۵ هدیه برتر رانندگان جیپ برای سال ۲۰۲۳

۵ هدیه برتر رانندگان جیپ برای سال ۲۰۲۳

در حالی که جیپ ها به خاطر عملکرد خود در همه جا معروف هستند، هر جیپر (حتی شما واقعاً) در مواقعی در گل و لای یا شن گیر کرده است و این شرایط برای خارج شدن سریع و ایمن از کمی تجهیزات ویژه نیاز دارد. برای دهه‌ها، علاقه‌مندان به آفرود به جک‌های مزرعه‌ای با نام تجاری Hi-Lift برای کمک به استخراج وسایل نقلیه خود اعتماد می‌کردند، و معمولاً می‌بینیم که جیپ‌هایی با جک‌های تشخیصی قرمز و مشکی Hi-Lift روی کاپوت یا سپر عقب نصب شده‌اند. برداشته شود و در یک چشم به هم زدن مورد استفاده قرار گیرد.

Hi-Lift هشت مدل مختلف جک از قد ۳۶ تا ۶۰ اینچ تولید می کند که همه آنها دارای ظرفیت نامی ۴۶۶۰ پوند و ظرفیت بار آزمایش شده ۷۰۰۰ پوند هستند. جک‌های Hi-Lift را می‌توانید در این آدرس خریداری کنید آمازون، والمارتو کوادراتکهمراه با لوازم جانبی مانند کیت های نصب جیپ، صفحات پایه برای ایمنی و… کیت آفرود که شامل یک کشنده، یک ضمیمه بینی، یک بند محافظ درخت، دستکش و یک کیف برای همه موارد فوق است. قیمت ها از ۱۰۰ دلار شروع می شود و گران ترین مدل، First Responder، نزدیک به ۳۰۰ دلار قیمت دارد.

Hi-Lift XT485 Xtreme 48 اینچی بود Off-Road.com انتخاب ویرایشگر ۲۰۲۱ برای بهترین جک بالابر. جاستین پریچارد از آفرود آن را “ابتدایی و اثبات شده” نامید و افزود: “این جک بسیار مفید ممکن است مورد شماره یک برای هر ماجراجویی خارج از جاده باشد. در اینجا یک نمونه عالی از بهترین بودن جک اصلی آورده شده است.” فیل هاول از روند موتور همچنین به تطبیق پذیری و دوام Hi-Lift X-Treme اشاره کرد و در پایان بررسی خود گفت: “بدون آن وارد خاک نمی شویم. شما هم نباید انجام دهید.”

XT485 با قیمت ۱۲۶٫۹۹ دلار به فروش می رسد والمارت و مسابقه قله.


منبع: https://www.slashgear.com/1436437/gifts-for-jeep-drivers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *