۶۰٪ در اشتراک ۳ ماهه Audible صرفه جویی کنید

TL;DR: اشتراک سه ماهه در قابل شنیدن فقط با ۲٫۹۹ پوند در ماه به فروش می رسد و ۶۰٪ در قیمت لیست صرفه جویی می کند.


قابل شنیدن (اشتراک ۳ ماهه)

۲٫۹۹ پوند در ماه در آمازون (۶۰٪ تخفیف)



از چه چیزی می توان انتظار داشت جمعه سیاه? شما هرگز نمی توانید روی معاملات حساب کنید هدفون، بلندگوها، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها، اگرچه احتمال این موارد هنوز بسیار زیاد است. چیزی که همیشه می توانید به آن تکیه کنید، معاملات در طیف وسیعی از خدمات آمازون است. این به معنای تخفیف در Amazon Music، Kindle Unlimited و Audible است.

اشتراک سه ماهه در قابل شنیدن در حال حاضر فقط با ۲٫۹۹ پوند در ماه به فروش می رسد و ۶۰٪ در قیمت لیست صرفه جویی می کند. این قرارداد جمعه سیاه شامل اعتباری است که هر ماه برای خرید هر کتاب صوتی از بزرگترین مجموعه مطالب جهان، صرف نظر از قیمت و شامل آخرین پرفروش‌ها، در نظر گرفته می‌شود.

این پیشنهاد ویژه برای اعضای فعلی Audible (یا هر کسی که عضویت خود را در ماه گذشته لغو کرده است) در دسترس نیست. پس از دوره تبلیغاتی، اشتراک به طور خودکار با ۷٫۹۹ پوند در ماه تمدید می شود. هر چند می‌توانید این عملکرد را در هر زمانی لغو کنید، بنابراین فشاری برای پرداخت چیزی بیشتر از قیمت معامله وجود ندارد.

اعضای قابل شنیدن به هزاران نسخه اصلی قابل شنیدن دسترسی نامحدود دارند. پادکست هاو کتاب های صوتی ۶۰٪ صرفه جویی در یک اشتراک سه ماهه برای شنیدن این جمعه سیاه.

موضوعات
آمازون
جمعه سیاه

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/uk/deals/black-friday-deal-audible

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *