۵ بهترین تخفیف مک بوک جمعه سیاه که امروز در دسترس است

معاملات جمعه سیاه در MacBook Pro و MacBook Air امسال بسیار زیاد است و بهترین معاملات در Best Buy برای اعضای My Best Buy Plus و My Best Buy Total وجود دارد. اگر عضویت ندارید، می توانید برای یکی ثبت نام کنید در وب سایت Best Buy از ۴۹٫۹۹ دلار در سال شروع می شود.

۵ بهترین تخفیف مک بوک جمعه سیاه که امروز در دسترس استتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

بهترین معاملات مک بوک

بهترین معاملات جمعه سیاه

مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3

با شروع با مک بوک پرو ۵۱۲ گیگابایتی M3 14 اینچی، می توانید این رایانه را برای ۱,۳۹۹٫۰۰ دلار در Best Buy، کاهش از ۱۵۹۹٫۰۰ دلار. این یک قیمت جدید و کم سابقه در این نسخه از مک بوک پرو است و شما می توانید چند مدل دیگر را نیز با قیمت های کم سابقه ای در فروش پیدا کنید. برای دریافت این معاملات به عضویت My Best Buy Plus/Total نیاز دارید.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی M3

می توانید مک بوک پرو ۱۶ اینچی ۵۱۲ گیگابایتی M3 Pro را تهیه کنید ۲,۲۴۹٫۰۰ دلار در Best Buy، کاهش از ۲,۴۹۹٫۰۰ دلار. مشابه مدل‌های ۱۴ اینچی، در Best Buy اگر می‌خواهید این قیمت‌های پایین همیشه را ببینید، به عضویت My Best Buy Plus یا Total نیاز دارید.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2

Best Buy دارای مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2 (256 گیگابایت) برای قیمت پایین همیشه است. ۹۹۹٫۰۰ دلار، از ۱۲۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمت کم سابقه ای موجود است ۱,۱۹۹٫۰۰ دلار، از ۱,۴۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این قیمت‌ها فقط برای اعضای My Best Buy Plus/Total است.

مک بوک ایر ۱۳ اینچی M2

در Best Buy، می توانید مک بوک ایر ۲۵۶ گیگابایتی ۱۳ اینچی M2 را خریداری کنید ۸۹۹٫۰۰ دلار، از ۱۰۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این معامله فقط برای اعضای My Best Buy Plus/Total دردسترس است و قیمت آن همیشه پایین است. شما یک معامله کم سابقه مشابه را در آن پیدا خواهید کرد مدل ۵۱۲ گیگابایت هم.

مک بوک ایر ۱۳ اینچی M1

مک بوک ایر M1 به قیمت بسیار کاهش یافته خود بازگشته است ۷۴۹٫۹۹ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی، از ۹۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یک کامپیوتر عالی و عالی برای هرکسی است که به یک نوت بوک اپل برای جستجوی ساده ایمیل و اینترنت نیاز دارد.

میتونی پیدا کنی همه تخفیف های جمعه سیاه اپل در حال حاضر موجود است در پست اختصاصی ما برای هر چیز دیگری، ما همه بهترین معاملات فصل مربوط به اپل را در سایت خود پیگیری می کنیم خلاصه جمعه سیاهبنابراین مطمئن شوید که در طول ماه برای لیستی به روز از همه قابل توجه ترین تخفیف هایی که برای جمعه سیاه ۲۰۲۳ خواهید یافت، دوباره بررسی کنید.

جمع بندی های مرتبط: جمعه سیاه اپل، تخفیف های اپل
انجمن های مرتبط: بحث جامعه


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/24/5-best-black-friday-macbook-deals-today/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *