۳ رام کام در نتفلیکس که باید در ماه دسامبر تماشا کنید

باورتان می شود فقط یک ماه تا سال ۲۰۲۳ باقی مانده است؟ با این حال، این هر ماه نیست. دسامبر است، یعنی فصل تعطیلات در راه است. تنها چند هفته دیگر تا کریسمس و سال نو باقی مانده است. منتظر ورود به روح نباشید. اکنون زمان آن است که آتش را روشن کنید بهترین فیلم های کریسمس در نتفلیکس و شروع به احساس شادی تعطیلات کنید.

کمدی های رمانتیک به دلیل پیام های نشاط آور و مضامین هیجان انگیزشان در کریسمس به خوبی اجرا می شوند. برای ماه دسامبر، ما سه مورد از آنها را انتخاب کردیم بهترین کمدی های عاشقانه در نتفلیکس به تماشای. از آنجایی که دسامبر است، انتخاب های ما حول محور کریسمس و تعطیلات می چرخد.

تعطیلات (۲۰۲۰)

استیو دیتل/نتفلیکس

بسیاری از مردم تعطیلات را دوست دارند. با مهمانی های موضوعی و هدایای بی شمار، فصل تعطیلات زمانی برای بودن در کنار دوستان و خانواده است. با این حال، اسلون (داستان ترسناک آمریکایی اما رابرتز) و جکسون (لوک بریسی) تعطیلات را تحقیر می کنند. این دو نفر از رفت و آمدهای اجتماعی ناخوشایند و شرکت در جمع های خانوادگی بدون شخص مهم متنفرند.

بعد از یک برخورد تصادفی، آنها برای هر مناسبت خاص “تعطیلات” یکدیگر باشند – سال نو، روز ولنتاین، روز شکرگزاری و غیره. اما همانطور که همه ما با تماشای کمدی های عاشقانه بی شماری یاد گرفته ایم، تظاهر به یک زوج همیشه کار می کند تا زمانی که یک نفر احساسات می گیرد سپس، پیچیده می شود.

جریان تعطیلات در نتفلیکس

کریسمس کالیفرنیا (۲۰۲۰)

جوزف ون استون (جاش سویکارد) با یک قاشق نقره ای در دهان به دنیا آمد. جوزف به عنوان پسر یک غول املاک ثروتمند، سبک زندگی راحتی دارد. جوزف با ترفیع در خط، سه هفته فرصت دارد تا کالی برنت (لورن سویکارد) را متقاعد کند که مزرعه پتالومای خود را بفروشد. به محض ورود، جوزف با یک مزرعه دار اشتباه گرفته می شود، اما این کار را می پذیرد تا به کالی و خانواده اش نزدیک شود. همانطور که معلوم است، جوزف زمانی که عاشق کالی می شود، کمی بیش از حد به او نزدیک می شود و ماموریت او را پیچیده تر می کند.

کریسمس کالیفرنیا احساس بلندی می کند فیلم کریسمس شاخص. این همان مضامین دلگرم کننده ای است که معمولاً در فیلم های کریسمس Hallmark یافت می شود. با این حال، کریسمس کالیفرنیا به دلیل رتبه بندی PG-13 مجاز است پاکت را از نظر موضوع آن بیشتر فشار دهد. نگران نباش کریسمس کالیفرنیا هنوز هم مثل همیشه جذاب است و بهترین فیلم برای تماشای شب قرار است.

جریان کریسمس کالیفرنیا در نتفلیکس

پرنسس سوییچ (۲۰۱۸)

نتفلیکس

ونسا هاجنز به یکی از قابل اعتمادترین ستاره های رام کام کریسمس نتفلیکس تبدیل شده است. صعود او به ستاره نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ آغاز شد سوئیچ پرنسس. استیسی دی نوو (هاجنز) یک نانوایی سخت کوش از شیکاگو است که برای رقابت در یک مسابقه آشپزی در پادشاهی بلگراویا انتخاب می شود. استیسی با بهترین دوستش کوین (نیک ساگار) و دخترش اولیویا (الکسا آدئوسون) سفر می کند.

هنگامی که در بلگراویا است، استیسی به طور غیرمنتظره ای با لیدی مارگارت دلاکور (همچنین با بازی هاجنز) برخورد می کند که قرار است با ادوارد ویندهام (سام پالادیو)، شاهزاده بلگراویا ازدواج کند. استیسی و مارگارت آنقدر شبیه به هم هستند که می توانند به عنوان دوقلوهای همسان عبور کنند. لیدی مارگارت که می خواهد آخرین بار آزادی را داشته باشد، استیسی را متقاعد می کند که یک هفته زندگی خود را تغییر دهد. مارگارت در حالی که خود را به عنوان یکدیگر نشان می دهد، عاشق کوین می شود، در حالی که استیسی عاشق شاهزاده می شود. این است دام پدر و مادر با پیچ و تاب رام-کام تعطیلات.

جریان سوئیچ پرنسس در نتفلیکس

توصیه های سردبیران







بسیاری از مردم تعطیلات را دوست دارند. با مهمانی های موضوعی و هدایای بی شمار، فصل تعطیلات زمانی برای بودن در کنار دوستان و خانواده است. با این حال، اسلون (داستان ترسناک آمریکایی اما رابرتز) و جکسون (لوک بریسی) تعطیلات را تحقیر می کنند. این دو نفر از رفت و آمدهای اجتماعی ناخوشایند و شرکت در جمع های خانوادگی بدون شخص مهم متنفرند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-rom-coms-netflix-in-december-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *