Apple Music Classical به iPad می آید

Apple Music Classical امروز در اپ استور به روز شد و در دسترس بودن آن را فراتر از iPhone و Android گسترش داد تا برای اولین بار آن را به iPads (از طریق ۹to5Mac). اپل موزیک کلاسیک Apple را در فروشگاه Google Play منتشر کرد مارس.

Apple Music Classical به iPad می آید
نسخه ۱٫۱ برنامه اپل شامل یک رابط است که به طور خاص برای صفحه نمایش بزرگتر iPad طراحی شده است، با نوار کناری ناوبری و کنترل های پخش رسانه در امتداد پایین صفحه.

در سال ۲۰۲۱، اپل اعلام کرد که داشته است خریداری شده است سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic است و آن را از طریق یک برنامه جدید اختصاص داده شده به این ژانر در Apple Music قرار می دهد. اپل موزیک کلاسیک اپل را در سال جاری راه اندازی کرد مارسارائه یک تجربه مستقل برای کشف و گوش دادن به موسیقی کلاسیک.

برنامه Apple Music Classical به مشترکین Apple Music دسترسی به بیش از پنج میلیون آهنگ موسیقی کلاسیک، از جمله نسخه‌های جدید با کیفیت بالا، علاوه بر صدها لیست پخش انتخاب‌شده، هزاران آلبوم انحصاری، و ویژگی‌های دیگر مانند بیوگرافی آهنگساز و غواصی عمیق در آثار کلیدی را ارائه می‌دهد. . .

این برنامه رابط کاربری ساده تری را برای تعامل با موسیقی کلاسیک به طور خاص ارائه می دهد. برخلاف برنامه Apple Music موجود، Apple Music Classical به کاربران امکان می دهد بر اساس آهنگساز، کار، رهبر، شماره کاتالوگ و موارد دیگر جستجو کنند. کاربران می توانند اطلاعات دقیق تری را از یادداشت ها و توضیحات سرمقاله دریافت کنند.

اپل با استفاده از پالت‌های رنگی و ارجاعات هنری مربوط به دوره کلاسیک مربوطه، با استفاده از پالت‌های رنگی و ارجاعات هنری مربوط به دوره کلاسیک، پرتره‌های دیجیتالی با وضوح بالا از آهنگسازان مشهوری مانند لودویگ ون بتهوون، فردریک شوپن و یوهان سباستین باخ را برای این اپلیکیشن سفارش داد و آثار هنری منحصر به‌فرد بیشتری در طول زمان اضافه می‌شوند. اپل با هنرمندان و موسسات موسیقی کلاسیک همکاری می کند تا محتوا و ضبط های انحصاری را ارائه دهد.

برچسب ها: Apple Music Classical


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/16/apple-music-classical-comes-to-ipad/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *