۵ نکته ساده برای به حداکثر رساندن کیفیت صدا در ماشین شما

۵ نکته ساده برای به حداکثر رساندن کیفیت صدا در ماشین شما

در حالی که ماشین شما ممکن است یک محیط ایزوله باشد، معمولاً یک محیط عایق صدا نیست. ماشین شما انواع صداهای محیط را از جاده و محیط اطراف جذب می کند، از سر و صداهای متمایز بزرگراه تا صدای خرد شدن آوار، در حالی که صدای بلندگوهای شما نیز از طرف دیگر به بیرون نشت می کند. همه اینها می تواند کیفیت موسیقی شما را به شدت کاهش دهد، به همین دلیل است که ممکن است بخواهید کمی از کاهش نویز استفاده کنید.

پانل های فوم مخصوص را می توان در مکان های کلیدی اطراف ماشین نصب کرد تا صدای محیطی که از جاده می آید را کاهش دهد یا از بین ببرد، صدای داخل ماشین را جدا کند و اطمینان حاصل کند که موسیقی خود را به طور کامل تجربه می کنید. بسیاری از خودروسازان لوکس از این تکنیک در طراحی خودروها استفاده می کنند تا به طور کلی سواری آرام تر داشته باشند.

در حالی که نصب این فوم نیاز به کمی سرهم بندی دارد – زیرا برای چسباندن آن باید برخی از مواد سطحی مانند پانل های روی در یا فرش روی زمین را بردارید – هنوز هم یک فرآیند نسبتا آسان است. فقط سطح را بردارید، کف را روی آن بکشید و سطح را دوباره روی آن بچسبانید. با این حال، در مقایسه با سایر نکات موجود در این لیست، این مرحله بسته به وسیله نقلیه ای که رانندگی می کنید ممکن است بیشتر درگیر باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1450164/best-sound-quality-car-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *