۸ چالش برای سخت تر کردن زندگی سیمز شما

بازی شبیه سازی زندگی سیمز ۴ به بازیکنان این امکان را می دهد که در انبوهی از فانتزی های لذت بخش، مانند داشتن خانه شخصی، داشتن یک شغل رضایت بخش، و در یک رابطه محبت آمیز با کسی که شما را دوست دارد. با این حال، هنگامی که سرگرمی در این رویاها را به پایان رساندید، چالشی برای خود می تواند سرگرم کننده باشد.

سیمز طرفداران اختراع کرده اند یک تن چالش برای ادویه‌تر کردن جعبه شنی، مجموعه‌ای از قوانین موضوعی و خود تحمیلی را ارائه کنید تا بازی شما تازه و جالب باشد – و زندگی سیمز شما بسیار دشوارتر شود. عملاً هر چالشی نیز دارای تغییراتی است، بنابراین می‌توانید مجموعه قوانینی را با هم ترکیب کنید و مطابقت دهید که چگونه می‌خواهید بازی کنید.

این چالش ها باعث می شود سیمزمعمولاً گیم‌پلی ملایم سخت‌تر، اما رضایت‌بخش‌تر است. ساختن یک عمارت سرگرم کننده است، اما زمانی لذت بخش تر می شود که سیم خود را به ازای هر سیمولئونی که وارد آن می شود تماشا کرده باشید.

یک تعدادی از بهترین هاش اینجاست سیمز چالش هایی برای کمک به جهنم شدن زندگی عروسک های دیجیتال شما.

۱٫ چالش Rags to Riches

یکی از لذت بخش ترین و شناخته شده ترین سیمز چالش ها، چالش Rags to Riches دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد با یک سیم کارت در یک زمین خالی شروع کنید، بدون هیچ دوست یا سیمولون به نام آنها، و به سمت داشتن خانه، خانواده و هر آسایشی که یک سیم می تواند آرزو کند، ادامه دهید.

البته، این چالش به سادگی یافتن شغل و پس انداز نیست. معیارهای خود تحمیلی خاصی وجود دارد که باید قبل از هر نقطه عطفی رعایت شوند، اگرچه سختی آنها بستگی به قوانینی دارد که شما از آنها پیروی می کنید. شما ممکن است نیاز به پرداخت یک ۵۰۰ هزینه درخواست شغل سیمولئون قبل از شروع حرفه خود، یا ممکن است نیاز داشته باشید یک خانه کامل بساز به منظور ارائه آدرس منزل به کارفرمای خود در هر صورت، احتمالاً در حال انجام کاپ‌سرفینگ زیادی خواهید بود.

چالش Rags to Riches به اندازه کافی وجود داشته است که انواع مختلفی از آنها وجود دارد قوانین مختلف، به شما این امکان را می دهد که ترکیبی از محدودیت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید که به بهترین نحو با نحوه بازی شما مطابقت دارد. سیمز شما ممکن است بدبخت باشد، اما مجبور نیستید.

۲٫ چالش بیوه سیاه

آیا واقعاً The Sims را بازی می‌کنید، اگر در قتل‌های قدیمی و خوب افراط نکنید؟ نه نیستی. در چالش سیاه بیوه (یا بیوه).هدف شما این است که با یک شخص خاص ملاقات کنید، یک عاشقانه طوفانی داشته باشید، ازدواج کنید – سپس گرفتار یک رابطه جنسی شوید و همسر جدید خود را به خاطر شبیه سازی هایش بکشید.

با این حال، انجام یک قتل و گذراندن بی سر و صدا بقیه روزهای خود را در آسایش متوسط ​​کافی نیست. یک بیوه سیاه نیاز به تغذیه دارد و بدون داشتن حداقل ۱۰ سنگ قبر در زیر کمربند خود راضی نمی شود. خوشبختانه، خیانت شما به این معنی است که قبلاً باید یک مگس ناآگاه در وب شما گیر کرده باشد، حلقه بعدی در زنجیر زنجیر مرده شما.

چالش Black Widow به شما اجازه نمی دهد شغلی داشته باشید، زیرا ماترکشی زمانی که به درستی انجام شود یک شغل پرسود است و نمی توانید فردی را که قبلاً ازدواج کرده است اغوا کنید زیرا پول او را دریافت نمی کنید. به غیر از این، نحوه به دام انداختن و از بین بردن افراد بدبخت تا حد زیادی به طرح های ماکیاولیستی شما بستگی دارد.

۳٫ چالش میراث

چالش میراث کمی شبیه به چالش Rags to Riches است که با یک سیم کارت نسبتاً فقیر شروع می‌کنید. با این حال، به جای اینکه برای زنده ماندن بدون هیچ چیزی به نام خود بگردید، در حال ساختن یک سلسله ۱۰ نسل هستید.

هدف چالش میراث، تشکیل خانواده، جمع آوری ثروت و سپس انتقال آن به فرزندانتان است. سپس آنها همین کار را انجام می دهند، آن را به فرزندان خود منتقل می کنند، آنها آن را به فرزندان خود می دهند و غیره. این بدان معناست که شما می توانید سال ها یک خانواده مجرد را دنبال کنید و ببینید که چگونه تصمیمات اولیه شما بر زندگی نوه های شما تأثیر می گذارد.

شما اجازه ندارید هیچ سیمز دیگری بجز اولین بنیانگذار خانواده خود ایجاد کنید، که این موضوع باعث می شود با چه کسی ازدواج کنید و چگونه فرزندان خود را بزرگ کنید. همچنین اگر اوضاع آنطور که دوست دارید پیش نرود، نمی توانید پیری را خاموش کنید یا دوباره راه اندازی کنید – درست مانند زندگی واقعی.

فرقی نمی کند که شما به طور تصادفی خانه را آتش بزنید یا بچه های تان بداخلاق شوند. شما فقط باید سیمزهایی را که با آنها سر و کار دارید بازی کنید.

۴٫ چالش ۱۰۰ کودک

یکی دیگر از چالش های معروف سیمز، هدف از ۱۰۰ چالش کودک داشتن ۱۰۰ نوزاد در کمترین نسل ممکن است. این در زندگی واقعی کاملاً وحشتناک خواهد بود و من هرگز به کسی توصیه نمی کنم که این کار را به خاطر سلامت روانی و یکپارچگی ساختار رحم انجام دهد. خوشبختانه، سیمزها به همان محدودیت های فیزیکی که ما را محدود می کند، مبتلا نیستند.

برای این چالش با یک سیم کارت شروع می‌کنید و تا جایی که می‌توانید بچه‌های زیادی را بیرون بیاورید (البته همه از پدران مختلف). سپس، زمانی که دیگر در سنین باروری نیستید، وظایف کارخانه کودک خود را به دختر بزرگ‌تان واگذار می‌کنید. او سنت وحشتناک خانواده را ادامه می دهد و آن را تا زمانی که ۱۰۰ سیمز جدید متولد شده اند، ادامه می دهد.

چالش ۱۰۰ کودک فقط تولید مثل نیست. شما همچنین باید بفهمید که وقتی همه این بچه ها را به دنیا آوردید، چه کار کنید. شما مجاز نیستید آنها را به خدمات اجتماعی بدهید و یا آنها را دور بیندازید، به این معنی که باید تخمگذاری خود را تا زمانی که به اندازه کافی بزرگ شوند تا از خانه خارج شوند، افزایش دهید. شما نمی توانید یک پرستار بچه هم استخدام کنید، بنابراین احتمالاً همه چیز خیلی سریع بسیار آشفته خواهد شد.

۵٫ چالش پرنسس دیزنی

اگر اقتباس های لایو اکشن دیزنی شما را ناامید کرد، تنظیم بازسازی های مدرن در سیمز می تواند به تسکین نوستالژی شما کمک کند چالش پرنسس دیزنی یک چالش نسلی است که هر نسل جدید داستان یک قهرمان دیزنی متفاوت را تقلید می کند.

نسل اول با اولین شاهزاده خانم دیزنی سفید برفی شروع می شود که باید هفت فرزند با هفت ویژگی منفی متفاوت داشته باشد. وقتی این بچه ها بزرگ می شوند، یکی از آنها سیندرلا می شود. آنها از خانه مراقبت می کنند و تا زمانی که مادرشان فوت نمی کند نمی توانند ازدواج کنند و یکی از فرزندانشان تبدیل به یک جاه طلب غذاخوری تیانا می شود. این در نسل‌های بعدی ادامه می‌یابد، از آرورا به آنا تا راپونزل به بل.

این چالش برای سیمز بازیکنانی که از داستان‌گویی با سیم‌های خود لذت می‌برند. چالش پرنسس دیزنی به جای هدف گذاری برای یک هدف خاص، ساختاری را ارائه می دهد که بازیکنان می توانند از آن برای بافتن یک روایت استفاده کنند. قوانین همچنین به شما عرض جغرافیایی زیادی می دهد و به شما امکان می دهد شخصیت های افسانه ای ersatz خود را تزئین و کشف کنید.

۶٫ چالش دهه ها

چالش دهه ها همچنین شما در طول نسل ها بازی کرده اید، و از یک خانواده پیروی می کنید که رشد می کند. پیچ و تاب این است که شما باید طوری زندگی کنید که انگار در آغاز دهه ۱۸۹۰ است، با تمام محدودیت های تکنولوژیکی و اجتماعی که این امر مستلزم آن است.

این بدان معنی است که نسل اول شما نمی تواند از برق استفاده کند، نمی تواند توالت داخلی داشته باشد و فقط مجاز به ازدواج در قومیت خود است. سیمز شما سپس با نسل بعدی به دهه ۱۹۰۰ نقل مکان می کند و به آنها لوله کشی داخلی، روشنایی برق و مشاغل می دهد – البته فقط برای مردان.

هر نسل یک دهه به آن اضافه می کند، از دهه ۱۹۱۰ و جنگ جهانی اول (سیم های مرد به طور تصادفی کشته می شوند)، دهه ۱۹۳۰ و رکود بزرگ (همه شغل خود را از دست می دهند)، و انقلاب جنسی و جنبش حقوق مدنی در دهه ۱۹۶۰ (همجنس گرایان و بین نژادی). روابط مجاز است). سیمزهای شما حتی در دهه ۱۹۹۰ به پیش‌سازان Y2K تبدیل شدند و وحشت عجیب و غریب پیرامون باگ هزاره را دوباره ایجاد کردند.

۷٫ چالش لیسانس/لیسانس

عشق در حال حاضر یک بازی است، اما چالش لیسانس/لیسانس به شما این امکان را می دهد که آن را به یک بازی در داخل یک بازی تبدیل کنید (با فرض اینکه اعتقاد دارید واقعیت نمایش می دهد لیسانس به جای شهوت و تماشا، به عشق واقعی بپردازید).

در این چالش، شما یک خانواده متشکل از هشت سیم مجرد و غیرمرتبط ایجاد می‌کنید که یکی از آنها لیسانس یا لیسانس تعیین شده شما است. سپس می‌توانید همه آنها را بشناسید، به قرار ملاقات‌ها و گردش‌های گروهی بروید، قبل از حذف سیم کارتی که کمترین سازگاری را با لیسانس شما دارد هر سه روز یکبار. همه چیز با یک پیشنهاد ازدواج به پایان می رسد که من مطمئن هستم که منجر به یک رابطه سالم و طولانی مدت خواهد شد.

از نظر فنی قوانین این چالش شما را ملزم می کند که یک سیم کارت را پس از حذف، از کلبه عشق تبعید و دیگر برنگردید از خانه خارج کنید. با این حال، احتمالاً قرار دادن یک چرخش Black Widow روی آن جالب‌تر خواهد بود.

۸٫ چالش نمایش ترومن

سیمز در حال حاضر بسیار است نمایش ترومن– از بسیاری جهات، شما را به عنوان کارگردانی قادر مطلق قرار می دهد که زندگی نامعلوم سیمز شما را هدایت می کند. این چالش نمایش ترومن این یک گام جلوتر می رود و به شما امکان می دهد همه افراد موجود در بازی خود را کنترل کنید، به جز “ترومن” عنوان دار.

در این چالش شما باید یک سیم کارت را از کودکی بزرگ کنید، مطمئن شوید که آنها در مدرسه خوب عمل می کنند، شغل پیدا می کنند، دوست پیدا می کنند و ازدواج می کنند. همه چیزهای استاندارد سیم کارت. چیزی که استاندارد نیست این است که شما اجازه ندارید مستقیماً سیم کارت خود را کنترل کنید و فقط می توانید از طریق تعامل با دیگران بر کارهایی که آنها انجام می دهند تأثیر بگذارید. این بدان معنی است که شما باید با اراده آزاد سیم کارت خود بازی کنید.

اگر سیم کارت شما ۱۰۰۰۰۰ سیمولون را قبل از مرگ در سنین پیری جمع کند، برنده خواهید شد، و هرگز متوجه نشوند که تمام زندگی آنها یک واقعیت نمایشی به دقت سازماندهی شده بود، همه افراد اطراف آنها بازیگر بودند و هرگز عشق واقعی را تجربه نکرده بودند. کل سناریو مسلماً از نظر اخلاقی مشکوک است، اما چیست سیمز چرا که اگر مرزهای اخلاقی را آزمایش نکنیم؟


مقدار زیادی از … وجود دارد دیگر سیمز چالش ها انتخاب کنید که آیا هیچ یک از این موارد به نظر شما جذاب نیست یا حتی می توانید خودتان را بسازید. اگر قوانینی را بیشتر آزاردهنده می‌دانید تا سرگرمی، خود را موظف به رعایت قوانین نکنید. گاهی اوقات شما فقط به یک نیاز دارید غرق شدن خوب قدیمی.

به روز رسانی: ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳، ۵:۱۸ بعد از ظهر AEDT این مقاله در ابتدا در اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شد و از آن زمان در نوامبر ۲۰۲۳ به روز شده است.

موضوعات
بازی


منبع: https://mashable.com/article/the-sims-4-best-challenges

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *