۶ محبوب ترین برنامه آنتی ویروس سال ۲۰۲۳

فن آوری

۶ محبوب ترین برنامه آنتی ویروس سال ۲۰۲۳

۶ محبوب ترین برنامه آنتی ویروس سال ۲۰۲۳

یک عکس/Shutterstock
توسط کتاکی بوجناگاروالا/۱۷ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۶:۱۵ صبح EST

ممکن است بابت خریدهای انجام شده از پیوندها کمیسیون دریافت کنیم.

ویروس ها و کلاهبرداری های بدنام که در اوایل دهه ۲۰۰۰ بر روی رایانه های شخصی ویران شد تا حد زیادی متعلق به گذشته است و بسیاری از مردم اکنون در مورد اینکه آیا هنوز نیازی به نرم افزار آنتی ویروس جداگانه وجود دارد یا خیر بحث می کنند. با توجه به اینکه رایانه‌های Windows و Mac در طول سال‌ها دفاع قوی‌ای در برابر بدافزارها و ویروس‌ها ایجاد کرده‌اند، این یک سؤال قانونی است.

ویندوز ۱۰ و ۱۱ با مایکروسافت دیفندر ارائه می‌شوند، مجموعه آنتی‌ویروس رایگان و قوی که مرتباً رایانه شخصی شما و هر برنامه جدیدی را که باز می‌کنید اسکن می‌کند. همچنین می تواند اسکن های عمیق سیستم را انجام دهد. مک به طور سنتی نسبت به رایانه های شخصی ویندوزی کمتر مستعد ابتلا به ویروس ها بوده است، با توجه به اتکای اولیه به دانلود برنامه ها از فروشگاه App Mac. همچنین دارای ابزارهای اضافی مانند XProtect و Gatekeeper برای محافظت در برابر بدافزارها است.

با وجود این محافظت ها، رایانه شخصی شما در برابر حملات مصون نیست. اگر می خواهید بهترین محافظت ممکن را برای دستگاه های خود داشته باشید، منطقی است که یک برنامه آنتی ویروس خوب را دانلود کنید که می تواند ویروس ها، بدافزارها و باج افزارها را شناسایی و خنثی کند. در حالی که می توانید نرم افزار آنتی ویروس رایگان دریافت کنید، ویژگی ها اغلب برای محافظت کافی بسیار محدود هستند. نرم افزار آنتی ویروس پولی ممکن است گران باشد، اما بسته به برنامه شما، ممکن است شامل موارد اضافی مانند مدیر رمز عبور، VPN و محافظت از سرقت هویت و غیره باشد.

نورتون ۳۶۰ لوکس

نورتون یک فروشنده معتبر آنتی ویروس است و بسته به نیاز شما چندین طرح را برای انتخاب ارائه می دهد. نرم افزار اصلی Norton AntiVirus Plus (طرح تک کاربره)، Norton 360 Standard و Norton 360 برای گیمرها وجود دارد، اما اگر به دنبال یک طرح با ارزش برای پول هستید، آن را در نظر بگیرید. نورتون ۳۶۰ لوکس. این طرح برای پنج دستگاه (ویندوز، مک، iOS و اندروید) با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار برای سال اول پوشش می دهد. همچنین در حال حاضر به ۲۴٫۹۹ دلار تخفیف داده شده است آمازون.

با Norton 360 Deluxe، از محافظت در برابر ویروس ها، بدافزارها، باج افزارها و هکرها برخوردار خواهید شد. علاوه بر این، شما همچنین یک VPN برای هر دستگاه دریافت می کنید، محافظت از وب کم (وب کم کامپیوتر شما هک می شودو یک مدیر رمز عبور. یک ابزار نظارت بر دارک وب، دارک وب را برای شناسایی هر گونه شناسه شخصی اسکن می کند و اگر در معرض خطر سرقت هویت هستید به شما اطلاع می دهد. این طرح همچنین شامل ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری ایمن و یک ابزار نظارت والدین است که به شما امکان می‌دهد مصرف اینترنت فرزندتان را کنترل کنید، محتوای نامناسب را مسدود کنید و محدودیت‌های زمان نمایش را تعیین کنید.

اگر می‌خواهید از هویت کامل محافظت کنید، می‌توانید با LifeLock به یک طرح Norton 360 Deluxe ارتقا دهید، که از شما در برابر سرقت هویت محافظت می‌کند و اگر قربانی جنایت هستید، شما را با یک متخصص بازیابی هویت (فقط ایالات متحده) مرتبط می‌کند. به خاطر داشته باشید که برنامه های Norton LifeLock از ۱۰۰ دلار برای سال اول شروع می شود و با تمدیدهای بعدی گران تر می شود.

Bitdefender Total Security

اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که سوراخی در جیب شما نسوزد، بیت دیفندر یکی از بهترین هاست. این آنتی ویروس رایگان برای ویندوز ارائه می دهد، اما اگر می خواهید یک برنامه حفاظتی جامع تر داشته باشید، Bitdefender Total Security یک گزینه عالی است طرح Total Security برای پنج یا ۱۰ دستگاه در دسترس است و قیمت آن از ۳۹٫۹۹ دلار در سال شروع می شود.

Bitdefender Total Security ویندوز، macOS، اندروید و iOS را پوشش می دهد. همه برنامه های Bitdefender شامل محافظت های استاندارد در برابر بدافزارها، باج افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و حملات وب هستند، اما Total Security همچنین شامل فایروال حفظ حریم خصوصی و محافظت هایی برای میکروفون و وب کم شما است. این طرح همچنین با کنترل‌های والدین برای همه دستگاه‌های شما ارائه می‌شود.

ویژگی های دیگر عبارتند از محافظت در شبکه های اجتماعی، یک خردکن فایل برای حذف تمام آثار یک فایل حذف شده و یک بهینه ساز با یک کلیک برای افزایش سرعت دستگاه شما. در حالی که Bitdefender شامل VPN است، استفاده از آن به ۲۰۰ مگابایت در روز برای هر دستگاه محدود شده است. در نتیجه، ممکن است لازم باشد مشترک دیگری شوید سرویس VPN (شما می توانید Bitdefender Premium VPN را به عنوان یک افزونه خریداری کنید) یا به برنامه های امنیتی Premium یا Ultimate Security Bitdefender ارتقا دهید.

McAfee Total Protection

حفاظت کامل McAfee plan یک برنامه آنتی ویروس محبوب است که با اکثر سیستم عامل ها از جمله Windows، macOS، iOS، Android و Chromebook سازگار است. طرح Total Protection Essential پنج دستگاه را پوشش می دهد و برای سال اول ۳۹٫۹۹ دلار قیمت دارد. اگر آن را بخرید آمازونشما می توانید آن را با نرخ تخفیف ۲۴٫۹۹ دلار دریافت کنید.

McAfee Total Protection دارای آنتی ویروس، نظارت بر هویت و محافظت در برابر کلاهبرداری است. ابزار Protection Score به شما امکان می دهد امنیت آنلاین خود را بررسی کرده و نقاط ضعف احتمالی را شناسایی کنید. طرح آنتی ویروس تاریک وب را برای آدرس ایمیل شما اسکن می کند (حداکثر ۱۰ آدرس ایمیل را نظارت می کند) و اطلاعات شخصی. ویژگی های دیگر شامل VPN داخلی، مدیر رمز عبور، حذف ردیاب و خردکن فایل است.

اگر می‌خواهید در دستگاه‌های نامحدود از آنتی ویروس محافظت کنید، می‌توانید به جای آن به یکی از برنامه‌های McAfee+ ارتقا دهید. این‌ها به‌عنوان طرح‌های فردی یا خانوادگی (دو بزرگسال و چهار کودک) در دسترس هستند و ویژگی‌های اضافی مانند کنترل‌های والدین، پاک‌سازی حساب آنلاین، و پوشش سرقت هویت و بازیابی (فقط با McAfee+ Advanced) را ارائه می‌دهند.

آواست وان

Avast نیز مانند Bitdefender یک گزینه آنتی ویروس رایگان دارد، اما اگر راه حل موثری می خواهید، باید به یکی از برنامه های پولی آن ارتقا دهید. آواست وان یک طرح جامع است که بیش از محافظت از آنتی ویروس را شامل می شود. شما می توانید از یک طرح فردی (حداکثر پنج دستگاه) با ۴٫۱۹ دلار در ماه یا یک طرح خانوادگی (حداکثر ۳۰ دستگاه) با ۵٫۷۹ دلار در ماه انتخاب کنید. Avast One با ویندوز، مک، iOS و اندروید سازگار است.

Avast One ویروس ها و بدافزارها را مسدود می کند و دارای محافظت باج افزار است که مانع می شود هکرها از دسترسی به اطلاعات شما. می‌تواند دانلودهای ناامن را مسدود کند، همه برنامه‌های رایانه شخصی شما را کنترل کند و برنامه‌های ایمیل شما را برای پیوست‌های مشکوک اسکن کند. علاوه بر این، شبکه خانگی و دستگاه های متصل شما را از نظر آسیب پذیری اسکن می کند.

Avast One همچنین شامل یک VPN نامحدود با بیش از ۵۰ مکان در سراسر جهان است و به شما امکان می دهد برای اشتراک های جریان خود از محتوای مسدود شده جغرافیایی استفاده کنید. سایر ویژگی‌ها عبارتند از نظارت بر وب‌کم، مدیر رمز عبور، و محافظت و پوشش سرقت هویت (فقط برای طرح پلاتینیوم ۹٫۹۹ دلار در ماه).

Malwarebytes Premium

Malwarebytes بیشتر به دلیل ابزار حذف بدافزار رایگان خود شناخته شده است، اما این شرکت همچنین دارای یک ابزار حذف بدافزار است Malwarebytes Premium اشتراک، ابونمان. در حالی که Malwarebytes می تواند رایانه شما را از نظر تهدید اسکن کند، برای حذف بدافزار از رایانه آلوده نیز عالی است. شما می توانید از طرح های استاندارد (یک دستگاه یا سه دستگاه) یا پلاس (سه یا پنج دستگاه) انتخاب کنید. قیمت ها از ۳٫۷۵ دلار در ماه برای طرح استاندارد شروع می شود.

Malwarebytes در برابر ویروس ها، بدافزارها، جاسوس افزارها و باج افزارها محافظت می کند. این شامل محافظ مرورگر، a افزونه مرورگر که با کروم کار می کند، فایرفاکس، اج و سافاری که تبلیغات را حذف می کند، ردیاب های شخص ثالث را متوقف می کند و صفحات وب مخرب را مسدود می کند. یک VPN نیز گنجانده شده است، با دسترسی به بیش از ۴۷۵ سرور پراکنده در ۳۰ کشور، اما این فقط در طرح پلاس موجود است.

Malwarebytes با Windows، Mac، iOS، Android و Chrome OS سازگار است، اما برخی از ویژگی‌ها، مانند brute force و حفاظت حذف نصب، فقط برای دستگاه‌های Windows در دسترس هستند. علاوه بر این، فاقد ویژگی‌های اضافی است که ممکن است در نرم‌افزار آنتی‌ویروس سنتی پیدا کنید، مانند محافظت از وب‌کم و مدیر رمز عبور. در برابر سرقت هویت محافظت نمی کند و از شما می خواهد که به طور جداگانه در یکی از طرح های محافظت از سرقت هویت آن مشترک شوید.

حداکثر امنیت Trend Micro

Trend Micro در درجه اول به دلیل امنیت سازمانی شناخته شده است، اما همچنین دارای برنامه های آنتی ویروس برای استفاده شخصی است. این حداکثر امنیت Trend Micro این طرح برای یک سال ۴۹٫۹۵ دلار قیمت دارد (در حال حاضر به ۳۴٫۹۹ دلار تخفیف داده شده است بهترین خرید) و شامل محافظت حداکثر برای پنج دستگاه است. با ویندوز، مک، کروم، iOS و اندروید سازگار است. این نرم افزار آنتی ویروس دارای حفاظت قوی از کلاهبرداری و باج افزار است و از هوش مصنوعی برای شناسایی تهدیدات بدافزار در حال ظهور استفاده می کند.

نرم افزار Trend Micro شامل یک ابزار بانکی مفید به نام Pay Guard است که یک نسخه امن از مرورگر شما را باز می کند تا بتوانید با خیال راحت تراکنش های مالی را انجام دهید. سایر ویژگی ها شامل کنترل والدین، یک مدیر رمز عبورو یک ویژگی حریم خصوصی رسانه های اجتماعی. اگر می‌خواهید ویژگی‌های دیگری مانند نظارت Dark Web و VPN شخصی را داشته باشید، باید به مجموعه امنیتی Premium ارتقا دهید. این طرح برای سال اول ۵۹٫۹۵ دلار قیمت دارد و حداکثر ۱۰ دستگاه را پوشش می دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1447749/most-popular-anti-virus-programs-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *