۵ فیلم و برنامه تلویزیونی متیو پری که باید علاوه بر دوستان تماشا کنید

پس از مرگ او، بسیاری از مردم به گذشته نگاه کرده اند دوستانستاره متیو پریتمام حرفه او برای یافتن راه هایی برای قدردانی از آنچه او در تمام پروژه های مختلف خود آورده است.

در حالی که اکثر مردم موافقند که پری هرگز نتوانست موفقیت عظیمی را که با آن به دست آورده بود به طور کامل تکرار کند دوستاناو غیرقابل انکار یک حضور جذاب در صفحه نمایش بود، و مجموعه عظیمی از پروژه های تلویزیونی و سینمایی دیگر وجود دارد که مهارت های او را به عنوان یک بازیگر و کمدین برجسته می کند. مرگ او یک تراژدی غیرقابل انکار بوداما پری نمونه‌های بسیار خوبی برای ما به جای گذاشت که نشان می‌دهند چقدر می‌توانست روی صفحه نمایش درخشان باشد.

۱۷ دوباره (۲۰۰۹)

آخرین نقش پری در فیلم، دوباره ۱۷ یک کمدی دست کم گرفته شده است که پری از لحظه شروع فیلم آن را بالا می برد. فیلمی که تقریباً شبیه نسخه معکوس آن است بزرگدر درجه اول یک وسیله نقلیه زک افرون است و مردی میانسال را تصور می کند که بار دیگر خود را به خود نوجوانی تبدیل کرده است.

فیلم لحظات آغازین و پایانی خود را به پری می دهد، و این پری است که کمدی فیلم را بالا می برد و آن را با آسیب پذیری می پوشاند. در حالی که دوباره ۱۷ ممکن است فیلم کاملی نباشد، جذابیت زیادی دارد، و پری از اولین باری که روی پرده ظاهر شد یکی از دارایی های فیلم است.

زوج عجیب و غریب (۲۰۱۷-۲۰۱۵)

بعد از اینکه در چیزی شبیه به آن بازی کردید دوستان، هر نقش کمدی دیگری که بازی می‌کنید می‌تواند کمی کم‌دون به نظر برسد. با این حال، پری در حال دویدن است زوج عجیب و غریب بسیاری از جادویی را که او را به یکی از بهترین ارائه کننده جوک ها تبدیل کرده بود، به تصویر کشید دوستان.

این سریال راه اندازی مجدد یک کمدی کمدی کلاسیک بود، و این نسخه به دنبال پری در نقش اسکار مدیسون و توماس لنون در نقش هم اتاقی او، فلیکس آنگر، قرار گرفت. پری همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در این برنامه خدمت کرد، و در حالی که ممکن است فکر کنید زوج عجیب و غریب کمی متعارف است، انکار خنده دار بودن آن سخت است.

ادامه دهید (۲۰۱۲-۲۰۱۳)

درامدی غیر متعارف تر ادامه دادن پری را به عنوان یک مجری رادیویی ورزشی دنبال می کند که به یک گروه پشتیبانی می پیوندد تا از طریق مرگ همسرش کار کند. با اینکه ادامه دادن حداقل در تئوری، یک کمدی است، آن چیزی است که مملو از گفتگوهای گوشتی درباره غم و اندوه و مرگ است.

پری اغلب این فرصت را پیدا نمی کرد که آثار صرفاً دراماتیک خود را به نمایش بگذارد دوستاناما زمانی که این کار را کرد، سطوح چشمگیری از رقت و آسیب پذیری را نشان داد. ادامه دادن به او فرصت‌های بیشتری می‌دهد تا پایان دراماتیک چیزها را بازی کند، حتی با وجود شوخ طبعی که او را بسیار محبوب کرده است. دوستان.

Studio 60 On the Sunset Strip (2006-2007)

اولین پست پری-دوستان پروژه تلویزیونی بود استودیو ۶۰ در Sunset Stripکه اتفاقاً دنباله‌ای از آرون سورکین نویسنده بود بال غربی. پشت صحنه یک نمایش کمدی اسکچ که شبیه به شنبه شب زندهاما قاطعانه نیست SNL، استودیو ۶۰ به پری فرصتی داد تا برداشت خود را در مورد برخی از واضح ترین و متمایزترین نوشته های تلویزیون ارائه دهد.

استودیو ۶۰ آن نوع موفقیت عظیمی نبود بال غربی بوده است، اما نمایش هنوز مدافعان خود را دارد، و بدون شک این یک فرصت عالی برای پری است تا توانایی های خود را نشان دهد.

احمق ها عجله دارند (۱۹۹۷)

یک کمدی رمانتیک که شاید در اولین اکرانش فراموش شدنی بود. احمق ها هجوم می آورند در نگاهی به گذشته مانند یک مکاشفه احساس می شود. این فیلم که در حالی اکران شد دوستان هنوز نسبتاً در اوایل شروع کار بود، شخصیت پری را دنبال می کند زیرا او مجبور می شود برای اولین بار با مسئولیت های واقعی روبرو شود.

مجردی همیشگی که متوجه می شود یک زن (با بازی آینه سیاهسلما هایک) باردار در طول یک شب ایستاده است، او باید با انتظارات خانواده و آنچه از زندگی خود می خواهد مبارزه کند. اجرای فوق‌العاده‌ای از پری، که در ارائه جوک‌های محکمی است، همچنین شیمی فوق‌العاده‌ای با هایک دارد.

توصیه های سردبیران







آخرین نقش پری در فیلم، دوباره ۱۷ یک کمدی دست کم گرفته شده است که پری از لحظه شروع فیلم آن را بالا می برد. فیلمی که تقریباً شبیه نسخه معکوس آن است بزرگدر درجه اول یک وسیله نقلیه زک افرون است و مردی میانسال را تصور می کند که بار دیگر خود را به خود نوجوانی تبدیل کرده است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/matthew-perry-movies-tv-shows-you-should-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *