۷ ارتقاء فناوری نوآورانه برای حداکثر راحتی در ون کمپر شما

۷ ارتقاء فناوری نوآورانه برای حداکثر راحتی در ون کمپر شما

در حالی که سفر با ون کمپر می‌تواند فرصت‌هایی برای پیاده‌روی در طبیعت زیبا یا بازدید از ساحل فراهم کند، به ناچار زمان‌های بیکاری وجود خواهد داشت. از آنجایی که نمی توان هر دقیقه را با ماجراجویی آدرنالین پر کرد، ایده خوبی است که سرگرمی های درون کشتی داشته باشید. چه نیاز به ارتقا داشته باشید یا بخواهید چیزی را در ساخت کمپر سفارشی خود نصب کنید، سرگرمی ضروری است.

اگر دکل خود را ساخته باشید، آزادی بسیار بیشتری با کارهایی که می توانید انجام دهید خواهید داشت. اکثر مردم مایلند تلویزیونی با سیستم صوتی یکپارچه داشته باشند که از طریق بلوتوث به آن متصل شود. داشتن تلویزیون دوتایی به عنوان مانیتور مفید است و استفاده از سیستم بازی نیز محبوب است. محبوب بسیاری از مسافران تلویزیون هایی هستند که با ولتاژ ۱۲ ولت DC به جای ۱۲۰ ولت AC در خانه ها کار می کنند. طیف وسیعی از اندازه ها در دسترس هستند و می توان آنها را به روش های مختلفی مطابق با نیازهای شما نصب کرد. این می‌تواند روی سقف با یک لولای پایین‌رونده، روی یک بازوی دیواری، یا برخی از آن‌ها با یک لولا به‌صورت همسطح روی دیوار نصب شوند تا برای مشاهده به بیرون تاب بخورند.

صرف نظر از این، افزودن صدای پیشرفته ضروری است. این می تواند به سادگی یک نوار صوتی استاندارد باشد، اما نصب کنندگان باهوش می توانند تنظیم چند بلندگو را با آمپلی فایرها و ساب ووفرها مخفی کنند و یک تجربه سینمای سیار را از دید پنهان کنند. در پایان، صدا را می توان با چیزی به سادگی یک بلندگوی بلوتوث برای یک استودیوی کامل ضبط سیار ارائه کرد، همانطور که یک مرد کارآفرین از بریتانیا انجام داده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1445805/camper-van-tech-van-life/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *