Arkane Lyon در حال ساخت یک بازی Blade است و همه ما بسیار هیجان زده هستیم

Arkane Lyon، توسعه دهنده Deathloop، است بلید شکارچی خون آشام ساکن مارول. یک تریلر وجود دارد، اما فقط یک فیلم سینمایی بدون گیم پلی است. با این حال، این خبر بسیار هیجان انگیز است زیرا آرکان لیون تیم با استعداد پشت سر است طعمه و بی آبرو ۲. همچنین تیرانداز خون آشام را ساخت ردفال، که ایده های خوبی داشت که با برخی ایده های بسیار بد خدشه دار شد. در اینجا به امید بار دوم یک طلسم آبدار مقدس است.

این ربطی به آینده مارول ندارد تیغه فیلمی که وارد و خارج شده است این یک بازی اصلی است که در پاریس اتفاق می‌افتد و شخصیت کمیک را اقتباس می‌کند. Arkane آن را یک ماجراجویی تک‌نفره بالغ می‌نامد، بنابراین به احتمال زیاد در مقایسه با دیگر بازی‌های مارول، گول بیشتری خواهد داشت، زیرا، خوب، این یک نوع کیف کل Blade است. طبق معمول، Marvel Games در هیئت مدیره است، زیرا معاون و مدیر خلاق، بیل روزمن، پس از نمایش تریلر، در مراسم The Game Awards روی صحنه رفت.

مارول امروزه نسبتاً با بازی های خود و عناوین اخیر مانند آن عمل می کند مرد عنکبوتی ۲ و نگهبانان کهکشان مهر تایید خود را داشت. هیچ تاریخ انتشار و هیچ پلتفرم اعلام شده ای برای آن وجود ندارد تیغه اگرچه کل تیم در آرکان لیون در حال حاضر “عشق زیادی” به بازی سرازیر می کنند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/arkane-lyon-is-making-a-blade-game-and-were-all-very-excited-032148485.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/arkane-lyon-is-making-a-blade-game-and-were-all-very-excited-032148485.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *