۴ برنامه ضروری اپل واچ که اگر از دوچرخه سواری لذت می برید نصب کنید

۴ برنامه ضروری اپل واچ که اگر از دوچرخه سواری لذت می برید نصب کنید

سیکلسنج همراه دوچرخه سواری برای بسیاری از کاربران اپل واچ است. این برنامه با آیفون یا آی‌پد جفت می‌شود تا آماری در مورد جلسه دوچرخه‌سواری فعلی‌شان از جمله مدت زمان، کالری مصرف‌شده، مسافت و موارد دیگر در اختیار کاربران قرار دهد. برای آن شیاطین سرعت، همچنین می‌تواند به عنوان یک سرعت‌سنج برای ردیابی سرعت شما در حین سواری عمل کند و داده‌هایی در مورد مدت زمانی که با سرعت‌های خاص در حال حرکت بوده‌اید، ارائه دهد. همچنین می‌تواند دورهایی را تنظیم کند تا ببیند با چه سرعتی به اهداف خود می‌زنید و برای تمرینات اینتروال مفید است.

آمارهای جمع‌آوری‌شده توسط اپلیکیشن روی صفحه نمایش اپل واچ نشان داده می‌شود و می‌توان آن‌ها را برای پیمایش در صفحات اطلاعات اضافی به صفحه نمایش آن سوایپ کرد. اگر نمی خواهید به دستگاه خود نگاه کنید، می توانید از عملکرد داخلی سیری برای دادن دستورات صوتی و دریافت پاسخ استفاده کنید. این اپلیکیشن همچنین می تواند پیامک ها و هشدارهای دریافتی را برای کاربران بخواند. علاوه بر این، عملکرد اشتراک‌گذاری مکان این برنامه به شما امکان می‌دهد تا دوستان و خانواده خود را در مورد جایی که هستید به‌روز نگه دارید.

با یک آیفون در نزدیکی، برنامه می تواند از ارتفاع سنج فشارسنج گوشی هوشمند برای اندازه گیری صعود و فرود استفاده کند. این برنامه همچنین دارای عملکردهایی برای دویدن و اسکی در کنار فعالیت های دیگر است. با این حال، اگر می خواهید از ردیابی نقشه زنده استفاده کنید، باید از طریق برنامه آیفون به آن دسترسی داشته باشید. این برنامه با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه ارائه می شود، اما پس از آن، برای دسترسی به هر چیزی که Cyclemeter ارائه می دهد، باید هزینه اشتراک بپردازید.


منبع: https://www.slashgear.com/1463739/best-apple-watch-apps-biking/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *