۳ فیلم ترک طاووس در دسامبر ۲۰۲۳ که باید تماشا کنید

در پایان ماه دسامبر، تقریباً می توانید با هر فیلم کریسمس خداحافظی کنید طاووس. با توجه به تغییر فصل قابل درک است. اما مشترکین سه مورد اول را نیز از دست خواهند داد جان ویک فیلم‌ها و مجموعه‌ای از فیلم‌های دیگر در محتوای معمول ماهانه.

خبر خوب این است که هنوز دو هفته دیگر برای تماشای برخی از آنها به پایان ماه باقی مانده است بهترین فیلم های طاووس قبل از اینکه بلند شوند و از آنجایی که ما قبلاً بیش از اندازه کافی قطعات در مورد جان ویک نوشته‌ایم، تمرکز را بر روی آن قرار داده‌ایم اشعه، کینگ کونگو خارج از دید به عنوان سه فیلم ترک طاووس در دسامبر که باید قبل از پایان ماه تماشا کنید.

ری (۲۰۰۴)

۳ فیلم ترک طاووس در دسامبر ۲۰۲۳ که باید تماشا کنید
تصاویر جهانی

ری چارلز رابینسون واقعی چند ماه قبل از فیلم زندگینامه اش درگذشت. اشعهدر سال ۲۰۰۴ به سینماها رفت. اما این فیلم ادای احترام مناسبی به زندگی و حرفه رابینسون بود و برای جیمی فاکس برای بازی در نقش ری چارلز، اسکار بهترین بازیگر مرد را به ارمغان آورد.

با این حال، این فیلم اعتیاد طولانی مدت رابینسون به هروئین یا روابط عاشقانه او با مری آن فیشر (آنجانیو الیس) و مارگی هندریکس (رجینا کینگ) را در زمانی که او هنوز با دلا بی رابینسون (کری واشنگتن) ازدواج کرده بود، نادیده نمی گیرد. رابینسون برای پشت سر گذاشتن آن دوره در زندگی خود تلاش کرد، اما شکی نیست که او یکی از بزرگان موسیقی تمام دوران بوده است. این فیلم منعکس کننده مبارزات شخصی رابینسون و همچنین پیروزی نهایی او در برابر ناملایمات است. از همین رو اشعه تقریباً دو دهه پس از انتشار آن همچنان مورد علاقه طرفداران است.

تماشا کردن اشعه بر طاووس.

کینگ کنگ (۲۰۰۵)

تصاویر جهانی

گودزیلا در مقابل کنگ و بقیه MonsterVerse Legendary تا حد زیادی بر بازسازی پیتر جکسون کارگردان در سال ۲۰۰۵ سایه انداخته اند. کینگ کونگ. اما شایان ذکر است که این یک پروژه پرشور برای جکسون بود که از نفوذ خود استفاده کرد ارباب حلقه ها سه گانه برای نمایش این فیلم در سینماها. جکسون حتی اندی سرکیس برجسته LOTR را برای اجرای موشن کپچر برای خود کونگ به خدمت گرفت.

بازسازی همان طرح اصلی و زمینه فیلم اصلی را حفظ می کند، زیرا فیلمساز کارل دنهام (جک بلک) سفری به جزیره جمجمه را آغاز می کند تا شاهکار خود را با چشم به ساختن یک ستاره از بازیگر زن مبارزی به نام آن درو (نائومی) بسازد. وات). در حالی که جک دریسکول (آدرین برودی)، فیلمنامه نویس آن و دنهام، جذابیت مشترکی دارند، توانایی آن در پیوند با خود کونگ است که منجر به بازسازی یکی از مشهورترین فینال های تاریخ سینما می شود.

تماشا کردن کینگ کونگ بر طاووس.

خارج از دید

تصاویر جهانی

کارگردان استیون سودربرگ با موفقیت طعم و لحن را به تصویر کشید فیلم های کوئنتین تارانتینو با خارج از دید که حتی با تارانتینو هم تلاقی می کند جکی براون زمانی که مایکل کیتون نقش خود را در نقش ری نیکولت از آن فیلم تکرار می کند. اما این فیلم متعلق به جنیفر لوپز و جورج کلونی است که گرمای این اقتباس از المور لئونارد را فراهم می کنند.

مارشال آمریکایی کارن سیسکو (لوپز) هنگام فرار از زندان با سارق بانک جک فولی (کلونی) برخورد می کند. پس از غلبه بر کارن، حتی مجبور است مدتی را با جک در صندوق عقب ماشین فرارش بگذراند. پس از آن، کارن می خواهد جک را به زندان بازگرداند، اما نمی تواند انکار کند که یک جرقه عاشقانه بین آنها وجود داشته است. و او نمی تواند حتی در لحظات خصوصی خود به جک فکر نکند.

تماشا کردن خارج از دید بر طاووس.

توصیه های سردبیران







ری چارلز رابینسون واقعی چند ماه قبل از فیلم زندگینامه اش درگذشت. اشعهدر سال ۲۰۰۴ به سینماها رفت. اما این فیلم ادای احترام مناسبی به زندگی و حرفه رابینسون بود و برای جیمی فاکس برای بازی در نقش ری چارلز، اسکار بهترین بازیگر مرد را به ارمغان آورد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/three-movies-leaving-peacock-in-december-2023-you-have-to-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *