Apple TV شما به زودی با tvOS 17.2 ارتقاء جستجوی بزرگی دریافت خواهد کرد

دارندگان Apple TV اخیراً به‌روزرسانی‌های بزرگی را دریافت کرده‌اند tvOS 17 از جمله تماس های FaceTime، اما اکنون اپل در حال برنامه ریزی برای ارائه یک جایزه کوچک اما مهم در به روز رسانی قریب الوقوع tvOS 17.2 خود است.

همانطور که توسط زیگموند قاضی در X (توئیتر سابق)، آخرین نسخه بتای tvOS 17.2 با فشار دادن دکمه Siri روی کنترل از راه دور Apple TV، چه اتفاقی می افتد را تغییر می دهد. به‌جای فراخوانی ساده دستیار صوتی اپل، نوار جستجو را روی صفحه‌تان می‌پوشاند که به شما امکان می‌دهد «فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و موارد دیگر» را جستجو کنید (در بالا).

این ممکن است یک تغییر کوچک به نظر برسد، اما می تواند آن را راهی سریعتر برای یافتن چیزها در جعبه Apple TV کند. سیری همچنان یک روش مشهور برای جستجوی نمایش ها است و به نظر می رسد که به روز رسانی نرم افزار tvOS 17.2 به شما امکان می دهد نتایج جستجوی خود را فیلتر کنید.

اپل سیری را به‌طور کامل به یک سمت در رابط کاربری تازه‌شده‌اش هل نداده است – همچنان می‌توانید از دستیار صوتی برای جستجوی چیزها استفاده کنید، اما باید دکمه سیری را چند ثانیه نگه دارید تا اینکه یک بار روی آن ضربه بزنید.

این به روز رسانی همچنین تغییرات بزرگی را در برنامه Apple TV جعبه استریم ایجاد می کند. آزمایش‌کنندگان بتا دریافته‌اند که اکنون یک نوار کناری قابل تنظیم وجود دارد که به شما امکان دسترسی سریع به برنامه‌هایی را می‌دهد که با برنامه تلویزیون ادغام می‌شوند (که متأسفانه شامل مواردی مانند Netflix نمی‌شود). همچنین می‌توانید کانال‌ها و برنامه‌های ناخواسته را از این نوار کناری مخفی کنید.

در حالی که تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه نهایی tvOS 17.2 وجود ندارد، انتظار می‌رود این نسخه در ماه دسامبر، درست در زمان برگزاری ماراتن‌های تلویزیونی جشن شما، منتشر شود.

یک تقویت کنترل دیگر

Apple TV شما به زودی با tvOS 17.2 ارتقاء جستجوی بزرگی دریافت خواهد کرد

(اعتبار تصویر: اپل)

کنترل از راه دور سیری اپل پس از نسخه بسیار مسخره ای که همراه با آن عرضه شد، راه زیادی را پیموده است Apple TV 4K (2017). و در حالی که این به‌روزرسانی tvOS 17.2 سخت افزار آن را تغییر نمی‌دهد، می‌تواند یک پیشرفت کوچک اما مفید در نحوه استفاده از کنترل از راه دور باشد.

البته، این به‌روزرسانی به همه شکایات ما در مورد جعبه استریم رسیدگی نمی‌کند – و قبل از اینکه متقاعد شویم که تجربه نوار کناری جدید آن یک ارتقاء بزرگ است، باید با آن برنامه Apple TV به‌روزرسانی شده بازی طولانی‌تری داشته باشیم.

اما با وجود مشکلات و برچسب قیمت نسبتاً بالا، ما همچنان به Apple TV 4K (2022) به عنوان بهترین دستگاه پخش وجود دارد – و اضافه شدن اخیر برنامه‌های VPN جدید مانند ExpressVPN در tvOS 17 تنها موارد آن را در مقایسه با مواردی مانند Amazon Fire TV Stick 4K (2023).

تمام چیزی که Apple TV در حال حاضر به آن نیاز دارد برخی از برنامه های بازی ابری مانند Xbox و GeForce است – شاید آنها در نهایت در یک به روز رسانی بعدی مانند tvOS 18 ارائه شوند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/televisions/your-apple-tv-could-soon-get-a-big-search-upgrade-with-tvos-172

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *