۵ ابزار هوشمند باغبانی که قبل از بهار می خواهید

۵ ابزار هوشمند باغبانی که قبل از بهار می خواهید

یکی از بزرگترین چالش هایی که در این بهار در باغ خود با آن روبرو خواهید شد، اطمینان از دریافت مقدار مناسب آب در فضا است. البته کنترل رطوبت می تواند به اطمینان از سلامت گیاهان کمک کند. همچنین می‌تواند تردد آفاتی را که مکرر مناطق بیش از حد اشباع می‌شوند، محدود کند، و یک حسگر رطوبت بهترین راه برای جمع‌آوری تمام داده‌هایی است که برای آبیاری باغ خود نیاز دارید.

نگهبان قدیمی ممکن است به شما بگوید که دستگاه آنالوگ بهترین راه برای ردیابی رطوبت باغ شما است و برخی از سایت های باغبانی معتبر ممکن است موافق باشند. اگر ترجیح می دهید داده ها را روی دستگاه هوشمند خود نظارت کنید، Netro Whisperer ارزش یک نگاه را دارد اگر مستقیماً از Netro بخرید، دستگاه ضد آب، خورشیدی و Wi-Fi برای شما حدود ۸۰ دلار هزینه خواهد داشت. در حالی که ممکن است این پول بیشتر از آن چیزی باشد که می خواهید برای یک سنسور رطوبت خرج کنید، نسل دوم Whisperer ممکن است ارزش این قیمت را داشته باشد و به شما کمک کند آمار حیاتی باغ مانند سطح رطوبت، دمای محیط و نور خورشید را با کمک یک برنامه کاربرپسند ردیابی کنید. که با هر دو دستگاه IOS و Android کار می کند.

به عنوان یک امتیاز، Netro Whisperer همچنین می‌تواند با سیستم‌های آبیاری هوشمند همگام شود و مجهز به چراغ LED است تا باغ شما را در شب روشن کند و به جلوگیری از جوندگان کمک کند. اگر عاشق طراحی هستید، منحنی های براق Whisperer نیز برای چشم ها بسیار آسان است. متأسفانه، این براق بودن ممکن است Whisperer را کمی ظریف‌تر از آنچه شما ترجیح می‌دهید کند، برخی از کاربران متوجه می‌شوند که Whisperer در هنگام نصب در خاک شکسته است.


منبع: https://www.slashgear.com/1470751/smart-gardening-gadgets-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *