۵ ویژگی برنامه مسنجر که ممکن است از آنها استفاده نکنید (اما باید)

۵ ویژگی برنامه مسنجر که ممکن است از آنها استفاده نکنید (اما باید)

با مسنجر، می‌توانید با استفاده از ویژگی Live Location آن، پیدا کردن یکدیگر در مکان‌های ناآشنا را آسان‌تر کنید. در سال ۲۰۱۷، فیس بوک Live Location را به عنوان راهی برای کاربران معرفی کرد تا مکان ملاقات تعیین شده یا مکان دقیق خود را از طریق یک نقشه تصویری با مخاطبین مسنجر خود به اشتراک بگذارند.

برای استفاده از ویژگی Live Location، چت گروهی مسنجر خود را باز کنید و نماد مثبت (+) را در سمت چپ فشار دهید. در گوشه سمت چپ پایین صفحه، نماد فلش را فشار دهید. سپس، این گزینه را خواهید داشت که یک پین را به مکان ملاقات دلخواه خود رها کنید، موقعیت استاتیک خود را به عنوان پین روی نقشه ارسال کنید، یا مکان زنده خود را به طور مداوم به اشتراک بگذارید.

برای ارسال موقعیت مکانی زنده خود، کافی است شروع به اشتراک گذاری مکان زنده را در قسمت پایین صفحه خود فشار دهید. این اساساً به افراد گروه چت مسنجر شما اجازه می‌دهد تا مکان دقیق شما را به‌طور خودکار به مدت ۶۰ دقیقه ردیابی کنند، حتی زمانی که در حال حرکت هستید. هنگامی که یکدیگر را پیدا کردید، می‌توانید روی توقف اشتراک‌گذاری مکان ضربه بزنید، یا اگر مخاطبینی که به‌طور مستقیم به چالش کشیده شده‌اند هنوز شما را پیدا نکرده‌اند، می‌توانید این فرآیند را تکرار کرده و تایمر را مجدداً راه‌اندازی کنید.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید یک پین ثابت از محل ملاقات خود ارسال کنید، روی یافتن مکان یا آدرس ضربه بزنید و آدرس مکان را در قسمت نوشتار تایپ کنید. پس از انتخاب نام مکان ملاقات خود، می توانید نماد ارسال را در کنار آن فشار دهید یا روی Drop pin > Send location ضربه بزنید. سپس، مکان پین شده در چت گروهی شما ظاهر می شود تا همه ببینند.


منبع: https://www.slashgear.com/1465860/messenger-app-features-not-using-but-should/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *