۲۹ بهترین معاملات پرایم روز زیر ۵۰ دلار که قبل از پایان روز می توانید آن را به مشکل برسانید

به روز آخر رسیدیم فروش روز اول اکتبر آمازون و اگر به دنبال معاملاتی هستید که به ضرر بانک نیست، در اینجا ۲۹ معامله وجود دارد که همگی زیر ۵۰ دلار هستند. ما گجت‌های ارزان‌تری را که اخیراً آزمایش کرده‌ایم، پیدا کرده‌ایم. بسیاری، مانند JOBY گوریل پاد و JBL Go 3 پرکننده های جوراب ساق بلند عالی بسازید، و معاملاتی در مورد دوشاخه های هوشمند (برای در داخل خانه و بیرون) که مدیریت نور تعطیلات شما را بسیار ساده تر می کند. آمازون در حال انجام معاملات قوی در Echo خود است بلندگوهای هوشمند و میله های تلویزیون آتش. به علاوه پیدا خواهید کرد لوازم جانبی آیفون، شارژرها، دستگاه های خانه هوشمند که نه تنها هدایای خوبی را برای کسانی که خریدشان سخت است، می سازد، بلکه نگهداری از آنها برای خود نیز خوب است. در اینجا بهترین تخفیف های آمازون Big Deal Days برای کمتر از ۵۰ دلار است.

آمازون اکو دات

آمازون نقطه اکو ابزار معمولی الکسا را ​​با صدای شگفت آور مناسب ترکیب می کند. معمولاً با قیمت ۵۰ دلار به فروش می رسد، اما برای Big Deal Days، این قیمت به ۲۳ دلار کاهش می یابد که ۵۴ درصد تخفیف دارد و با قیمت پایینی که در روز نخست نخست دیده بودیم مطابقت دارد. ما نام این یکی را گذاشتیم بهترین بلندگوهای هوشمند زیر ۵۰ دلار می‌توانید بخرید – و اگر دو تا گرفتید، می‌توانید آنها را یک جفت استریو بسازید. این نسخه با ساعت داخلی ۴۵ دلار نیز تخفیف دارد.

Amazon Echo Dot Kids

این نسخه کودکانه Echo Dot معمولاً ۶۰ دلار است اما برای فروش اکتبر به ۲۸ دلار کاهش می یابد. این همان قیمتی است که در فروش ماه جولای آمازون به آن پرداخت. این در اصل Echo Dot است، اما با یک جغد دوست‌دار بچه‌ها یا بیرونی با تم اژدها. همچنین دارای داشبورد والدین و اشتراک یک ساله Amazon Kids+ است که شامل مجموعه‌ای از کتاب‌های صوتی، داستان‌ها و آهنگ‌های مناسب برای کودکان است.

آمازون اکو نمایش ۵

آمازون به روز رسانی کرد اکو شو ۵ بازگشت در ماه می. روز اول پرایم روز گذشته به نصف کاهش یافت، اما فروش اکتبر قیمت را پس از ۵۶ درصد تخفیف به ۴۰ دلار کاهش داد. این یک نمایشگر کوچکتر است که به عنوان یک ساعت زنگ دار کنار تخت، با دکمه چرت زدن، بهترین عملکرد را دارد. همچنین در فضاهای کوچک‌تر به‌عنوان یک کنترل‌کننده با نمایشگر برای همه دستگاه‌های خانه هوشمند متصل شما کار می‌کند.

Amazon Echo Show 5 Kids

بازسازی شده اکو شو ۵ for Kids این لیست را در روز پرایم روز گذشته کاهش نداد، زیرا فقط به ۶۰ دلار کاهش یافت، اما اکنون تخفیف شدیدتر آن را به ۴۵ دلار کاهش داده است. این شبیه به Echo Show 5 معمولی است، اما با روکش پارچه‌ای با تم کیهانی ارائه می‌شود و شامل یک سال Amazon Kids+ با نمایش‌ها، موسیقی و کتاب‌های صوتی است که همگی برای کودکان مناسب هستند.

آمازون اکو پاپ

کوچکترین اسپیکر هوشمند Echo آمازون در ماه می گذشته عرضه شد و برای فروش پرایم روز جولای به ۱۸ دلار کاهش یافت. نیم کره اکو پاپ برای فروش اکتبر به پایین ترین حد خود بازگشته است که ۵۵ درصد تخفیف است. آ نسخه کودکان of the Pop به زودی منتشر خواهد شد، البته تا زمانی که این فروش اولیه به پایان برسد.

Amazon Fire TV Stick Lite

آمازون Fire TV Stick Lite معمولاً ۳۰ دلار است، اما تخفیف ۴۰ درصدی Prime Big Deal Days آن را به تنها ۱۸ دلار کاهش داده است. این انتخاب بودجه در Engadget است راهنمای دستگاه پخش جریانی و یکی از ارزان ترین راه ها برای ساخت تلویزیون هوشمند کوچکتر یا ثانویه است. این تلویزیون از استریم ۱۰۸۰p با HDR پشتیبانی می کند و با یک کنترل صوتی الکسا ارائه می شود، اگرچه نمی تواند صدا یا برق تلویزیون شما را کنترل کند.

Amazon Fire TV Stick 4K

آمازون به تازگی Fire TV Stick 4K را به روز کرد و قدرت پردازش و پشتیبانی بیشتری را برای Wi-Fi 6 اضافه کرد. متأسفانه آن مدل در فروش نیست و به قیمت ۵۰ دلاری خود پایبند است. قبلی Fire TV Stick 4Kبا این حال، بیش از نصف تخفیف دارد و به ۲۳ دلار کاهش یافته است، همان چیزی که در آخرین فروش پرایم دی انجام شد. اگر به هر حال Wi-Fi 6 ندارید، ممکن است از این دانگل راضی باشید زیرا همچنان ویدیوهای ۴K، HDR از جمله Dolby Vision و Dolby Atmos را کنترل می کند.

Roku Streaming Stick 4K

ما رابط کاربری ساده را دوست داریم Roku’s Streaming Stick 4K و آن را به عنوان بهترین توصیه در راهنمای ما به آن نامید بهترین دستگاه های پخش. قیمت آن به طور معمول ۵۰ دلار است، برای فروش روز اول اکتبر ۱۲ دلار تخفیف دارد – اگرچه جمعه سیاه گذشته کاهش یافت (و ممکن است دوباره این کار را انجام دهد). با این وجود، این دانگل استریم با قیمتی که دارد، ویژگی‌های زیادی از جمله کانال گسترده Roku، یک عملکرد جستجوی جهانی مفید و یک ویژگی گوش دادن خصوصی از طریق برنامه Roku ارائه می‌کند. اگر فقط به نسخه اقتصادی ۱۰۸۰p نیاز دارید، می توانید آن را دریافت کنید روکو اکسپرس دانگل با قیمت ۲۲ دلار، که حدود ۴ دلار بیشتر از نوامبر گذشته است.

دوشاخه هوشمند TP-Link Kasa Outdoor

دوشاخه های هوشمند در فضای باز روشن و خاموش کردن چراغ های تعطیلات را بسیار آسان تر می کند. در ما راهنمای دوشاخه هوشمند ما پیدا کردیم دوشاخه هوشمند Kasa Outdoor تا بهترین انتخاب برای کاربران اپل هوم کیت باشد. در واقع با همه دستیارهای خانه هوشمند عالی کار می کرد، اما گرانتر از آن بود وایزه پلاگینی که فقط با الکسا و گوگل هوم کار می کند. اکنون که دوشاخه Kasa به ۲۰ دلار کاهش یافته است – پایین ترین قیمت آن تا کنون – این اختلاف قیمت آنقدرها هم زیاد نیست.

شارژر قابل حمل Nestout

ما تست کردیم شارژر قابل حمل Nestout به روش هایی که ما معمولاً یک بسته باتری را آزمایش نمی کنیم. اما از آنجایی که ادعا می کند ضد آب و مقاوم در برابر سقوط است، آن را در آب غوطه ور کردیم و روی چندین سطح سخت کوبیدیم. ماندگار شد – و در حال حاضر انتخاب ما برای بهترین فضای باز است بسته باتری قابل حمل. معمولاً ۸۰ دلار است، اما این فروش آن را ۳۷ درصد کاهش می‌دهد و به زیر مرز ۵۰ دلار می‌رسد.

پاور بانک انکر نانو ۱۰ هزار

ما در حال آزمایش جدید Anker هستیم پاور بانک نانو ۱۰ هزار تومان برای ما راهنمای خرید بسته باتری و تاکنون تحت تأثیر طراحی هوشمندانه آن قرار گرفته‌اند که شامل یک کابل USB-C داخلی به‌علاوه دو درگاه اضافی برای USB-C و USB-A است. معمولاً ۵۰ دلار است، اما فروش اکتبر آمازون آن را به ۳۵ دلار کاهش می دهد.

وب کم Anker PowerConf C200 2K

نفر دوم در راهنمای ما به بهترین وب کم ها مال آنکر است PowerConf C200 2K. قیمت لیست ۶۰ دلار است، اما به عنوان بخشی از معامله Prime Big Deal Days Lightning به ۴۸ دلار تخفیف داده می شود. تنظیم آن آسان است، دارای پوشش داخلی لنز برای حفظ حریم خصوصی است و ویدیوهایی با وضوح ۲K واضح و شفاف با میدان دید ۹۵ درجه می گیرد. با این حال، از آنجایی که این یک معامله لایتنینگ است، هشدار داده می شود که احتمالاً سهام زودتر از این مدت خشک می شود.

لامپ وای فای هوشمند تی پی لینک کاسا

ما بودجه مورد علاقه لامپ های هوشمند هستند لامپ های وای فای هوشمند Kasa TP-Link، که در حال حاضر ۳۵ درصد تخفیف برای بسته های چهارتایی دارند. نصب آسان است، و چراغ ها در طول آزمایش های ما به طور قابل اعتمادی متصل بودند. برنامه همراه TP-Link نیز به راحتی قابل پیمایش است.

Amazon Echo Buds (2023)

اعضای Prime می توانند جدیدترین ها را دریافت کنند غنچه های اکو ۳۵ دلار به جای ۵۰ دلار در حال حاضر. در Engadget مرور، ما متعجب شدیم که این هدفون های نیمه باز چقدر می توانند با قیمتی که دارند به شما بدهند. ما همچنین آنها را بهترین انتخاب با طراحی باز در راهنمای خود معرفی کردیم بهترین هدفون های مقرون به صرفه. البته توجه داشته باشید که انتخاب برتر ما در آن راهنما، Anker Soundcore Space A40 ایربادها نیز به جای ۸۰ دلار معمولی با قیمت ۵۴ دلار به فروش می رسند. اگرچه این قیمت از نظر فنی بیشتر از آستانه قیمت ما در اینجا است، اما هنوز هم برای جوانه هایی که قیمت پایین را باور دارند، بسیار زیاد است.

میز نشستن مافت

این میز نشستن از Moft طراحی تاشو هوشمندانه‌ای دارد که وقتی از آن استفاده نمی‌کنید صاف می‌ماند، اما حتی لپ‌تاپ‌های سنگین را تا ارتفاع ایستاده از روی میزتان بلند می‌کند. همچنین به سه موقعیت دیگر برای پشتیبانی از لپ‌تاپ تا می‌شود و ما آن را یکی از بهترین‌ها نامیدیم لوازم جانبی مک بوک می توانید بخرید معمولاً ۶۰ دلار، برای فروش به ۴۸ دلار کاهش می یابد.

کارت میکرو اس دی سامسونگ پرو پلاس

ما کارت microSD مورد علاقه برای اکثر مردم است سامسونگ پرو پلاس. این کارت سریع‌ترین سرعت نوشتن متوالی و عملکرد تصادفی را در بین کارت‌هایی که آزمایش کردیم داشت، و USB reader که با این فهرست ارائه می‌شود به آن کمک می‌کند تا به سرعت‌های بالاتری در دستگاه‌های سازگار دست یابد. قیمت آن ۳۸ دلار برای مجموعه ذکر شده است (اگرچه اغلب ۲۵ دلار است)، و اکنون Prime Day در اکتبر آن را به ۲۳ دلار می رساند.

کارت microSD Samsung Evo Select

ما نام بردیم Samsung Evo Selectدر همین حال، بهترین مدل ارزش در راهنمای کارت microSD ما. در حال حاضر نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن به ۱۰ دلار کاهش یافته است که با کمترین قیمت آن مطابقت دارد. ممکن است سریع‌ترین سرعت نوشتن را نداشته باشد، اما برای اینکه فضای بیشتری را برای فایل‌هایتان ارزان‌تر به شما بدهد خوب است.

کارت microSDXC 128 گیگابایتی SanDisk برای نینتندو سوییچ

اگر موجودی کارت‌های بالا تمام شد و به فضای بیشتری در سوئیچ نیاز دارید، کارت microSDXC دارای مجوز رسمی SanDisk هست یک انتخاب خوبمخصوصاً وقتی در حال فروش است. در حال حاضر یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی در کمتر از یک دلار از پایین ترین قیمت خود یعنی ۱۸ دلار است.

چشمک زدن زنگ ویدیویی

اکتبر نخست روز قیمت را کاهش داده است چشمک زدن زنگ ویدیویی نصف شده و فقط ۳۰ دلار می شود. می توانید این را با استفاده از سیم های زنگ در خود نصب کنید یا از باتری استفاده کنید. ویدیوی ۱۰۸۰p را به تلفن یا صفحه نمایش هوشمند شما ارسال می کند که توسط حرکت فعال می شود. برای نگاه کردن به درب ورودی به صورت درخواستی، یا باید دستگاه را سیم کشی کنید یا آن را دریافت کنید همگام سازی ماژول ۲. برای ذخیره کلیپ ها، می توانید از ماژول یا طرح اشتراک Blink استفاده کنید.

زنگ ویدیو سیمی را بزنید

همانطور که از نام آن پیداست، باید آن را وصل کنید زنگ ویدیو سیمی را بزنید تا سیم های زنگ در موجود شما. هنگامی که این کار را انجام دادید، هنگامی که حرکت فعال می‌شود، ویدیوی ۱۰۸۰p به تلفن یا نمایشگر هوشمندتان ارسال می‌شود، یا می‌توانید هر زمان که بخواهید، فید درخواستی را بررسی کنید. اما دوباره، برای ذخیره و اشتراک گذاری کلیپ ها، به اشتراک Ring نیاز دارید. این دستگاه با قیمت ۳۵ دلار به فروش می رسد که ۳۰ دلار کمتر از قیمت لیست است.

دوربین امنیتی هوشمند Blink Mini (2 بسته)

این دوربین های امنیتی کوچک چشمک زن دوربین‌های داخلی سیمی هستند که به شما امکان می‌دهند هر زمان که حال و هوایتان پیش آمد، فضای زندگی خود را بررسی کنید. یک بسته دوتایی در اکثر روزها ۶۵ دلار است، اما برای اکتبر Prime، این مجموعه به ۴۰ دلار کاهش می یابد. این دوربین‌های هوشمند فعال با حرکت می‌توانند ویدیوی زنده ۱۰۸۰p را به تلفن هوشمند یا نمایشگر هوشمند شما ارسال کنند و امکان صدای دو طرفه را فراهم کنند تا بتوانید به سگ بگویید از روی مبل بلند شود.

دوشاخه هوشمند آمازون

همانطور که در ما ذکر شد راهنمای خرید دوشاخه هوشمندما فکر می کنیم دوشاخه هوشمند آمازون اگر از الکسا به عنوان کمک کننده خانه هوشمند خود استفاده کنید، بهترین گزینه است. با قیمت معامله فقط ۱۳ دلار، در حال حاضر ۴۸ درصد تخفیف و ۲ دلار ارزان تر از پایین ترین قیمتی است که ما ردیابی کرده ایم. راه اندازی این دوشاخه به قدری ساده است که تقریباً خودکار است و کنترل آن بر لامپ ها، فن ها و سایر دستگاه های خانه هوشمند قابل اعتماد است. برنامه نویسی برنامه در اپلیکیشن الکسا بسیار ساده و امکان پذیر است حتی راحت تر شود با به روز رسانی های آینده

پاوربانک شارژ سریع OtterBox

این پاوربانک شارژ سریع OtterBox در حال حاضر فقط ۳۶ دلار برای مدل با ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، که نسخه ای است که ما آزمایش کرده و در ما توصیه می کنیم. راهنمای باتری قابل حمل. این بسته تیز به نظر می رسد و شارژ سریع و قابل اعتمادی را از طریق USB-C یا USB-A ارائه می دهد.

Jabra Elite 3

Jabra’s Elite 3 ایربادها در این مرحله چند سال قدمت دارند، اما بررسی Engadget را دریافت کردند امتیاز ۸۸ به دلیل کیفیت صدای چشمگیر، عمر باتری خوب، کنترل های لمسی قابل اعتماد و تناسب راحت. آنها به ۵۰ دلار یا ۳۰ دلار از قیمت فهرست خود کاهش یافته اند.

شارژر Anker 511

اپل واچ های جدید با آداپتور برق عرضه نمی شوند، بنابراین اگر به دنبال ساعتی هستید که بتواند شارژ سریع داشته باشد، ما توصیه آجر شارژ Anker’s 511 (Nano 3).. این قیمت به ۲۰ دلار کاهش یافته است که یک تخفیف خفیف و ۴ دلاری است، اما همچنان قیمتی خوشایند برای لوازم جانبی ساعت هوشمند ارزشمند است.

دوشاخه هوشمند Kasa EP25 (بسته ۴)

بهترین دوشاخه هوشمندی که می توانید بخرید با توجه به آزمایش ما است دوشاخه هوشمند Kasa EP25. این قیمت در روز پرایم گذشته به ۳۵ دلار کاهش یافت اما برای فروش اکتبر به ۳۳ دلار کاهش یافت. ما دریافتیم که این دوشاخه قابل اعتماد است و نصب آن نسبتاً آسان است. نه تنها با الکسا و Google Assistant، بلکه Samsung SmartThings و Apple HomeKit نیز کار می کند.

HyperX Cloud Stinger 2

بهترین هدست بازی مقرون به صرفه ای که می توانید بخرید، با توجه به تست ماهست HyperX Cloud Stinger 2. با قیمت ۵۰ دلار فهرست شده و اغلب با قیمت ۴۰ دلار به فروش می رسد، فروش Prime Day آن را به ۳۵ دلار کاهش می دهد که با پایین ترین حد خود مطابقت دارد. کیفیت صدا آن چیزی نیست که با هدفون های درجه یک دریافت می کنید، اما تناسب آن راحت است و میکروفون مناسب است.

JBL Go 3

ما تست نکردیم JBL Go 3 برای ما راهنمای بلندگوی بلوتوث، اما JBL برندی است که ما اغلب توصیه می کنیم. این بلندگوی کوچک ۴۰ درصد تخفیف برای فروش در روز اول اکتبر دارد و آن را به ۳۰ دلار می رساند. Go 3 ضد آب است، دارای یک قلاب برای آویزان است و با شارژ پنج ساعت امتیاز دارد. در جای دیگر، اسپیکر قابل حمل کلیپ ۴ به جای ۸۰ دلار برای فروش به ۴۵ دلار کاهش یافته است.

پایه JOBY Gorillapod 3K

در ما راهنمای هدیه فناوریما تماس گرفتیم Joby Gorillapod 3K زمانی که ۴۵ دلار بود، “یک معامله برای چنین ابزار همه کاره ای” بود. اکنون فقط به ۳۵ دلار کاهش یافته است. به میله‌ها می‌چسبد یا به تنهایی می‌ایستد و آن را به یک همراه عالی برای وبلاگ‌نویسی یا عکاسی تبدیل می‌کند.

راهنمای خرید ماه اکتبر شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. خرید کنید بهترین معاملات پرایم روز در یاهو لایف Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری روز نخست. در مورد بیاموزید روندهای روز نخست در در دانستن. از کارشناسان Autoblog بشنوید بهترین معاملات روز اول پاییز برای ماشین، گاراژ و خانه خود و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-amazon-prime-day-deals-under-50-225732996.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-amazon-prime-day-deals-under-50-225732996.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *