۶ بهترین برنامه تلویزیونی که باید در ماه دسامبر تماشا کنید

پایان سال تقریباً نزدیک است: باورتان می شود که تقریباً سال ۲۰۲۴ است؟ همانطور که در محل کار خود را به پایان می رسانید، زمانی را برای لذت بردن با خانواده اختصاص می دهید و استراحت می کنید، زمان مناسبی برای برگزاری یک نمایش عالی است. نمایش‌های جدید و بازگشتی زیادی در این ماه وجود دارد که از طریق همه سرویس‌های پخش برتر در دسترس هستند. این فهرست را مرور کنید و مطمئناً تعدادی از آنها را پیدا خواهید کرد که ارزش افزودن به انتخاب تماشای شبانه خود را دارند.

همه چیز از درام گرفته تا کمدی، سریال دزدی بریتانیایی، جواهر کانادایی، و پایان یک دوره سلطنتی وجود دارد. به این شش نمایش که باید در ماه دسامبر تماشا کنید نگاهی بیندازید و آنهایی را که می خواهید قبل از پایان سال در آنها غواصی کنید، انتخاب کنید.

Slow Horses فصل ۳ (۱ دسامبر)

برای فصل سوم، تریلر اصلی جاسوسی Apple TV+، بازگشت اسب های آهسته گری اولدمن در نقش جکسون لمب، رئیس بخش MI5 به نام Slough House. جایی است که افراد رد شده به جای اخراج برای گذراندن روزهای خود فرستاده می شوند. تیم بیشتر وقت خود را صرف فشار دادن کاغذها می کند و جکسون با صبر و حوصله منتظر می ماند و معتقد است که در نهایت به دلیل ناامیدی ترک خواهند کرد. با وجود اشتباهات و نگرش هایی که باعث شد این گروه به طور مؤثر به برزخ شغلی فرستاده شود، با این حال، مهارت های آنها باعث می شود در تحقیقات متعدد نقش اساسی داشته باشند.

مضامین رستگاری همراه با شخصیت‌های ترسناک و طنز وجود دارد. اسب های آهسته به طور گسترده ای توسط منتقدان و بینندگان به دلیل برداشت تازه آن در یک ژانر غیر اشباع شده تحسین شده است.

جریان اسب های آهسته در Apple TV+.

مقصران (۸ دسامبر)

سریال تیره و خنده دار دزدی بریتانیایی، مقصران داستان گروهی از تبهکاران است که قصد یک سرقت بزرگ را دارند. کار بدون هیچ مشکلی پیش می‌رود، و آنها پراکنده می‌شوند، راه‌های جداگانه‌ای را طی می‌کنند و در نقاط مختلف جهان با هویت‌های جدید زندگی می‌کنند. با این حال، وقتی یکی کشته می‌شود، سپس دیگری، مشخص است که کسی می‌داند چه کرده‌اند و آنها را هدف قرار می‌دهد. اما چه کسی و چرا؟

مقصران شما را در مورد هویت قاتل حدس می‌زند، اینکه آیا این یک کار داخلی است و چه کسی ممکن است بعدی حذف شود. این سریال با ایجاد ترس، پارانویا و نگرانی در میان شخصیت‌ها، در جدول زمانی به عقب و جلو می‌رود تا زمینه‌ای را برای داستان آینده فراهم کند. منتقدان سرعت، بازیگران و عمق سریال خونین، خشن و هیجان‌انگیز را تحسین کرده‌اند، بنابراین اگر میل به چیزی متفاوت دارید، ارزش آن را دارد.

جریان مقصران در Hulu.

قسمت ۲ فصل ۶ The Crown (14 دسامبر)

سرانجام پایان درام تاریخی طولانی مدتی است که زندگی و حرفه ملکه الیزابت دوم و خانواده سلطنتی را شرح می دهد. بازیگران مختلف شخصیت های محوری را در هر فصل به تصویر کشیده اند تاجاز جمله خود ملکه الیزابت. در هر فصل نیز اعضای جدید بازیگران به طور متقاعدکننده ای نقش آفرینی می کنند، از مارگارت تاچر گرفته تا دایانا، شاهزاده خانم ولز. داستان در طول دهه های مختلف زندگی ملکه و لحظات کلیدی که سلطنت او را شکل داده است، پیش می رود.

فصل ششم در قرن بیست و یکم اتفاق می افتد و شامل مرگ غم انگیز پرنسس دایانا، اولین ملاقات شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون و عروسی شاهزاده چارلز (شاه چارلز فعلی) با کامیلا پارکر بولز است. چهار قسمت اول از تاج فصل ۶ در اواسط نوامبر منتشر شد و داستان با شش فصل پایانی به پایان می رسد.

جریان تاج در نتفلیکس

ریچر فصل ۲ (۱۵ دسامبر)

ریچر برداشتی از شخصیت لی چایلد از مجموعه کتاب است که تام کروز در فیلم نقش آن را بازی می کرد جک ریچر. آلن ریچسون به عنوان شخصیت اصلی که یک پلیس نظامی سابق است، باز می گردد. قد بلند و توانایی جنگی فوق العاده او او را به نیرویی تبدیل می کند که باید با آن حساب کرد. هنگامی که جک از زندان آزاد می شود، تیمی را برای کمک به او در بررسی توطئه ها و فساد در اجرای قانون، سیاست و تجارت استخدام می کند.

در حالی که دلیل اول بر اساس داستان های اولین رمان چایلد بود طبقه کشتارفصل ۲ به اتفاقاتی می پردازد که در کتاب یازدهم این مجموعه رخ داده است، بدشانسی و دردسر. ریچرفصل اول نقدهای مثبتی دریافت کرد و ریچسون به خاطر بازی اش به عنوان قهرمان دوست داشتنی و در عین حال تهدیدآمیز مورد توجه قرار گرفت.

جریان ریچر در Amazon Prime Video.

پرسی جکسون و المپیک (۲۰ دسامبر)

اگر شما یا فرزندتان عاشق کتاب های پرسی جکسون نوشته ریک ریوردان هستید، بهتر است آن را بررسی کنید. پرسی جکسون و المپیکی ها، مجموعه تلویزیونی فانتزی بر اساس مجموعه کتاب. شخصیت اصلی با بازی واکر اسکوبل، یک نیمه خدای ۱۲ ساله است. وقتی زئوس او را به دزدیدن صاعقه اش متهم می کند، پرسی چاره ای جز مبارزه ندارد.

با هشت قسمت در فصل اول، مشارکت ریوردان در سریال حاکی از اصالت منبع است. پرسی جکسون و المپیکی ها نشان دهنده آخرین ظهور لنس ردیک فقید (جان ویک: فصل ۴) که نقش زئوس را بازی می کند. مراقب نقش مگان مولالی در نقش معلم ریاضی سختگیر پرسی، الکتو/خانم باشید. دادز نیز و یک نقش اصلی مهمان از لین مانوئل میراندا در نقش هرمس، پیام آور خدایان.

جریان پرسی جکسون و المپیکی ها در دیزنی +

Letterkenny فصل ۱۲ (۲۵ دسامبر)

پس از دوازده فصل، کمدی کمدی کانادایی لترکنی بالاخره تمام می شود بر اساس سری وب یوتیوب مشکلات Letterkenny، لترکنی این شخصیت عنوان را دنبال می‌کند که خالق آن جرد کیسو (Jared Keeso) را بازی می‌کند و در یک شهر کوچک روستایی در انتاریو، کانادا زندگی می‌کند. ساکنان شهر به چهار گروه کلیشه ای اصلی تقسیم می شوند: کشاورزان با نام مستعار “هیک ها”، ساکنان خارج از شهر که اعضای تیم محلی هاکی روی یخ هستند، معتادان به مواد مخدر که به نام “اسکیدها” شناخته می شوند. که در منطقه رزرواسیون First Nation در همان نزدیکی زندگی می کنند که “بومیان” نامیده می شود.

اگرچه کلیشه ها و ارجاعات خاص کانادایی زیادی وجود دارد، لترکنی توانسته نظر مخاطبان آمریکایی را نیز جلب کند. پر از تک خط، جناس، و بازی با کلمات، لترکنی هم بامزه است و هم باهوش این نمایش اسپین آف را ایجاد کرد کوچولوهمچنین در Hulu پخش می‌شود، پس از اتمام فصل آخر باید آن را تماشا کنید.

توصیه های سردبیران







برای فصل سوم، تریلر اصلی جاسوسی Apple TV+، بازگشت اسب های آهسته گری اولدمن در نقش جکسون لمب، رئیس بخش MI5 به نام Slough House. جایی است که افراد رد شده به جای اخراج برای گذراندن روزهای خود فرستاده می شوند. تیم بیشتر وقت خود را صرف فشار دادن کاغذها می کند و جکسون با صبر و حوصله منتظر می ماند و معتقد است که در نهایت به دلیل ناامیدی ترک خواهند کرد. با وجود اشتباهات و نگرش هایی که باعث شد این گروه به طور مؤثر به برزخ شغلی فرستاده شود، با این حال، مهارت های آنها باعث می شود در تحقیقات متعدد نقش اساسی داشته باشند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/tv-shows-you-need-to-watch-december-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *