۵ ترفند مایکروسافت ورد برای بهتر جلوه دادن اسناد شما

۵ ترفند مایکروسافت ورد برای بهتر جلوه دادن اسناد شما

این یکی ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما فونتی که در مایکروسافت ورد استفاده می کنید می تواند تفاوت را ایجاد کند. در اکثر سناریوها، شما می خواهید از یک سبک فونت حرفه ای و یک اندازه فونت استاندارد برای تمام اسناد خود استفاده کنید. چیزی برای خواندن آسان. آخرین چیزی که می خواهید یک سند کامل است که با Comic Sans یا فونت دیگری نوشته شده است که غیرحرفه ای بودن را فریاد می زند.

این استاندارد یک فونت ۱۱ یا ۱۲ نقطه‌ای است که با حفظ یک سبک حرفه‌ای خوانا، فضای کافی برای نوشتن را تضمین می‌کند. در مورد سبک فونت، بدون شک Times New Roman فونت مناسب برای هر سند چاپی است، در حالی که Arial گزینه شماره یک برای نوشتن دیجیتال است. اگر به دلایلی هیچکدام در دسترس نباشند، گرجستان و کالیبری به ترتیب جایگزین های عالی هستند. برای تغییر فونت در Microsoft Word مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک سند Word را باز کنید.
  2. روی تب Home کلیک کنید.
  3. در قسمت Font روی نام فونت کلیک کنید تا آن را تغییر دهید.
  4. در کنار نام فونت، روی عدد کلیک کنید تا اندازه را تنظیم کنید.

می‌توانید سبک، اندازه و رنگ فونت را تغییر دهید، اما بهتر است آن را سیاه بگذارید، زیرا خواندن چیزهای عجیب و غریب ممکن است سخت باشد. اگر می خواهید از چندین فونت استفاده کنید، بخشی از متن را برجسته کرده و فونت جدیدی را انتخاب کنید. با این کار متن انتخاب شده تغییر می کند در حالی که بقیه سند به سبک پیش فرض باقی می ماند.


منبع: https://www.slashgear.com/1482173/microsoft-word-tricks-make-documents-look-better/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *