۷ ویژگی جدید و شیرین اندروید به گوشی شما می آید

دارندگان پیکسل می دانند ویژگی کاهش می یابد، زیرا آنها روش Google برای افزودن مداوم ارزش به دستگاه ها هستند. با هر به‌روزرسانی بزرگ سه ماهه، Google ایده‌های نرم‌افزاری جدیدی را روی تلفن‌ها و تبلت‌های Pixel پرتاب می‌کند تا همه چیز را سرگرم‌کننده و تازه نگه دارد. برای کسانی که از نزدیک دنبال نمی‌کنند، گوگل این کار را برای پلتفرم اندروید نیز انجام می‌دهد. ما کاهش ویژگی‌های Android را برای سامسونگ، وان پلاس و سایر دستگاه‌های اندرویدی دریافت می‌کنیم، درست مانند آنچه در زیر در مورد آن صحبت می‌کنیم.

در این جدیدترین کاهش ویژگی اندروید، Google در حال اضافه کردن بهبودهایی به پیام‌های Google (ویرایش!)، Google Home و Wear OS است، در حالی که ویژگی‌های جدیدی مانند کلیدهای دیجیتال ماشین، ترکیب‌های بیشتر Emoji Kitchen، و قابلیت اتصال فوری به Chromebooks را ارائه می‌کند.

۷ ویژگی جدید و شیرین اندروید به گوشی شما می آید

در حال ویرایش پیام های GOOGLE: درست است، اکنون می توانید پیامی را که در Google Messages ارسال کرده اید ویرایش کنید. گوگل در حال ارائه این ویژگی است و به کاربران یک پنجره ۱۵ دقیقه ای برای ویرایش پیام های گروهی یا تک به تک پس از ارسال آنها می دهد. برای انجام این کار، یک پیام را برای مدت طولانی فشار دهید و سپس روی دکمه مداد کوچک/ویرایش در بالا ضربه بزنید تا کلمات خود را تنظیم کنید. این فقط با پیام های RCS کار می کند.

ویجت موارد دلخواه صفحه اصلی Google: برنامه Google Home در حال دریافت یک ابزارک جدید سرگرم کننده برای موارد دلخواه است که می تواند به صفحه اصلی اضافه شود. این ویجت به شما امکان می دهد همه چیز از تغییر دما گرفته تا مشاهده زنگ در و تنظیم نور را انجام دهید. ویجت همچنین به اندازه کافی پیشرفته است که می توان آن را به اشکال مختلف تغییر اندازه داد تا در صورت داشتن بیش از چند مورد، موارد دلخواه را نشان دهد.

برای دسترسی به این ویجت Favorites جدید، گوگل می گوید که باید برای پیش نمایش عمومی برنامه Google Home ثبت نام کنید. می توانید ثبت نام کنید اینجا.

هات اسپات های فوری، تعویض تماس: به زودی، می‌توانید از تلفن خود به رایانه لوحی Android یا Chromebook خود به یک نقطه اتصال فوری متصل شوید. این خیلی خوب است، اما Google همچنین به شما اجازه می‌دهد تا با فشار دادن دکمه Cast، تماس‌های Google Meet را بین تلفن‌ها و تبلت‌ها به‌طور یکپارچه انتقال دهید.

به نظر می رسد گوگل این ویژگی را از طریق یک ناحیه Devices & Sharing در تنظیمات گوشی شما تنظیم می کند که گزینه ای به نام “Cross-Device Services” دارد. در این منطقه، می‌توانید دستگاه‌هایی را که می‌خواهید با هم گروه‌بندی کنید انتخاب کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا ارسال تماس و اشتراک‌گذاری اینترنتی را به اشتراک بگذارند یا خیر.

GOOGLE HOME ON WEAR OS: فراتر از ویجت جدید Favorites برای صفحه اصلی تلفن شما، Google همچنین یک Favorites Tile برای Wear OS ارائه می کند که به شما امکان می دهد دستگاه های خانه هوشمند خود را به راحتی از مچ تنظیم کنید. مانند ویجت، می توانید میانبرهای این کاشی را سفارشی کنید.

WEAR OS دریافت پی پال: در مورد مچ دست، Google Wallet در Wear OS اکنون می‌تواند با PayPal در ایالات متحده و آلمان پرداخت انجام دهد.

آشپزخانه Emoji گسترش می یابد: Emoji Kitchen که ابزار احمقانه مخلوط کردن ایموجی های گوگل است، ترکیبات جدیدی را اضافه کرده است که شامل توپ دیسکو و هدفون می شود.

کلیدهای دیجیتالی بیشتر خودرو: در نهایت، گوگل پشتیبانی از کلید دیجیتال خودرو را برای خودروهای بیشتری ارائه می‌کند که از مدل‌های انتخابی MINI شروع می‌شود. آنها قصد دارند “به زودی” را برای انتخاب خودروهای مرسدس و پولستار نیز گسترش دهند. ما سعی می کنیم لیستی از ماشین ها را برای شما تهیه کنیم.

چیزهای مناسبی در آنجا وجود دارد، درست است؟

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/30/7-new-features-are-coming-to-android-your-devices-google-messages-home-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *