۵ نمایش مانند Elite Netflix که باید تماشا کنید

نتفلیکس

در اوایل این ماه، درام نوجوان اسپانیایی نخبه برای فصل هفتم خود بازگشت و به سرعت در میان آنها قرار گرفت محبوب ترین نمایش ها در نتفلیکس. فصل هشتم و آخرین فصل در حال ساخت است که این را به یکی از طولانی‌ترین سریال‌ها تبدیل می‌کند نتفلیکس.

راز از نخبهموفقیت این است که فقط یک درام نوجوانانه نیست. همچنین این یک معمای قتل است که اغلب در زمان به جلو می پرد تا نشان دهد که اعضای بازیگر مرده اند، قبل از بازگشت به زمان حال، جایی که بینندگان قبل از اینکه همه چیز برای برخی به پایان تلخ برسد، شاهد درام در حال وقوع هستند. بنابراین زیاد به شخصیت های مورد علاقه خود در برنامه وابسته نشوید. وقت همه در نهایت تمام می شود، حتی اگر تازه فارغ التحصیل شوند یا به مدرسه دیگری نقل مکان کنند.

هنگامی که تمام هفت فصل سریال را مرور کردید، پنج سریال مشابه آن وجود دارد نخبه که باید تماشا کنید پسندیدن نخبه، آنها چیزی بیش از نمایش های استاندارد دبیرستان هستند. همیشه نوعی رمز و راز، دسیسه و معمولاً چند قتل نیز وجود دارد.

Pretty Little Liars (2010-2017)

فرم رایگان

دروغگوهای کوچک زیبا یک فرنچایز کامل از فتنه دبیرستانی ساخته است. داستان چهار دانش‌آموز دبیرستانی به نام‌های آریا مونتگومری (لوسی هیل)، امیلی فیلدز (شی میچل)، هانا مارین (اشلی بنسون) و اسپنسر هستینگز (ترویان بلیزاریو) را دنبال می‌کند. آنها قبلاً دوستان صمیمی بودند، حداقل تا زمانی که BFF مشترک آنها، آلیسون دی لاورنتیس (ساشا پیترز) ناپدید شد.

یا شاید آلیسون آنقدر که همه فکر می کردند به دوستانش صمیمی نبود. در حال حاضر، هر چهار دختر توسط فردی که خود را “A” می نامد باج گیری می شوند. اگرچه آنها فوراً به خود آلیسون مشکوک می شوند، اما کشف جسد او گروه را مجبور می کند که همه چیز و همه افراد اطراف خود را زیر سوال ببرند.

تماشا کردن دروغگوهای کوچک زیبا بر هولو.

The Afterparty (2022-2023)

Apple TV+

دبیرستان و قتل دست به دست هم می دهند بعد از مهمانی. بر خلاف نخبه، فصل اول این سریال به یک دیدار مجدد در دبیرستان می پردازد که وقتی ستاره فیلم کلاس، خاویر (دیو فرانکو) در نهایت مرده می شود، اشتباه می شود. کارآگاه دانر (تیفانی هادیش) مسئول حل قتل است و آنیک آجایه (سم ریچاردسون) به زودی به عنوان مظنون اصلی ظاهر می شود.

مشکل این است که انیق بی گناه است و باید نامش را پاک کند. برای انجام این کار، او باید فهرست مظنونان بالقوه را که شامل همکلاسی های سابق انیق می شود که از خاویر کینه داشتند، مانند چلسی (ایلانا گلیزر) و جاسپر (بن شوارتز) پایین بیاید.

تماشا کردن بعد از مهمانی بر Apple TV+.

۱۳ دلیل (۲۰۱۷-۲۰۲۰)

نتفلیکس

هیچ قتل فوری در آن وجود ندارد ۱۳ دلیل، اما به آن زمان بدهید، زیرا وجود خواهد داشت. همه چیز از زمانی شروع می شود که کلی جنسن (دیلان مینت) یک جعبه نوار کاست از همکلاسی فقید خود، هانا بیکر (کاترین لنگفورد) دریافت می کند. کلی به هانا علاقه داشت، اما نمی‌داند چرا او جان خود را گرفت.

نوارهای هانا راهی است که او در دبیرستان لیبرتی مسئول مرگ خود، به ویژه چند نفر به ویژه چند نفر است. با این حال، این کلی است که باید از طریق پیامدهای هانا زندگی کند زیرا پیام های هانا از آن سوی قبر همچنان باعث خرابی در زندگی او و مدرسه می شود.

تماشا کردن ۱۳ دلیل بر نتفلیکس.

جلیقه زرد (۲۰۲۱ – حال)

Kailey Schwerman / Showtime / Showtime

همه قوانین دبیرستان در سریال پرطرفدار Showtime از پنجره بیرون می روند ژاکت زرد. این نمایش در دو بازه زمانی رخ می‌دهد، که با حادثه‌ای در سال ۱۹۹۶ شروع می‌شود، زمانی که جلیقه زردها، یک تیم فوتبال دخترانه دبیرستانی، در صحرای وحشی کانادا تصادف می‌کنند. طرف دیگر داستان در زمان حال شکل می گیرد، زیرا اعضای بازمانده تصادف دوباره وارد زندگی یکدیگر می شوند.

افشای اینکه کدام شخصیت‌ها در زمان حال زنده هستند، ممکن است برای برخی بسیار بد باشد. کافی است بگوییم که بازماندگان رازهای زیادی در مورد نزدیک به دو سال زندگی خود در طبیعت نگه داشته اند. اگر آن رازها آشکار شوند، ممکن است همه جهنم ها از بین بروند.

تماشا کردن ژاکت زرد بر Paramount+ با Showtime.

بانک های بیرونی (۲۰۲۰ – حال)

نتفلیکس

در مقایسه با نخبه، حاشیه های بیرونی مثبت اندیش است این سریال در مورد جان بی راتلج (چیس استوکس)، نوجوانی است که توسط ناپدید شدن پدرش، بیگ جان (چارلز هالفورد) تعقیب شده است. گنج افسانه ای تاجر سلطنتی، وسواس بیگ جان قبل از گم شدن بود و جان بی معتقد است که اگر بتواند گنج را پیدا کند، ممکن است متوجه شود که چه اتفاقی برای پدرش افتاده است.

خوشبختانه، جان بی در این تلاش تنها نیست، زیرا گروه دوستانش، Pogues، از جستجوی گنج او حمایت می کنند. خبر بد این است که رقیب جان بی، تاپر (آستین نورث) و گروه ثروتمندش، کوکس، نیز به دنبال گنج هستند. و این مسابقه ای است که فقط یک باند می تواند برنده شود.

تماشا کردن حاشیه های بیرونی بر نتفلیکس.

توصیه های سردبیران







هنگامی که تمام هفت فصل سریال را مرور کردید، پنج سریال مشابه آن وجود دارد نخبه که باید تماشا کنید پسندیدن نخبه، آنها چیزی بیش از نمایش های استاندارد دبیرستان هستند. همیشه نوعی رمز و راز، دسیسه و معمولاً چند قتل نیز وجود دارد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/five-shows-like-netflixs-elite-you-should-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *