۵ فیلم جذاب کریسمس نتفلیکس که باید همین الان تماشا کنید

نتفلیکس ممکن است فیلم‌های واقعاً عالی داشته باشند، اما اکثریت قریب به اتفاق کیفیت ساخت تلویزیون را در بهترین حالت دارند و ضریب پنیر بسیار بالاست. همه عاشقانه های ساخته شده برای نتفلیکس به یک شکل اجرا می شوند و بسیاری از این “اصلی نتفلیکس” به قدری شبیه هستند که تمایل دارند با هم ترکیب شوند.

اینطور نیست که نتفلیکس از این موضوع بی اطلاع باشد. اگر در نوار جستجوی نتفلیکس «فیلم‌های جذاب» را تایپ کنید، نتایج بیشتر فیلم‌های عاشقانه تعطیلاتشان را در اختیار شما قرار می‌دهند. از آنجا، ما انتخاب‌ها را به پنج فیلم جذاب نتفلیکس محدود کردیم که باید همین الان تماشا کنید. همه این فیلم ها به طرز احمقانه ای احمقانه هستند، اما در نوع خود لذت بخش هستند. به عبارت دیگر، شما با آنها سرگرم خواهید شد.

تعطیلات (۲۰۲۰)

نتفلیکس

مفهوم بالای تعطیلات در واقع در عنوان آن است. اسلون بنسون (اما رابرتز) از صحنه دوستیابی خسته شده است و می ترسد که توسط خانواده اش شرمنده شود. به همین دلیل است که وقتی جکسون (لوک بریسی) به او پیشنهاد می کند که فقط در روزهای تعطیل با او قرار بگذارد، بسیار پذیرا است. خانواده اسلون را از پشت او دور می کند و او مجبور نیست در فاصله زمانی بین تعطیلات با جکسون رابطه داشته باشد.

البته، این بدان معنا نیست که زندگی عاشقانه اسلون عاری از درام است، به خصوص زمانی که او و جکسون احساسات واقعی را در خود ایجاد می کنند که با تنظیم قرار ملاقات گاه به گاه آنها در تضاد است. آیا آنها تا کریسمس مشکلات خود را حل خواهند کرد؟ احتمالاً پاسخ این سؤال را قبلاً می دانید.

تماشا کردن تعطیلات بر نتفلیکس.

شاهزاده کریسمس (۲۰۱۷)

نتفلیکس

یک شاهزاده کریسمس نباید با آن اشتباه گرفت شوالیه قبل از کریسمس یا کلید پرنسس، دو فیلم دیگر تعطیلات نتفلیکس که می توانستند به راحتی در این لیست قرار بگیرند. رز مک آیور، ستاره ارواح در CBS، عنوان این فیلم را با عنوان آمبر ایو مور، یک خبرنگار جاه طلب که به طور تصادفی خود را در دربار سلطنتی آلدویا مخفی می بیند، عنوان می کند. امبر پس از اشتباه گرفتن به عنوان معلم با شاهزاده امیلی چارلتون (آنر کنافسی)، گزارش هایی را بررسی می کند که شاهزاده ریچارد بیوان چارلتون (بن لمب) قصد کناره گیری از تاج و تخت را دارد.

امبر انتظار داشت که ریچارد یک بازی‌بازی نازپرورده باشد، اما متوجه شد که او هر چیزی است که یک شاهزاده واقعی باید باشد. در حالی که امبر سخت برای ریچارد می افتد، به طور غیرمنتظره ای ادعای تاج و تخت او را به خطر می اندازد، که ممکن است به برادر همکار ریچارد، کنت سیمون داکسبری (تئو دوانی) اجازه دهد تا تاج و تخت را بدزدد و کریسمس را خراب کند. ما باید اعتراف کنیم، اگر سایمون این کار را انجام دهد، یک موفقیت کامل خواهد بود.

تماشا کردن یک شاهزاده کریسمس بر نتفلیکس.

سقوط برای کریسمس (۲۰۲۲)

نتفلیکس

افتادن برای کریسمس حداقل در تئوری، آغاز بازگشت لیندسی لوهان است. هیئت داوران هنوز در مورد اینکه آیا لوهان هرگز به لیست A بازخواهد گشت یا خیر، صحبت نمی کند. صرف نظر از این، عملکرد لوهان دقیقاً همان چیزی است که باید در اینجا به عنوان وارث هتل سیرا بلمونت باشد، زنی خراب که هرگز در زندگی خود در یک شغل واقعی کار نکرد. پس از اینکه دوست پسرش، تاد فیرچایلد (جرج یانگ)، در قله کوهی از او خواستگاری می کند، سیرا سقوط بدی می کند و از فراموشی رنج می برد. این اولین قسمت جذاب است.

تنها زمانی که سیرا توسط جیک راسل (آکورد اورستریت) و دختر خردسالش، آوی (اولیویا پرز) جذب می‌شود، جذاب‌تر می‌شود. پس از انتخاب نام سارا تا زمانی که حافظه اش بازگردد، سیرا یاد می گیرد که چگونه کار کند و در حالی که تاد در جنگل گم می شود، به سختی به دنبال جیک می افتد. وقتی تاد بالاخره راهی شهر شد، سیرا مجبور می شود بین او و جیک یکی را انتخاب کند. سیرا همچنین باید بفهمد که واقعاً می خواهد چه کسی باشد.

تماشا کردن افتادن برای کریسمس بر نتفلیکس.

بهترین. کریسمس. همیشه! (۲۰۲۳)

نتفلیکس

بهترین. کریسمس. همیشه! آخرین مورد اضافه شده به این لیست است، اما جذابیت فوق العاده آن باعث می شود از این به بعد هر کریسمس در اینجا رقیب شود. داستان درباره شارلوت سندرز (هدر گراهام)، یک زن خانه دار ناامید است که به دوستش جکی جنینگز (براندی نوروود) حسادت می کند، زیرا موفقیت و خوشبختی را پیدا کرده است که از او دور شده است.

در یک کریسمس، پسر هدر، گرانت (وایت هانت)، مادر و پدرش، راب سندرز (جیسون بیگز) را به ملاقات جکی و همسرش، والنتینو (مت سدینو) می‌برد. وقتی خانواده سندرز برف می‌بارند و مجبور می‌شوند بیشتر بمانند، هدر از فرصت استفاده می‌کند و سعی می‌کند ثابت کند که زندگی جکی آن‌قدر که وانمود می‌کند خوب نیست.

تماشا کردن بهترین. کریسمس. همیشه! بر نتفلیکس.

عشق سخت (۲۰۲۱)

نتفلیکس

عشق سخت خیر است جان سختو ممکن است یکی از معدود فیلم‌های کریسمس باشد که گربه‌ماهی را به‌عنوان نقطه‌ی داستان به‌طور برجسته نشان می‌دهد. باید یک جایزه پنیر برای آن وجود داشته باشد! نینا دوبرو در نقش ناتالی بائر، یک ستون نویس عاشقانه در لس آنجلس بازی می کند که معتقد است در جاش لین (جیمی او. یانگ) همتای کامل خود را در سراسر کشور پیدا کرده است.

متأسفانه برای ناتالی، او متوجه نمی شود که توسط جاش گربه ماهی گرفته شده است تا زمانی که او را با ملاقات در کریسمس غافلگیر کند. اما آنها اجازه نمی دهند یک فریب کوچک فصل تعطیلات آنها را خراب کند. در عوض، آن‌ها به دنبال دروغ بزرگ‌تری می‌روند، زیرا ناتالی قبول می‌کند در مقابل کمک جاش در راه‌اندازی ناتالی با دوست جذابش، تگ (دارن بارنت)، که جاش عکس او را برای قرار ملاقاتش دزدیده، جلوی خانواده‌اش وانمود کند که دوست دختر جاش است. مشخصات.

تماشا کردن عشق سخت بر نتفلیکس.

توصیه های سردبیران







مفهوم بالای تعطیلات در واقع در عنوان آن است. اسلون بنسون (اما رابرتز) از صحنه دوستیابی خسته شده است و می ترسد که توسط خانواده اش شرمنده شود. به همین دلیل است که وقتی جکسون (لوک بریسی) به او پیشنهاد می کند که فقط در روزهای تعطیل با او قرار بگذارد، بسیار پذیرا است. خانواده اسلون را از پشت او دور می کند و او مجبور نیست در فاصله زمانی بین تعطیلات با جکسون رابطه داشته باشد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/five-cheesy-netflix-christmas-movies-you-should-watch-right-now-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *