۵ جوراب ساق بلند ارزان برای طرفداران ابزار Ryobi

۵ جوراب ساق بلند ارزان برای طرفداران ابزار Ryobi

چندین مورد عالی وجود دارد ابزار برقی Ryobi که می توانید در ماشین خود استفاده کنید، اما این شرکت محصولاتی برای دوچرخه نیز تولید می کند. یکی از این موارد، بادکننده فشار بالا لیتیوم USB است، ابزار فشرده و سبک وزنی که می‌تواند لاستیک‌های دوچرخه، توپ‌های بسکتبال، فوتبال و سایر توپ‌های ورزشی پر از هوا را دوباره پر کند. با محدودیت ۱۰۰ PSI، برای پر کردن لاستیک ماشین در مواقع اضطراری به اندازه کافی قدرتمند نیست، اما می‌تواند وسیله‌ای مفید برای پر کردن لاستیک‌های خودروهایی باشد که کمی پایین هستند.

طراحی استوانه ای باریک آن را به شکلی عالی برای قرار دادن در جوراب شلواری تعطیلات عزیزان تبدیل می کند. از ویژگی‌های آن می‌توان به فشارسنج دیجیتالی با خوانش آسان، چراغ کار LED متصل، و فضای ذخیره‌سازی داخلی برای شیلنگ ۶ اینچی و لوازم جانبی اشاره کرد. مشابه ابزارهایی که بخشی از خطوط One+ Ryobi از ابزارهای برق بی‌سیم ۱۲ ولت، ۱۸ ولت و ۴۰ ولت هستند، چندین محصول مختلف Ryobi می‌توانند از باتری‌های لیتیومی قابل تعویض ۲ Ah استفاده کنند که می‌توانند با USB شارژ شوند. یک نشانگر LED با کد رنگی به شما اطلاع می دهد که باتری کم است.

کد محصول کیت باد فشار قوی یو‌اس‌بی لیتیوم Ryobi FVIF51K است، در صورتی که می‌خواهید دوباره چک کنید و مطمئن شوید که یک بادکننده لاستیک گران‌تر را در سبد خرید خود قرار نمی‌دهید. این کیت شامل یک باتری یو اس بی لیتیوم ۲ آمپر ساعتی، کابل شارژ USB، سوزن ورزشی و شیر پرستا است – قیمت لیست آن ۳۹٫۹۷ دلار در انبار خانهاما در حال حاضر می توانید آن را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1457341/inexpensive-stocking-stuffers-ryobi-tool-fans/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *