Amazon Prime اکنون با دسترسی با تخفیف به خدمات بهداشتی One Medical ارائه می شود

مشترکین آمازون پرایم اکنون به یک تخفیف عمیق دسترسی دارند یکی پزشکی عضویت در خدمات مراقبت های اولیه این شرکت امروز اعلام کرد که اعضای Prime می توانند با تنها ۹۹ دلار در سال یا ۹ دلار در ماه ثبت نام کنند. هزینه عضویت One Medical به طور معمول سالانه ۱۹۹ دلار است. علاوه بر طرح انفرادی، اعضای Prime که در One Medical ثبت‌نام می‌کنند می‌توانند تا پنج نفر دیگر را با قیمت ۶ دلار اضافه کنند.

آمازون در سال ۲۰۲۲ خرید One Medical را اعلام کرد قرارداد ۳٫۹ میلیارد دلاری را در ماه فوریه نهایی کرد، زمانی که شروع به ارائه تخفیف موقت برای عضویت One Medical با ۱۴۴ دلار در سال کرد. اکنون آن را حتی بیشتر کاهش داده است. وان مدیکال دارای مطب پزشک در شهرهای بزرگ در سراسر ایالات متحده است، که همه آنها برای اعضای Prime که ثبت نام می کنند در دسترس خواهند بود. تمام خدمات بهداشتی اولیه، از خدمات فیزیکی سالانه و نگهداری برای بیماری های مزمن تا ویزیت های یک روزه بیمار را ارائه می دهد. One Medical همچنین مراقبت مجازی شبانه روزی، یا ویزیت از راه دور، و خدمات آزمایشگاهی را ارائه می دهد. هر چند عضویت هزینه بازدید را پوشش نمی دهد. بیماران همچنان باید از طریق بیمه خود صورتحساب بپردازند یا از جیب خود پرداخت کنند.

آمازون در سال‌های اخیر به شدت به بخش مراقبت‌های بهداشتی فشار آورده است، با خدمات نسخه‌نویسی و حتی کلینیک مجازی مبتنی بر ویدئو و متن خود که اکنون در میان مزایای اشتراک Prime است. شرکت آن را ساخته است کلینیک آمازون برای همه ایالت ها در دسترس است در ایالات متحده در طول تابستان، و شروع به ارائه نسخه های عمومی با ۵ دلار در ماه با RxPass خود در ابتدای سال. آمازون نیز عرضه را آغاز کرده است تحویل پهپاد برای نسخه در ایستگاه کالج، تگزاس.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-prime-now-comes-with-discounted-access-to-one-medical-health-services-161500277.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazon-prime-now-comes-with-discounted-access-to-one-medical-health-services-161500277.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *