۱۰ ابزار کمپینگ مفید که می توانید در تمام طول سال از آنها استفاده کنید

۱۰ ابزار کمپینگ مفید که می توانید در تمام طول سال از آنها استفاده کنید

Wurkkos TS32 است یکی از درخشان ترین چراغ قوه ها در نوع خود، آن را برای مکان های دورافتاده، خارج از شبکه یا سفرهای کمپینگ انفرادی عالی می کند. حداکثر خروجی آن ۱۳۰۰۰ لومن است و در روشنایی متوسط، بیش از ۲۵ ساعت در هر بار شارژ کار می کند. دارای استاندارد IP68 است و بنابراین باید تحت تأثیر شدیدترین شرایط، از جمله غوطه ور شدن موقت در آب تا حداکثر سه فوت، قرار نگیرد.

می توان آن را از طریق درگاه USB-C PD یا با روش قدیمی بازکردن و خارج کردن باتری ها شارژ کرد. به لطف شارژ دو طرفه، می توان از آن برای تامین برق اضطراری تلفن یا سایر دستگاه های کوچک نیز استفاده کرد. اگر در سفر خود پاوربانک یا نیروگاه به همراه نداشته باشید، این به ویژه مفید است.

این پرتو می تواند تا فاصله ۶۳۷ متری (۲۰۹۰ فوت) جلوتر را با عملکردهای چشمک زن و SOS برای مواقع اضطراری روشن کند. به گفته سازنده، به لطف پوشش آلومینیومی سفت شده، می تواند از سقوط تا ارتفاع سه فوتی نیز جان سالم به در ببرد. این Workkos TS32 ارزان تر از بسیاری از چراغ قوه های رقیب با روشنایی برابر است و حدود ۱۳۰ دلار به فروش می رسد. در اینجا شایان ذکر است که به طرز عجیبی، کابل شارژ USB-C با چراغ قوه همراه نیست، علیرغم اینکه شارژ دو طرفه یکی از قابل توجه ترین ویژگی های آن است. این بدان معناست که خریداران باید به خاطر داشته باشند که یکی را جداگانه بیاورند، یا اگر یدکی در دست ندارند، یکی را خریداری کنند.


منبع: https://www.slashgear.com/1491602/useful-camping-gadgets-for-each-season/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *