۵ فیلم ترک Hulu در دسامبر که باید تماشا کنید

امیدواریم از فصل تعطیلات لذت برده باشید زیرا تا آنجا که هولو نگران است، Huludays از ۳۱ دسامبر به پایان رسیده است. و در این ماه، مشترکین فقط آثار کلاسیک کریسمس را از دست نمی دهند جن و تعطیلات کریسمس ملی لمپون. سه اول ماتریس fعلم، مردان سیاه پوش سه گانه، تیغه سه گانه، و سه مورد از جیسون بورن همه فیلم‌ها در پایان سال ۲۰۲۳ Hulu را ترک می‌کنند. این مقدار زیادی زغال در جوراب‌های جمعی ما پس از کریسمس است!

اما از آنجایی که همه آن‌ها فیلم‌هایی هستند که در گذشته درباره آن‌ها به طور گسترده نوشته‌ایم، انتخاب‌های ما برای پنج فیلمی که در ماه دسامبر از Hulu خارج می‌شوند و باید تماشا کنید، شامل انتخاب‌هایی است که از دو فیلم زندگی‌نامه دراماتیک تا برخی از بهترین‌های اکشن و علمی تخیلی را شامل می‌شود. داستان هایی که سینمای مدرن ارائه می دهد. و پنجمین انتخاب ما یکی از الهام‌بخش‌ترین داستان‌های ضعیف ورزشی در تمام دوران است.

آلیتا: فرشته نبرد (۲۰۱۹)

۵ فیلم ترک Hulu در دسامبر که باید تماشا کنید
استودیوهای قرن بیستم

جیمز کامرون خیلی به مانگای یوکیتو کیشیرو علاقه داشت نبرد فرشته آلیتا او قبل از اینکه وظایف کارگردانی را به رابرت رودریگز واگذار کند، بیش از دو دهه حقوق توسعه را حفظ کرد. تغییر نام داد آلیتا: فرشته نبرد این فیلم مانند فیلم‌های آواتار کامرون باکس آفیس را به آتش نکشید، اما طرفدارانی را به دست آورد که هنوز هم برای دنباله‌ای سر و صدا می‌کنند.

رزا سالازار عنوان فیلم را با عنوان آلیتا، سایبورگ که بدن شکسته‌اش را دکتر دایسون ایدو (کریستوف والتز) پیدا می‌کند، عنوان می‌کند. اگرچه آلیتا نمی تواند زندگی قبل از ایدو را به خاطر بیاورد، اما به سرعت به شهر آهنی می رود و با پسری به نام هوگو (کیان جانسون) دوست می شود. آلیتا همچنین از نخبگان شهر آهنی دشمنانی می‌سازد، از جمله Vector (جهان را پشت سر بگذاریمماهرشالا علی) و همسر سابق ایدو، دکتر چیرن (جنیفر کانلی). و حتی سلاح های مرگبار آلیتا در مقایسه با قاتلان سایبرنتیک به رهبری زاپان (اد اسکرین) ممکن است کوتاه بیایند.

تماشا کردن آلیتا: فرشته نبرد بر هولو.

Bohemian Rhapsody (2018)

الکس بیلی / فاکس قرن بیستم / استودیو قرن بیستم

اوپنهایمررامی ملک برای بازی در نقش فردی مرکوری برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد راپسودی بوهمی. این فیلم قطعا نسخه کلیف نوتز از زندگی مرکوری و ظهور گروه راک نمادین او، کوئین است. فیلم از زمانی شروع می شود که مرکوری هنوز با نام اصلی خود، فرخ بولسارا، پیش از پیوستن به نیروهای برایان می (گویلیم لی)، راجر تیلور (بن هاردی) و جان دیکن (جو مازلو) یکی از بهترین گروه های موسیقی را دنبال می کرد. تاریخچه راک

اما در حالی که کوئین گروه چهار نفره را به ستاره شدن می رساند، مرکوری از نامزدش، مری آستین (لوسی بوینتون) دور می شود و یک رابطه مخرب با مدیرش، پل پرنتر (آلن لیچ) آغاز می کند. منیت خارج از کنترل مرکوری همچنین تهدید می کند که به طور جبران ناپذیری ملکه را متلاشی کرده و میراث خود را در این روند به خطر می اندازد.

تماشا کردن راپسودی بوهمی بر هولو.

فورد در برابر فراری (۲۰۱۹)

استودیوهای قرن بیستم

با توجه به اینکه اسم این فیلم هست فورد در برابر فراریشاید تعجب آور باشد که نه هنری فورد دوم (تریسی لتس) و نه انزو فراری (ریمو ژیرون) شخصیت های اصلی فیلم نیستند که نام خود را به اشتراک بگذارند. اما این فیلم قطعا بینندگان را متوجه می‌کند که چرا فورد پس از استفاده از فراری برای گرفتن یک قرارداد مالکیت بهتر و سپس توهین به فورد در مطبوعات، از فراری متنفر شد.

به همین دلیل است که کارول شلبی (مت دیمون) مسابقه‌دهنده سابق و کن مایلز، مسابقه‌دهنده فعلیشب تاریککریستین بیل)، برای ایجاد یک ماشین مسابقه ای فورد که می تواند وسایل نقلیه با عملکرد بالا فراری را در گرد و غبار رها کند، استخدام می شوند. گفتن این کار بسیار ساده تر از انجام آن است، زیرا این فرآیند سال ها طول می کشد. شخصیت خاردار مایلز در شرکت فورد نیز دشمنانی ایجاد می کند. اما زمانی که مسابقه یک عمر در راه است، مایلز و شلبی برنامه‌هایی دارند که به طور بالقوه می‌توانند عصر جدیدی را برای شرکت خودروسازی فورد آغاز کنند.

تماشا کردن فورد در برابر فراری بر هولو.

ظهور سیاره میمون ها (۲۰۱۱)

استودیوهای قرن بیستم

بعد از بازسازی بی جان تیم برتون سیاره میمون ها در سال ۲۰۰۱، به نظر می رسید این فرنچایز در بن بست گیر کرده بود. ده سال بعد ظهور سیاره میمون ها با تنظیم داستان در زمان حال، مدت ها قبل از اینکه انسان ها مطیع میمون ها شوند، جرقه ای را به مجموعه فیلم داد.

در این تداوم جدید، شامپانزه افسانه ای سزار (اندی سرکیس) پس از مرگ مادرش توسط دکتر ویل رادمن (جیمز فرانکو) بزرگ شد. از آنجایی که سزار در معرض یک داروی آزمایشی به نام ALZ-112 قرار گرفت، هوش او بسیار بالاتر از هوش یک نخستی طبیعی است. هدف نهایی ویل استفاده از ALZ-112 برای درمان بیماری آلزایمر پدرش، چارلز رادمن (جان لیتگو) بود. اما زمانی که ویل مجبور می‌شود سرپرستی سزار را رها کند، منجر به شورش نهایی توسط میمون‌ها می‌شود که جهان را تغییر می‌دهد.

تماشا کردن ظهور سیاره میمون ها بر هولو.

رودی (۱۹۹۳)

تصاویر TriStar

برای یک درام عالی فوتبال، رودی زمان زیادی را در خارج از زمین با دنیل “رودی” روتیگر (شان آستین) می گذراند، مردی که حتی به طور رسمی در تیم نیست. و با این حال، برای یافتن یک فیلم ورزشی الهام‌بخش‌تر از این فیلم با شکوه ساخته شده، به سختی تحت فشار خواهید بود.

در اواخر دهه ۱۹۶۰، رودی رویای غیرممکن را در سر می پروراند که به عنوان عضوی از تیم فوتبال افسانه ای خود برای نوتردام انتخاب شود. رودی قبل از اینکه بتواند به آن نزدیک شود، باید خود را از نظر علمی در کالج صلیب مقدس ثابت کند و سپس برای فرصتی برای انتقال به مدرسه بزرگتر دعا کند. هیچ معجزه ای بدون کمک منابع غیرمنتظره، از جمله دوست جدید رودی، دنیس «دی باب» مک گاوان (جان فاورو)، و مربیان رودی، فورچون (چارلز اس. داتون) و پدر جان کاوانا (رابرت پروسکی) اتفاق نمی افتد. اما به محض اینکه رودی شروع به کار کرد، چیزی بین او و رویایش قرار نخواهد گرفت.

تماشا کردن رودی بر هولو.

توصیه های سردبیران







جیمز کامرون خیلی به مانگای یوکیتو کیشیرو علاقه داشت نبرد فرشته آلیتا او قبل از اینکه وظایف کارگردانی را به رابرت رودریگز واگذار کند، بیش از دو دهه حقوق توسعه را حفظ کرد. تغییر نام داد آلیتا: فرشته نبرد این فیلم مانند فیلم‌های آواتار کامرون باکس آفیس را به آتش نکشید، اما طرفدارانی را به دست آورد که هنوز هم برای دنباله‌ای سر و صدا می‌کنند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/five-movies-leaving-hulu-in-december-2023-you-have-to-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *