۳ فیلم و برنامه تلویزیونی مانند Saltburn که باید تماشا کنید

در فیلم جدید نمک سوزیک جوان با استعداد، اما فقیر (بانشی های اینشیرینبری کیوگان با یک دانشجوی ثروتمند و کاریزماتیک دوست می شود (پریسیلا‘s Jacob Elordi) و به طبقه بالای بریتانیا معرفی می شود. اغوای های متعددی به وجود می آید و مقداری اشک (و شاید هم کمی خون) ریخته می شود. اگر این شرح طرح کمی آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که اینطور است.

نمک سوز تاثیرات خود را روی آستین خوش دوخت خود می پوشد، با آقای ریپلی با استعداد و Brideshead دوباره بازدید شد اغلب در اکثر بررسی ها به عنوان دو منبع الهام ذکر شده است. با همه ایراداتش، تنها چیزی که نمک سوز خوب این است که اشتها را برای فیلم های دیگری که دقیقاً شبیه آن هستند تحریک می کند. در ادامه فهرست مختصری از فیلم‌ها و نمایش‌های قدیمی و جدید آورده شده است که از نظر لحن و موضوع شبیه به فیلم جدید Emerald Fenell هستند و خواسته‌های سخت‌گیرانه‌ترین افراد را برآورده می‌کنند. نمک سوز پنکه.

آقای ریپلی با استعداد (۱۹۹۹)

پارامونت/میرامکس

این یک توصیه واضح است، اما همچنین توصیه ای است که بیشترین منطق را دارد نمک سوزمضامین طبقه بالا و میل جنسی سرکوب شده. اقتباس سینمایی فوق‌العاده آنتونی مینگلا از فیلم هیجان‌انگیز کلاسیک پاتریشیا هایسمیت، مت دیمون را در نقش تام ریپلی، یک آمریکایی فقیر بازی می‌کند که توسط یک نجیب‌زاده ثروتمند کشتیرانی مأمور می‌شود تا پسر سرکش خود، دیکی گرین لیف (جود لاو نامزد اسکار) را در ایتالیا بازگرداند. زمانی که تام در حضور دیکی قرار می گیرد، توسط سبک زندگی مجلل دیکی، دوست دختر دیکی، مارج (گوئینت پالترو) و خود دیکی فریفته می شود. یک قتل اتفاق می افتد، هویت ها به سرقت می روند، جنایات کشف می شود و تام هم شکارچی و هم شکار می شود.

از دست نده:

اگر یک فیلم می تواند شما را اغوا کند، این یکی است. یکی از فوق‌العاده‌ترین بازیگران تاریخ (دیمون، لاو، پالترو و کیت بلانشت همبازی‌شان هرگز زیباتر از این ستاره‌های سینما به نظر نمی‌رسند)، فیلمبرداری خیره‌کننده‌ای از جنوب ایتالیای آفتاب‌زده در موقعیت مکانی دارد، و دارای یک فیلم فوری و جذاب است. امتیاز گابریل یارد که شما را کمی پارانوئید می کند. پسندیدن نمک سوز، آقای ریپلی با استعداد با هیجان‌های سطحی با مطالعه شخصیت‌های تکان‌دهنده ازدواج می‌کند، و چه لذت‌بخش بود، اگر غوغایی خونین در اروپای منحط، در آخرین لحظاتش، تبدیل به پرتره‌ای دلهره‌آور از مردی شود که با میل خودش به اینکه کسی جز خودش باشد، از بین رفته است.

آقای ریپلی با استعداد در حال پخش است پارامونت +.

The Riot Club (2014)

جهانی

فیلمی درباره طبقه ممتاز یک دانشگاه معتبر بریتانیا؟ بررسی. به کارگردانی یک فیلمساز زن با استعداد (در این مورد، یک آموزش و پرورشLone Scherfig)؟ بررسی. با تمرکز بر پیوندهای سمی بین مردان جوان خوش تیپ ممتاز که لباس های بی عیب و نقص می پوشند؟ بررسی. در حالی که هیجان انگیز نیست، باشگاه شورش شباهت های زیادی با نمک سوز که فکر می کنید فنل در حال بازسازی آن است.

فیلم روی دو دانشجوی سال اول دانشگاه آکسفورد، آلیستر اسنوب تمرکز می کند.بازی گرسنگی: ابتلا به آتشسام کلافلین) و مایلز آرمان‌گرا (مکس آیرونز، پسر جرمی)، که در باشگاه Riot، یک باشگاه خصوصی لذت‌گرا که به دنبال پول و لذت است، استخدام می‌شوند. یک شب در یک بار، حادثه ای رخ می دهد که زندگی آلیستر و مایلز را برای همیشه تغییر می دهد و سایر اعضای باشگاه را به خطر می اندازد. این یک شاهکار نیست، اما باشگاه شورش به طور سطحی سرگرم کننده است، با تصاویر بصری کافی (مناظر در محل زرق و برق دار است) و افراد خوش تیپی که کارهای وحشتناکی برای گذراندن زمان به خوبی انجام می دهند.

باشگاه شورش به صورت رایگان در حال پخش است لوله های.

خط زیبایی (۲۰۰۶)

بی بی سی

این مینی‌سریال عالی سه قسمتی بی‌بی‌سی که امروز تقریباً فراموش شده است، که از رمان تحسین‌شده آلن هالین‌هورست در سال ۲۰۰۴ اقتباس شده بود، کارش بهتر از نمک سوز در گرفتن زمان و مکان خاص (بریتانیای کبیر دهه ۱۹۸۰) و داشتن چیزی برای گفتن در مورد آن. داستان مربوط به نیک گست (داونتون ابیدن استیونز در یکی از اولین نقش هایش)، فارغ التحصیل اخیر آکسفورد که دعوت شده است در خانه شیک خانواده دوست ثروتمندش توبی فدن در ناتینگ هیل بماند. زمانی که نیک به آنجا می‌آید، شیفته خواهر و والدین توبی می‌شود و در نهایت ساکن خانه آنها می‌شود، در حالی که همجنس‌گرایی خود را از خانواده جانشین مناسب و شیک خود پنهان می‌کند.

بر خلاف نمک سوز، خط زیبایی هیجان انگیز نیست. تنها مرگ‌هایی که روی می‌دهند به دلیل تهدید واقعی اپیدمی ایدز است که مانند یک شبح تلخ در کل مینی سریال شناور است. نیک با چهره‌های واقعی زندگی مانند مارگارت تاچر روبرو می‌شود و از طریق رابطه‌اش با فدین‌ها، بیننده می‌تواند انگلستان را به همان صورتی که در دهه ۸۰ تحت حکومت محافظه‌کاران بود، ببیند. در حالی که نه به اندازه سطحی سرگرم کننده، خط زیبایی هم به عنوان یک درام و هم به عنوان یک طنز کمیک تیره در طبقه بالا بسیار رضایت بخش تر از سالتبرن است.

خط زیبایی در حال پخش است پرایم ویدیو.

توصیه های سردبیران







این یک توصیه واضح است، اما همچنین توصیه ای است که بیشترین منطق را دارد نمک سوزمضامین طبقه بالا و میل جنسی سرکوب شده. اقتباس سینمایی فوق‌العاده آنتونی مینگلا از فیلم هیجان‌انگیز کلاسیک پاتریشیا هایسمیت، مت دیمون را در نقش تام ریپلی، یک آمریکایی فقیر بازی می‌کند که توسط یک نجیب زاده ثروتمند کشتیرانی مأمور می‌شود تا پسر سرکش خود، دیکی گرین لیف (جود لاو نامزد اسکار) را در ایتالیا بازگرداند. زمانی که تام در حضور دیکی قرار می گیرد، توسط سبک زندگی مجلل دیکی، دوست دختر دیکی، مارج (گوئینت پالترو) و خود دیکی فریفته می شود. یک قتل اتفاق می افتد، هویت ها به سرقت می روند، جنایات کشف می شود و تام هم شکارچی و هم شکار می شود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/saltburn-similar-movies-you-have-to-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *