AppsFlyer تجزیه و تحلیل داده DevtoDev را برای بازی‌ها و برنامه‌نویسان به دست می‌آورد

AppsFlyer تجزیه و تحلیل داده DevtoDev را برای بازی‌ها و برنامه‌نویسان به دست می‌آورد


شرکت بازاریابی دیجیتال AppsFlyer DevtoDev را خریداری کرده است، یک راه حل جامع تجزیه و تحلیل داده که برای توسعه دهندگان بازی و برنامه طراحی شده است.

این حرکت استراتژیک پیشنهادات اصلی AppsFlyer را در اندازه‌گیری بازاریابی، اسناد و تجزیه و تحلیل داده‌ها تقویت می‌کند. و این یک نقطه عطف مهم در توسعه AppsFlyer Privacy Cloud Marketplace جدید است.

AppsFlyer همچنین گفت که توانایی خود را برای برآوردن نیازهای در حال تکامل بازی‌های مدرن و کسب‌وکارهای دیجیتال تقویت می‌کند و یک توسعه طبیعی از مجموعه محصولات و منابع AppsFlyer برای بازی‌ها را برای شرکت‌های بازی ارائه می‌دهد.

DevtoDev که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد، در کمک به توسعه‌دهندگان در تجزیه و تحلیل بازی‌ها و برنامه‌هایشان، ارائه بینش‌های مبتنی بر داده‌ها برای بهینه‌سازی حفظ کاربر، افزایش تبدیل‌ها و ایجاد تجربیات شخصی‌سازی شده کاربر نقش اساسی داشته است. من نام آنها را دوست دارم، که آنها به عنوان “devtodev” می نویسند.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

دیمیتری کراوتسوف، مدیرعامل DevtoDev در بیانیه‌ای گفت: «دیدگاه ما در DevtoDev همیشه این بوده است که توسعه‌دهندگان بازی و اپلیکیشن‌ها را برای گرفتن بهترین تصمیمات مبتنی بر داده‌ها توانمند کنیم. “با پیوستن به نیروهای AppsFlyer، ما به توسعه دهندگان این امکان را می دهیم که از داده های یکپارچه، هوش مصنوعی و بینش برای ایجاد تجربیات قدرتمند و جذابی که باعث رشد کارآمد تجارت می شود، استفاده کنند.”

DevtoDev تجزیه و تحلیل داده ها را انجام می دهد.

ادغام فناوری‌های AppsFlyer و DevtoDev کل مجموعه داده‌های مشتری را در یک پلت‌فرم اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل داده قوی ادغام می‌کند و طیف متنوعی از ابزارها، بینش‌ها و تجربیات قدرتمند را برای غنی‌سازی چرخه عمر کاربر و تسریع رشد کسب‌وکار ارائه می‌دهد.

Oren Kaniel، مدیرعامل AppsFlyer، در بیانیه‌ای گفت: «فناوری، تیم و تخصص DevtoDev با AppsFlyer همخوانی کاملی دارد و هم‌افزایی را ایجاد می‌کند که نه تنها به رشد کسب‌وکار، بلکه یک رویکرد رویایی به آینده کمک می‌کند». این همکاری روحیه وحدت را در بین تیم های بازاریابی، محصول و کسب درآمد تقویت می کند و آنها را با یک اکوسیستم داده کاملاً یکپارچه توانمند می کند.

تحول دیجیتال در حال انجام، پیچیدگی نقش های بازاریابی را افزایش داده و بر اهمیت رشد مبتنی بر محصول در بخش های بازی و برنامه ها تأکید کرده است. از آنجایی که بازاریابان به طور فزاینده ای بر حفظ و ارزش طول عمر مشتری (LTV) تمرکز می کنند، تقاضا برای تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته افزایش یافته است.

همراه با تأکید فزاینده بر اقدامات حفظ حریم خصوصی و از دست دادن سیگنال اخیر، گسترش سیلوهای داده و ناسازگاری ها، فرآیند تصمیم گیری بازاریابی را پیچیده کرده است. خرید devtodev به توسعه‌دهندگان بازی و اپلیکیشن‌ها قدرت می‌دهد تا از تجزیه و تحلیل داده‌های جامع و یکپارچه و بینش‌های عملی استفاده کنند و در نتیجه فرصت‌های قوی برای رشد کارآمد را باز کنند.

دیمیتری کراوتسوف، بنیانگذار و مدیر عامل devtodev، دیدگاه خود را به اشتراک گذاشت و گفت: “دیدگاه ما در devtodev همیشه این بوده است که توسعه دهندگان بازی و برنامه را توانمند کنیم تا بهترین تصمیمات مبتنی بر داده را بگیرند. با پیوستن به AppsFlyer، ما به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهیم که از داده‌های یکپارچه، هوش مصنوعی و بینش‌ها برای ایجاد تجربیات قدرتمند و جذابی که باعث رشد کارآمد کسب‌وکار می‌شود، استفاده کنند.»

DevtoDev در خط مقدم راه حل های تجزیه و تحلیل ادغام شده با AppsFlyer’s Privacy Cloud Marketplace خواهد بود. AppsFlyer Data Clean Room به عنوان یک پلتفرم باز و قابل همکاری عمل خواهد کرد و ادغام DevtoDev بر تعهد AppsFlyer به آینده ای تاکید می کند که در آن کسب و کارها می توانند به طور یکپارچه خدمات شخص ثالث و مدل های هوش مصنوعی ارائه دهندگان مختلف را ادغام کنند و در عین حال از حفظ حریم خصوصی داده ها و کارایی عملیاتی اطمینان حاصل کنند.

کانیل گفت: «در طول دو دهه گذشته، محاسبات ابری و SaaS شرکت‌ها را مجبور کرده‌اند تا داده‌های مشتریان خود را با نهادهای مختلف به اشتراک بگذارند. اکنون، با ظهور سرویس‌های هوش مصنوعی و تمایل آن به حجم وسیع داده، ما یک تغییر پارادایم را پیشنهاد می‌کنیم: آوردن این سرویس‌ها یا مدل‌های هوش مصنوعی به داده‌ها، به جای ارسال داده‌ها به سرویس. این باعث افزایش انطباق، تسریع زمان به بازار عرضه می کند، و نیاز به جابجایی، کپی، یا اشتراک گذاری داده های کاربر را از بین می برد و از حداکثر حریم خصوصی و کارایی اطمینان حاصل می کند. همراه با DevtoDev، ما بسیار مفتخریم که نسل بعدی تجزیه و تحلیل رشد را بسازیم و اولین محصولات اندازه گیری حریم خصوصی را ارائه کنیم.”

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/appsflyer-acquires-devtodev-data-analytics-for-games-and-app-devs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *