۵ مورد از وینچ های کامیون با بالاترین امتیاز در سال ۲۰۲۳، رتبه بندی شده است

۵ مورد از وینچ های کامیون با بالاترین امتیاز در سال ۲۰۲۳، رتبه بندی شده است

Warn Industries احتمالاً شناخته‌شده‌ترین نام در مورد وینچ‌ها است، و تصادفی نیست – آنها مجموعه‌ای از محصولات باکیفیت دارند که تقریباً همه دارای رتبه‌های برتر در بازار هستند. تقریباً هر وینچ Warn انتخاب خوبی خواهد بود، اگرچه، مطمئناً، شما می خواهید یکی از بهترین وینچ ها را با خودروی خود تهیه کنید. اگر به دنبال یک وینچ طناب مصنوعی هستید، Warn 9.5XP-S یک گزینه محکم است – در این مورد، طناب ۱۰۰ فوت طول دارد. وینچ برقی ۱۲ ولتی دارای ظرفیت کشش ۹۵۰۰ پوند است.

ویژگی ها عبارتند از طراحی پیشرفته ترمز، بسته کنترل طولانی مدت، جعبه کنترل نسل بعدی که چندین گزینه نصب را در اختیار شما قرار می دهد، و یک کنترل از راه دور سیمی ۱۲ فوتی، و همچنین آب بندی مقاوم در برابر آب، یک آستین کشویی نایلونی بالستیک که به محافظت کمک می کند. طناب در برابر سایش و سایش و پوشش پودری با براقیت بالا، مقاوم در برابر تراشه و خوردگی.

اگر وینچ های Warn یک جنبه منفی داشته باشند، این است که آنها از قیمت بالایی برخوردار هستند، به خصوص در مقایسه با اکثر وینچ های دیگر. را هشدار ۹٫۵XP-S (کد محصول ۸۷۳۱۰) دارای فهرست قیمت ۲۱۴۲٫۳۹ دلار است، اگرچه آمازون در حال حاضر آن را به قیمت ۱۵۶۷٫۶۲ دلار می فروشد. اگر مایل به خرج کردن پول هستید، ارزش خرید یکی از وینچ های کامیون با بالاترین امتیاز را دارد.


منبع: https://www.slashgear.com/1425325/5-truck-winches-2023-ranked/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *