانند استفاده از آن به عنوان روش اصلی تعامل با دستگاه است. اما با Ai Pin همه برنامه‌ها و حساب‌های شما به دستگاه مرتبط می‌شوند، بنابراین می‌توانید از Ai Mic برای جستجوی کد رزرو در صندوق ورودی خود استفاده کنید یا پیام‌هایی را به افراد موجود در لیست مخاطبین خود دیکته کنید.

با استفاده از یک مدل مجهز به OpenAI، Ai Pin به عنوان دستیار مجازی شما کار می کند.
اعتبار: انسانی

همچنین تابعی به نام «Catch Me Up» وجود دارد که صندوق ورودی شما را مرتب می‌کند تا به‌روزرسانی‌های مهم، مانند نتیجه یک زنجیره ایمیل، برنامه‌های شام را هماهنگ کند.

۳٫ می تواند حقایق تغذیه ای را به شما بگوید و زبان ها را در زمان واقعی ترجمه کند

در ویدیوی تبلیغاتییک زن از بینایی کامپیوتر Ai Pin استفاده می کند تا میزان قند موجود در میوه اژدها را بررسی کند تا ببیند آیا این میوه به اهداف غذایی او می رسد یا خیر.

همچنین ظاهراً Ai Pin می‌تواند به یک مشت بادام در کف دست شما نگاه کند و بگوید چقدر پروتئین دارد – اما ممکن است اینطور نباشد. کاملا دقیق. Humane با این عملکرد به عنوان یک ابزار تغذیه شروع کرده است، اما می گوید که در آینده به کاربردهای بیشتری گسترش خواهد یافت.

یکی دیگر از ویژگی های تبلیغ شده Ai Pin ترجمه بلادرنگ است. این دستگاه می تواند زبان مورد صحبت را تشخیص دهد و با چند دستور ساده آن را برای شما ترجمه کند یا برعکس.

۴٫ Ai Pin حریم خصوصی و اختیار را در نظر می گیرد

برخلاف دستیارهای صوتی دیگر مانند سیری، الکسا و دستیار گوگل، Ai Pin یک کلمه بیدار ندارد، به این معنی که منفعلانه به مکالمات شما گوش نمی دهد. تنها زمانی روشن می شود که صاحب دستگاه به صورت دستی آن را فعال کند. برای رسیدگی به مشکلات نظارتی، Ai Pin دارای یک “چراغ اعتماد برجسته” است که هنگام استفاده از دستگاه روشن می شود.

برای اطمینان از خصوصی بودن مکالمات بین شما و Ai Pin، دستگاه از یک “بلندگوی شخصی” استفاده می کند که یک “حباب صدا” ایجاد می کند.

Ai Pin و لوازم جانبی از ۶۹۹ دلار شروع می شود، به علاوه ۲۴ دلار در ماه برای طرح تلفن همراه از طریق T-Mobile. Humane از ۱۶ نوامبر شروع به دریافت سفارشات Ai Pin می کند و در اوایل سال ۲۰۲۴ ارسال را آغاز می کند.

موضوعات
هوش مصنوعی
OpenAI


منبع: https://mashable.com/article/humane-ai-pin-futuristic-features

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *