۲ کابل لایتنینگ شارژ سریع دارای گواهی MFI را با قیمت ۳۵ دلار دریافت کنید

TL;DR: از ۱۱ نوامبر، می توانید یک دو بسته کابل های لایتنینگ USB-A دارای گواهی MFI با شارژ سریع یا الف چهار بسته کابل های لایتنینگ USB-A دارای گواهی MFI با شارژ سریع به ترتیب ۳۴٫۹۷ دلار یا ۵۹٫۹۷ دلار – که ۳۰ درصد و ۴۰ درصد از قیمت های معمولی کابل ها ۴۹٫۹۸ دلار و ۹۹٫۹۶ دلار تخفیف دارد.


ما تا حد زیادی به دستگاه های خود وابسته هستیم، از پشتیبانی کاری و سرگرمی گرفته تا ثبت لحظات زندگی در تصاویر و ویدیوها. بنابراین، شارژ نگه داشتن آنها بسیار مهم است. اما اغلب، آن شارژرهای کوچک کوتاه آن را قطع نمی کنند، بنابراین شما نیاز دارید به دنبال جایگزین هایی باشید که شما را قوی و سازنده نگه دارد.

چیزی شبیه به این پیشنهاد برای یک بسته دو یا چهار بسته از کابل‌های شارژ USB-A به لایتنینگ دارای گواهی MFI می‌تواند واقعاً از تلاش‌های شارژ شما پشتیبانی کند. یک بسته دوتایی فقط با قیمت ۳۴٫۹۷ دلار به فروش می رسد یا یک بسته چهارتایی با قیمت ۵۹٫۹۷ دلار تا ۱۶ نوامبر به فروش می رسد.

با دو یا چهار عدد از این کابل‌های شارژ سریع شش فوتی در بسته، می‌توانید به راحتی با شخصی که آیفون، آی‌پد یا آی‌پاد دارد به اشتراک بگذارید. و شما می توانید انتخاب کنید اگر راحتی بیشتری می خواهید یکی را در خانه و یکی را در دفتر نگه دارید. این کابل ها همچنین داده ها را با سرعت انتقال تا ۴۸۰ مایل بر ثانیه همگام می کنند.

داشتن گواهینامه MFI به این معنی است که این کابل ها با استانداردهای دقیق عملکرد و سازگاری اپل مطابقت دارند. آنها در رنگ سفید روشن عرضه می شوند تا با زیبایی ظاهری تمیز اپل مطابقت داشته باشند. به علاوه، سیم ها به گونه ای ساخته شده اند که بادوام باشند و از دستگاه های شما در برابر فرسودگی و شارژ بیش از حد محافظت کنند. با این حال، این بسته‌ها شامل بلوک‌های شارژ نمی‌شوند.

از میان گزینه‌های بسته زیر در زیر انتخاب کنید و از این قیمت‌های کاهش‌یافته با سفارش تا ۱۶ نوامبر در ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT لذت ببرید:

دو بسته کابل لایتنینگ USB-A دارای گواهی MFI با شارژ سریع فقط برای ۳۴٫۹۷ دلار (۴۹ دلار).
چهار بسته کابل های لایتنینگ USB-A دارای گواهی MFI با شارژ سریع فقط برای ۵۹٫۹۷ دلار (۹۹ دلار).

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
سیب
ابزارک ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/nov-11-fast-charge-lightning-cables

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *