۵ فیلم ترسناک مانند The Nun 2 که باید تماشا کنید

تصاویر برادران وارنر

اگر تازه از دیدن بر می گردید راهبه ۲ در سینماها، یا اگر منتظر اولین پخش جریانی اجتناب‌ناپذیر آن هستید، دیگر لازم نیست منتظر تماشای چیز دیگری باشید که می‌تواند به شما راه حل ترسناک را بدهد. استعاره ارواح یا شیاطین زن بدخواه در واقع بسیار رایج است و مطمئناً در این مورد مناسب است. اما اینها تنها عواملی نبودند که در هنگام جمع آوری این لیست از فیلم های مشابه در نظر داشتیم. گاهی اوقات، مضامین و لحن فیلم‌های ترسناک راه مؤثرتری برای یافتن گزینه‌های جایگزین هستند تا اینکه صرفاً به دنبال فیلم‌هایی با همان پیش‌فرض باشید.

بنابراین برای هر کسی که به دنبال ترس در آسایش خانه خود است، این پنج فیلم ترسناک هستند راهبه ۲ که باید تماشا کنید

نفرین لا یورونا (۲۰۱۹)

تصاویر برادران وارنر

شاید طبیعی ترین انتخاب برای چنین فیلمی باشد راهبه ۲ خواهد بود راهبه. اما در دیگر تلنگرهای جهان احضار، فیلم بعدی که مشابه است راهبه ۲ است نفرین لا یورونا، که یک مظهر زن تهدیدآمیز را نشان می دهد که فرزندانش را قرن ها پیش به قتل رساند. در سال ۱۹۷۳، یک مددکار اجتماعی به نام آنا (لیندا کاردلینی) یک بررسی رفاهی را بر روی پاتریشیا آلوارز (پاتریشیا ولاسکز) انجام می دهد و به طور ناخواسته فرزندان پاتریشیا را در معرض آسیب پذیری لایورونا (ماریسول رامیرز) قرار می دهد.

هنگامی که فرزندان پاتریشیا به ناچار مرده می شوند، لا یورونا توجه خود را به فرزندان آنا، کریس (رومن کریستو) و سامانتا (جینی-لین کینچن) و همچنین به خود آنا معطوف می کند. و تنها امیدی که آنا برای نجات خانواده اش دارد، یافتن راهی برای شکستن نفرینی است که لورونا را در این دنیا نگه داشته است.

تماشا کردن نفرین لا یورونا بر حداکثر.

ما همیشه در قلعه زندگی کرده ایم (۲۰۱۸)

رسانه طوفان فکری

ما همیشه در قلعه زندگی کرده ایم یک فیلم ترسناک سنتی نیست، اما از رمان معروف شرلی جکسون به همین نام اقتباس شده است. تایسا فارمیگا و الکساندرا داداریو در نقش خواهران مریکات و کنستانس بلک‌وود تیتر این فیلم‌ها هستند. سال‌ها قبل، کنستانس به‌خاطر قتل والدینش محاکمه شد و علی‌رغم تبرئه شدنش، از زادگاهشان طرد شد. از آنجایی که کنستانس و عموی ناتوان جسمی او، جولیان بلک وود (کریسپین گلاور) از ترک خانه خود امتناع می ورزند، مریکات سعی می کند برای محافظت از خانواده، به ویژه خواهرش، جادو انجام دهد.

وقتی پسر عموی خواهرها، چارلز بلک وود (سباستین استن)، با نیات پلید وارد می شود، مریکات متوجه می شود که شخصی بخش های جادویی او را ویران کرده است. و مریکات در خشم و بی اعتمادی او ممکن است باعث نابودی نهایی خانواده اش شود.

تماشا کردن ما همیشه در قلعه زندگی کرده ایم بر پرایم ویدیو.

زن سیاه پوش (۲۰۱۲)

فیلم های سی بی اس

زن سیاه پوش کیست؟ این سوالی است که آرتور کیپس اثر دنیل رادکلیف سعی دارد به آن پاسخ دهد زن سیاه پوش. در آغاز قرن بیستم در انگلستان، آرتور برای بازیابی برخی اسناد قانونی به دهکده ای کوچک می آید. چیزی که او پیدا می کند زن سیاه پوش (لیز سفید) است، ظاهری که بچه های محلی را به سمت مرگ فریب می دهد. و از آنجایی که آرتور در نزدیکی آخرین قربانیان پیدا می شود، به زودی شک به او می رسد.

آرتور خود را غرق این چرخش وقایع می بیند. اما او به زودی متوجه می شود که زن سیاه پوش از کشتن کودکان دست بر نمی دارد و هدف بعدی او ممکن است پسر خودش، جوزف (میشا هندلی) باشد.

تماشا کردن زن سیاه پوش بر پارامونت +.

سنت مود (۲۰۱۹)

StudioCanal

ارباب حلقه ها: حلقه های قدرتسرفصل های Morfydd Clark سنت مود به عنوان شخصیت عنوان، پرستاری که زمانی کتی نام داشت. پس از از دست دادن یکی از بیمارانش، مود کاملاً مذهبی می شود و به عنوان یک مراقب خصوصی برای آماندا کهل (جنیفر ایله) شروع به کار می کند. مود وقتی متوجه می شود که آماندا یک آتئیست است وحشت زده می شود و برای نجات روح آماندا تمام تلاش خود را می کند. او حتی سعی می کند دوست دختر آماندا، کارول (لیلی فریزر) را فراری دهد.

ایمان مود زمانی که به نظر می رسد در واقع با خدا ارتباط برقرار می کند، به داستانی ترسناک تبدیل می شود. و سوالی که برای ما باقی می‌ماند این است که آیا مود یک تجربه مذهبی واقعی داشته است، یا اینکه آیا او از پایان عمیق خارج شده است.

تماشا کردن سنت مود بر پرایم ویدیو.

جادوگر (۲۰۱۵)

A24 / A24

ساحره اولین فیلم بلند آنیا تیلور جوی و همچنین نقش موفقیت آمیز او قبل از بازی در فیلم هایی مانند جهش یافته های جدید و فیلم برادران سوپر ماریو. همچنین از نظر موضوعی برای این لیست مناسب است، زیرا مانند راهبه ۲، یک موجود ماوراء الطبیعه در قلب داستان قرار دارد. تیلور جوی نقش توماسین، بزرگترین دختر یک خانواده پیوریتن را بازی می کند که در اواخر قرن هفدهم در جنگلی منزوی زندگی می کنند.

هنگامی که برادر شیرخوار توماسین، ساموئل، تحت شرایط مشکوکی می میرد، مادرش، کاترین (کیت دیکی)، توماسین را سرزنش می کند که پدرش، ویلیام (رالف اینسون) از دفاع ناتوان است. چیزی که آنها نمی دانند این است که یک جادوگر (بثشبا گارنت) مسئول مرگ ساموئل است و او هنوز عذاب خانواده را تمام نکرده است.

تماشا کردن ساحره بر حداکثر.

توصیه های سردبیران







شاید طبیعی ترین انتخاب برای چنین فیلمی باشد راهبه ۲ خواهد بود راهبه. اما در دیگر تلنگرهای جهان احضار، فیلم بعدی که مشابه است راهبه ۲ است نفرین لا یورونا، که یک مظهر زن تهدیدآمیز را نشان می دهد که فرزندانش را قرن ها پیش به قتل رساند. در سال ۱۹۷۳، یک مددکار اجتماعی به نام آنا (لیندا کاردلینی) یک بررسی رفاهی را بر روی پاتریشیا آلوارز (پاتریشیا ولاسکز) انجام می دهد و به طور ناخواسته فرزندان پاتریشیا را در معرض آسیب پذیری لایورونا (ماریسول رامیرز) قرار می دهد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/the-nun-2-similar-horror-movies-to-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *