۵ یافته حمل و نقل بندری که هنگام ساخت مدل ها به کار می آیند

۵ یافته حمل و نقل بندری که هنگام ساخت مدل ها به کار می آیند

کار مدل دقیق نیاز به یک چشم دقیق و متمرکز دارد. البته، قرار دادن چشم دقیق و متمرکز روی یک تکه فلز ناپایدار واقعاً بهترین ایده از منظر ایمنی نیست. در حین کار باید کارهای دستی خود را در فاصله ایمن از تکه های شلخته خود نگه دارید و برای اطمینان از اینکه همچنان می توانید روی جزئیات تمرکز کنید، باید از یک دستگاه ذره بین استفاده کنید.

لامپ فلورسنت HFT بهترین دوست برای میز کارگاهی شماست. فقط آن را به کناره هر سطح سختی بچسبانید، بازوی چرخشی را برای زاویه ایده آل خود تنظیم کنید و لامپ فلورسنت ۲۲ واتی را روشن کنید. به لنز بزرگنمایی ۱٫۷۵ برابری ۵ اینچی خیره شوید و هر آنچه را که نیاز دارید بدون نیاز به قرار گرفتن درست در کنار آن خواهید دید. این بازو دارای طراحی کششی فنری است که تضمین می‌کند دقیقاً در همان جایی که می‌خواهید باقی می‌ماند، حتی اگر به طور تصادفی آن را تکان دهید، و لنز با یک پوشش گرد و غبار چرخان ارائه می‌شود تا لکه‌های کوچک را از دید شما دور نگه دارد.

این لامپ بزرگنمایی فلورسنت HFT در Harbor Freight با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در دسترس است، جایی که دارای امتیاز کاربر ۴٫۶ از ۵ است. کاربران از آسان و قابل اعتماد بودن لامپ به لطف گیره محکم و ذره بین قوی آن لذت می برند، و آن را برای ساخت مدل ها، تعمیر وسایل الکترونیکی کوچک و همچنین عالی می کند. سایر سرگرمی های دقیق


منبع: https://www.slashgear.com/1484512/harbor-freight-finds-for-building-models/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *